Många som dör av hjärtinfarkt eller hjärtattack

chili

Medlem
Reg
31 Jan 2019
Två personer jag känner till i åldern 28 och 47 år har båda avlidit av hjärtinfarkt. Inga kända sjukdomar eller något annat. Båda fullvaccinerade mot Covid.

Golden State Warriors assisterande tränare Dejan Milojević har dött av en hjärtattack.

– Vi är förkrossade, säger huvudtränaren Steve Kerr.

Klubben Hertha Berlin är i sorg. Under tisdagen nåddes man av beskedet att klubbens ordförande plötsligt gått bort.

Bernstein lämnar efter sig fru och dotter.

”Hans plötsliga bortgång har lämnat en stor tomhet efter sig och sorgen är obeskrivlig. Våra tankar går till Kay Bernsteins familj och nära vänner i denna svåra stund”, skriver Hertha Berlin.

Skådespelaren Mohamed Said har dött, det bekräftar familjen för Aftonbladet.

Han har spelat i en rad filmer och serier genom åren. Han spelade karaktären ”Karim” i succéserien ”Andra avenyn” på SVT.

”Vi vill tacka alla för ert stöd och kärlek som visats efter vår sons plötsliga bortgång. Vi vill be er att respektera hans integritet samt minne och vår tid att sörja hans plötsliga bortgång”, skriver familjen i ett uttalande.

Dom två sista som avlidit av plötsligt bortgång vet inte mer en att det är bara "plötsligt bortgång" men jag tycker att något mörkas här. Två personer jag känner till, unga och friska dör av hjärtinfarkt. En tränare dör av hjärtinfarkt. Tränar omnämns för att det är en rätt känd person som är tränare i högre division. Tänk er dom vi inte får höra om som dör av hjärtinfarkt? Vad är mörkertalatet?

Hur kommer dom plötsligt bortgångna föras i statistiken?

Antivaxxare kanske hade ändå rätt i att inte vaccinera sig.

COVID-19 vaccines have been linked to myocarditis, which, in some circumstances, can be fatal. This systematic review aims to investigate potential causal links between COVID-19 vaccines and death from myocarditis using post-mortem analysis. We performed a systematic review of all published autopsy reports involving COVID-19 vaccination-induced myocarditis through 3 July 2023. All autopsy studies that include COVID-19 vaccine-induced myocarditis as a possible cause of death were included. Causality in each case was assessed by three independent physicians with cardiac pathology experience and expertise. We initially identified 1691 studies and, after screening for our inclusion criteria, included 14 papers that contained 28 autopsy cases. The cardiovascular system was the only organ system affected in 26 cases. In two cases, myocarditis was characterized as a consequence from multisystem inflammatory syndrome. The mean age of death was 44.4 years old. The mean and median number of days from last COVID-19 vaccination until death were 6.2 and 3 days, respectively. We established that all 28 deaths were most likely causally linked to COVID-19 vaccination by independent review of the clinical information presented in each paper. The temporal relationship, internal and external consistency seen among cases in this review with known COVID-19 vaccine-induced myocarditis, its pathobiological mechanisms, and related excess death, complemented with autopsy confirmation, independent adjudication, and application of the Bradford Hill criteria to the overall epidemiology of vaccine myocarditis, suggests that there is a high likelihood of a causal link between COVID-19 vaccines and death from myocarditis.

Det förklarar väldigt bra med "plötsliga dödsfall" men som media inte vill skriva om. Som staten kommer lägga sig i om någon skulle börja skriva om det. Staten har gjort fel och gör det fortfarande och manar alla till att vaccinera sig fortfarande. Tänk om det här kommer ut med dödsfall och vaccin. Folk skulle stämma staten. Hur många miljarder skulle staten bli stämd på om var och en stämde staten på 5 000 kronor gånger 3 miljoner?

Men vad fan är det här med plötsligt dödsfall, plötsligt hjärtinfarkt?

Tittade på bilder på Instagram och ögat fastnade på en bild som Bobby Oduncu lagt upp.

Vi hann fira din 52års dag veckan innan.​

Utan förvarning så får du ett plötsligt hjärtstopp 💔

Visst är det så att det hemlighålls något om vaccinen som regeringar har tvingat oss ta.

Jag tittade på kommentarena till bilden. En annan skriver så här

Beklagar sorgen 😓❤️ förlorade min storasyster 47år gammal plötsligt för 3v sen, att få det samtalet ekar fortfarande i mitt huvud.. 💔
Och någon annan så här

Vet precis vad du går igenom❤️ Min älskade syster fick oxå ett hjärtstopp i Januari, helt utan nån förvarning 💔😭🦋 Livet är så fruktansvärt orättvist 💔 Beklagar er djupa sorg❤️🙏🏼 Aloho mhasele❤️

En efter en kommer det dö någon i ens familj av plötsliga dödsfall och ingen kommer säga något för vi är så upptagna med Nato och bli medlem i det.

Senast ändrad:
Nu vill Aftonbladet tjäna pengar på det jag tagit upp innan.

Aftonbladets rubrik,

Ny studie: Covidvaccin kopplas till hjärt- och nervsjukdomar​

Men artikeln är en premimutjänst. Du måste betala för att läsa det. Här på Friaordet läser du det gratis och som skriver det för att allmänheten ska kunna ta nytta av det och utan att ägaren tjänar pengar.

Folk skulle stämma staten. Hur många miljarder skulle staten bli stämd på om var och en stämde staten på 5 000 kronor gånger 3 miljoner?
Haha. Det blir ju inte mer än 15 miljarder. Sverige har skänkt 25 miljarder till Ukraina hittills. SIDA kostar 60 miljarder om året.

Topp