Kommer du orka driva det här forumet admin?

Alltså BashFaks admin som kastar upp en skylt om yttrandefrihet och sen censurerar vettig information, förtjänar så klart inte några donationer, inte ett öre, snarrare en eller flera käftsmällar. Men nån som gör rätt för sig skulle man väll tom vilja ge pengar ifall man har, eller? Eller hur tänker ni andra om saken? Har jag fel?

Jag har sett tydligt att friaordets admin inte är nån sannings hatare som Jan och så många andra på internet, här verkar vi ha en vanlig människa, och sådana har jag absolut inget emot att stödja.


Kan ni förklara hur ni andra ser på saken? Har jag fel?
Helt rätt. Flashback kan dra åt helvete. Trodde ju i 10 års tid att det skulle jag inte säga någon gång men allt förändras, även Flashback. 2022 var det, tycker jag, som Flashback förstördes (av moderatorerna).
 
En så länge har jag inte tröttnat, det kräver inte så mycket, men däremot jag har haft begränsad tid till att ta tag i en del saker. Ibland har jag mycket tid, ibland lite men jag ska bli bättre på att svara er fortare framöver. Forumet kostar mig inte så mycket, men skulle det i framtiden bli svårare att finansiera forumet skulle jag först se över möjligheten med reklam. Sista utvägen skulle vara att sälja forumet än att stänga ned den helt. Det finns alltid en annan som kan starta upp ett nytt forum, jag skall inte lura er med att det inte går. För det gör det. Mitt hjärta skulle inte tillåta mig stoppa in min hand i era fickor för att stödja Friaordet ekonomiskt.

Bra! Att du överväger reklam OM det kostar för mycket. Jag vill ju såklart inte fjäska men det är en hård värld därute och du admin, gör den lite bättre. Friaordet är fantastiskt. Jag själv hade inte kunnat skapa något sådant här då jag inte vet hur man gör.

Jag är ju "otrogen" också så jag är lite ganska mycket på Flashback med men det är bara för att Flashback existerar. Vill helst att Flashback går under då det överlevt sig själv. Flashback är stort men det går att som aktivist där sabotera för oss andra. Idag får jag kopiera en del Flashback-material hit. Bra grejer har censurerats en gång till.
 
Topp