Kyle Rittenhouse friad!

Visa en dina "verifierade" källor på att inte hans Pappa + släktingar bor där och att han flyttat med sin Mamma nyligen + att han jobbade i hålan.
Allt de där är ju iofs irrelevant då Kyle gjorde alla rätt - som en hjälte. En förebild för alla som följer USAs lagar och bryr sig om sin ort.
Det börjar bli lite tröttsamt att behöva lära dig basala saker hela tiden. Man kan inte bevisa ett negativ ("Bevisa att .... INTE ...."). https://en.wikipedia.org/wiki/Burden_of_proof_(philosophy)#Proving_a_negative

Påstår du att han bodde där så måste du kunna bevisa det. Vilket du självklart inte kan.
 
Nej, du hittade på/berättade felaktig fakta. Om du faktiskt hade bevis för det så hade du naturligtvis lagt upp det här direkt. Men det gör du inte.
Nej. Du är ignorant. Bryr du dig får du snorkla själv. Alla vet allt om det här fallet. Det kan inte vara speciellt svårt för dig att verifiera.
 
Nej. Du är ignorant. Bryr du dig får du snorkla själv. Alla vet allt om det här fallet. Det kan inte vara speciellt svårt för dig att verifiera.
Nej, det är inte alls svårt. Min källa är nämligen Kyle själv. Han bor i Antioch vilket han berättade i rättegången. Det är 32 kilometer mellan hans hem och staden där upploppet och skjutningen hände. Snälla sluta skämma ut dig nu. 😂
 
Nej, det är inte alls svårt. Min källa är nämligen Kyle själv. Han bor i Antioch vilket han berättade i rättegången. Det är 32 kilometer mellan hans hem och staden där upploppet och skjutningen hände. Snälla sluta skämma ut dig nu. 😂
Igen. Din ignorans och läsförståelse inte på topp. Är du efterbliven på riktigt?
1. Det är irrelevant.
2. Jag sa att hans Pappa och släktingar bor där - grandmother, aunt, uncle, cousins and best friend live in Kenosha.
 
Igen. Din ignorans och läsförståelse inte på topp. Är du efterbliven på riktigt?
1. Det är irrelevant.
2. Jag sa att hans Pappa och släktingar bor där - grandmother, aunt, uncle, cousins and best friend live in Kenosha.
Så han försökte skydda byggnader i sin pappas stad, lyckades inte skydda någonting och sen dödade han någon i självförsvar. Och detta är heroiskt enligt er mongoloids? 😆
 
Väldigt patetiskt och ignorant. man borde verkligen inte försvara sig.
Så klart man borde försvara sig. Men om någon attackerar mig och kan försvarar mig själv så är jag inte en hjälte, jag är bara en människa med normalt fungerande flykt-eller-fajt-reflex.
 
Så klart man borde försvara sig. Men om någon attackerar mig och kan försvarar mig själv så är jag inte en hjälte, jag är bara en människa med normalt fungerande flykt-eller-fajt-reflex.
Ja precis. Det har du helt rätt i. Framför allt när psykotiska kommunister attackerar en.
 
Topp