Låg aktivitet?

Clodius sa:
Du kanske har rätt, men tycker att jag är avstängd för jämnan. Har inte kommit in sedan någon gång i september eller så.
Men jag får väl titta om jag kommer in såsmåningom... Fast FB har nog passerat bäst före datum.

Beror på vem man är på hatforumet. Det spelar ingen roll hur bra du sköter dig enligt regelverket, vill de ha bort dig så gör de av de mig dig. DödoÅterfödd är en som ständigt stängs av på 6 månader.

Ja, FB har passerat sitt bäst före datum för längesen.
 
Krille Krokodil sa:
Jag undrar om inte forumet skulle vinna på att distansera sig lite från FB när det gäller design och dylikt. Det är ju lite rip-off-varning över det hela om jag ska vara ärlig, och då inte bara designen utan inläggen som postas domineras av utfall mot Flashback.
Friaordet framstår lite som ett forum för bittra "exil-flashbackare" och som Flashbacks avundsjuka lillebror.
Slå in på en mer självständig väg så kommer folket.

Design, hur är designen lik hatforumet? Men många forum är lika varandra. Vill du ha något unikt kanske får du titta på Facebook eller Twitter, de är olikt.

Det finns en tråd Frioardet VS Flashback som jag följer dagligen men inte skriver dagligen. Jag tycker det är den bästa tråden på Friaordet. Med den trådens hjälp har ägaren och admin på hatforumet flashback nu slutat ljuga mindre, speciellt det användaren Slaktaren tagit upp här har stämt hela tiden. Utan den tråden skulle Jan Axelsson fortsätta ljuga utan gränser, nu har han gräns på vad han kan ljuga. Man följer och skriver i det trådar man vill, du kan avstå från att läsa den tråden men då går du miste om mycket om hatforumet.
 
kraftledning sa:
Det kan väl inte stämma? Så här står det i reglerna:
Om att folk stängs av utan info till dem eller andra.

I flera inlägg på Flashback beklagar sig folk att de fått sitt ordinarie konto avstängt på livstid. Den avstängde bedyrar att han eller hon inte gjort något regelbrott alls.

Vad jag förstått stänger de av så fort de får den minsta chans de som är kritiska mot forumet eller tillhör någon skara som motarbetar Flashback. Utöver det så gissar de vilt vilka konton som hör ihop och på så sätt bannar oskyldiga på livstid utan föregående meddelande eller meddelande till forumet. Det är sådant som gör folk griniga.
 
JohanJ sa:
Beror på vem man är på hatforumet. Det spelar ingen roll hur bra du sköter dig enligt regelverket, vill de ha bort dig så gör de av de mig dig. DödoÅterfödd är en som ständigt stängs av på 6 månader.

Ja, FB har passerat sitt bäst före datum för längesen.

Ja död-och-återfödd är en skön lirare. Kanske skulle han/hon värvas ill detta forum?
 
Topp