FuckFlashback
Medlem
- Reg
- 23 Jan 2021
Hej.
Hur är läget? Jag har några frågor gällande forumet =)
Jag är här som de flesta andra antar jag, är sjukt less på hur Flashback modereras och hur korrupt stället är. Man får ständigt sina inlägg raderade och trådar papperskorgade.
Vart finner man reglerna? Eller finns det kanske inte specifika? Jag kunde inte hitta länkar, så jag klickade på registrera och läste medlemsvillkoren. Antar att det är dom som gäller?
Får man hata här? Prata ned andra folkslag och så vidare? Inget jag direkt gör, men undrar ändå
Är du/ni samma folk som är bakom Intre aka Sigmag? Jag gillar dom
Hur många tecken får man ha som max i ett användarnamn?
Är ÅÄÖ tillåtet i användarnamnet?
Om man nu skulle få inlägg raderat, finns det en sektion som talar om vilka inlägg som man fått raderade?
Jag kanske frågar mer vid tidens gång.
Än så länge gillar jag det mesta
Vänligen.
Hur är läget? Jag har några frågor gällande forumet =)
Jag är här som de flesta andra antar jag, är sjukt less på hur Flashback modereras och hur korrupt stället är. Man får ständigt sina inlägg raderade och trådar papperskorgade.
Vart finner man reglerna? Eller finns det kanske inte specifika? Jag kunde inte hitta länkar, så jag klickade på registrera och läste medlemsvillkoren. Antar att det är dom som gäller?
Får man hata här? Prata ned andra folkslag och så vidare? Inget jag direkt gör, men undrar ändå
Är du/ni samma folk som är bakom Intre aka Sigmag? Jag gillar dom
Hur många tecken får man ha som max i ett användarnamn?
Är ÅÄÖ tillåtet i användarnamnet?
Om man nu skulle få inlägg raderat, finns det en sektion som talar om vilka inlägg som man fått raderade?
Jag kanske frågar mer vid tidens gång.
Än så länge gillar jag det mesta
Vänligen.
Senast ändrad: