Kvinnor som sportar

krigsskadad

Medlem
Reg
14 Dec 2018
Inlägg
62
Kvinnor ska inte spela fotboll eller ishockey inte heller ska dom syssla med kampsporter dom är inte skapade för det.
Ballet, gymnastik, handboll kan dom träna men inte försöka utmana oss män med övriga sporter.

Ska en kvinna träna brottning eller gå upp i en ring och väva? Förstöra sitt fina ansikte och se ut som Frankenstein?
 
För 20 år sen hade jag sagt emot dig. Men efter att ha sett feministernas vidriga ideologi så håller jag faktiskr med dig. Det är inte vackert eller feminint för kvinnor att "sporta", speciellt inte gymma! Det är gulligt med småtjejer som springer runt med innebandyklubbor men de får fan ge sig när de växer upp tänker man.

Det enda jag faktiskt kan se på är damhandbollen för där är tjejerna faktiskt duktiga och feminina.

Man ska inte uppmuntra galenskap. Det handlar inte ens om "avundsjuka" eller vad de nu än påstår. Det handlar om att det är skadligt för kvinnor!

Ofeminina fula kvinnor finner ingen man. Kvinnor som inte finner någon man blir bittra häxor som förstör samhället. Inte minst skapar de flera häxor.

Förstår nästan att de brände häxor förut om de hade samma problem som vi idag lol.
 
Samma kvinnor som klagar över att män är feminina är de som uppfostrar sina barn med genustrams :lol: sen säger de att "de inte bryr sig om vad män tycker" så varför ska män bry sig om vad du tycker? :roll: brain malfunction
 
Var och en skall själva bestämma över sina intressen!
Självklart skall de göra allt som män får göra.
 
Personligen tycker jag det är sjukt kul.
Jag tror kvinno sport kommer att bli roligare att titta på. Om det är just. Who cares.

 
Topp