Levande kryp/parasiter i ansiktsmasker och covid test?

turtle

Avstängd
Reg
22 Dec 2018
Det är massa videos nu där folk hittar små svarta maskar i ansiktsmasker och covid testen.........

Finns massa videos på twitter där folk testar själva.

Bär ni mask? Har ni testat er?

Senast ändrad:
Jag undersökte minst 10 stycken, ingen mask i någon. De andra som hittat mask gjorde det förmodligen 1 April.

Jag undersökte minst 10 stycken, ingen mask i någon. De andra som hittat mask gjorde det förmodligen 1 April.
Ok hur undersökte du dom? Nej detta har inte postats på 1 april. Och mängden av videos och diskussion om det gör det väldigt svårt att tro det är annat än sant. Hade ju varit en sak om det bara va ett par videos och människor som påstår det, men nu är det nått alla kan testa, och många säger och visar att dom hittar det.

Berätta mer om din undersökning.

Senast ändrad:
Ok hur undersökte du dom? Nej detta har inte postats på 1 april. Och mängden av videos och diskussion om det gör det väldigt svårt att tro det är annat än sant. Hade ju varit en sak om det bara va ett par videos och människor som påstår det, men nu är det nått alla kan testa, och många säger och visar att dom hittar det.

Berätta mer om din undersökning.
Det finns massor av liknande påhitt på nätet. Nätet är inte liktydigt med sanning, snarare är det tvärt om.

Jag har inte gjort någon undersökning, jag undersökte, alltså tittade, i en hög med andningsskydd. Jag såg ingen mask alls.
Som jag trodde. Dom är för små för att se med blotta ögat. Kan du testa lägga några i varmljummet vatten och sedan titta på dom med något som har zoom? Du måse zooma in.

Som jag trodde. Dom är för små för att se med blotta ögat. Kan du testa lägga några i varmljummet vatten och sedan titta på dom med något som har zoom? Du måse zooma in.
Och det är vad som ser ut som små små svarta trådar du letar efter, snarare än "maskar".

Jag har inte tid till det nu. Kan säga att jag har ett sådant där USB-mikroskop som den på en av filmerna använde. Jag testade att placera den så som på filmen och justerade till bästa skärpa. Man ser inget alls! Orsaken är att mikroskopet måste placeras bara någon cm från det man skall titta på. Den filmen är alltså fejk.

Det är som sagt många som vittnar och tom har filmat eller tagit bilder på dom, diskussionen från dom som är kritiska är snarare om vad det faktisk är man ser, inte om det som syns faktiskt finns. Det här är lätt för vem som helst att undersöka. Ingen annan än exet som har en mask och zoom på sin mobil?

Jag tror inte heller på det. Varför är du så på allt om såna saker?
Vadå så på såna saker? Det finns mängder med folk som vittnar och videos på det, jag frågar bara om nån har möjlighet att undersöka saken. Vad ni "tror" är jag mindre intresserad av.

"Some daycare educators had been suspicious of these grey and blue masks for a while because they felt like they were swallowing cat hair while wearing them, Radio-Canada has learned.

Health Canada conducted a preliminary risk assessment which revealed a potential for early lung damage associated with inhalation of microscopic graphene particles. Graphene is a strong, very thin material that is used in fabrication, but it can be harmful to lungs when inhaled and can cause long-term health problems."

"Some daycare educators had been suspicious of these grey and blue masks for a while because they felt like they were swallowing cat hair while wearing them, Radio-Canada has learned.

Health Canada conducted a preliminary risk assessment which revealed a potential for early lung damage associated with inhalation of microscopic graphene particles. Graphene is a strong, very thin material that is used in fabrication, but it can be harmful to lungs when inhaled and can cause long-term health problems."

Jag är fortfarande osäker på vad det är i maskerna, men nått är det ju iaf, och oavsett vad det är lär det inte direkt vara nyttigt att andas in.

Topp