Mordet på Anna Lindh

0koll

Medlem
Reg
9 Jan 2019
Inlägg
736
Anna Lindh dog samma datum fast två år senare efter 11 september. Elfte september vet alla till tror jag? 11 september- attackerna.

Det jag inte förstått än är hur en vanlig person men med grav psykisk sjukdom visste vart Anna Lindh befann sig? Om ni har tittat på videon när Mijailović frenetisk söker efter Anna Lindh.

Mordet på Olof Palme kommer förbli olöst för alltid, mord på en politiker, den frågan ska också få en egen tråd men just nu är jag mer intresserad av mordet på Anna Lindh eftersom det lämnar tomma rum för mig. Mordet på Palme väcker också många frågor, vem låg bakom det? Staten själv? Eftersom ingen kommer släppa fallet om den har tappat intresse ville staten ha en mördare som kunde åka fast för att slippa en Palmesyndrom? Att mordet skulle även den bli olöst?

Mina frågor, hur känner till en okänd, en psykisk ostabil människa till vart Anna Lindh befinner sig? Att Mijailo Mijailović är mördaren lämnar ingen tvekan för mig, jag är inte intresserad av mördaren utan vem eller vilka som ligger bakom mordet!

Vad har ni för tankar och teorier om det?
 
Topp