Motorolas vikbara mobil Razr

frase

Medlem
Reg
24 Nov 2018
Inlägg
46
Nu är det sant. I många år har kritiker spekulerat om olika mobilmärken som är den första att ge ut en vikbar mobil men aldrig hänt... tills nu! Motorola är först med en vikbar smartmobil. Vill du ha en vikbar mobil och vara lite nostalgisk av dig? Pynta 18000 kronor får du känna nostalgin.

https://om.tele2.se/tele2-forst-ut-i-sverige-med-nya-motorola-razr/
 
18000.... Min lur kosta 500, och kan göra allt jag vill göra med den, lite långsamt med internet på youtube, men annars är jag nöjd. Om nån av er betalar så mycket för en lur bör ni skäms, jag skiter i hur rika ni är.

Jag skulle kunna tänka mig att betala lite mer för en telefon som utan tvekan va 100% ospårbar och anonym osv. Men har svårt att tro nån lur i dags läget kan va värt pengarna.

Möjligtvis han Mcafe eller vad han heters mobil som ska ha lite bättre säkerhet än dom andra iså fall, men då jag är tekniskt trög, vet jag inte om ens den är värdig.


Galenskap.
 
Årets största flopp. Motorola är bortglömt och kommer till marknaden med en vikbar mobil för 18K. Hur många "vikningar" klarar den av innan den går sönder i mitten?
Iphone och Samsung har lanserat sina modeller rätt så nyligen. Vem ska köpa mobil nu?
 
Topp