Några frågor

Ja, det är faktisk väldigt bra. På Flashback så försvinner inlägg helt plötsligt utan vidare (smygcensur).
Har du själv läst den tråden om inlägg som försvinner? Det är censur men Janne är så smart att hans dåvarande en av admins skrev en faq om det men den stämmer inte, alltid är najas där och hänvisar till den faq:en.

En som skriver enligt Janne trams får varning och inlägget tas bort, en annan skriver trams men får inte varning utan inlägget försvinner. Låter det logiskt enligt dig? Varför är det inte lika för alla? En klarar sig utan varning men den andra får varning. Så har Janne lurat alla. Men så är inte sannigen, när inlägg tas bort och varning inte skickas kan den som skrev inlägget inte veta oftast vad denne skrev om hen inte sparat inlägget någonstans och hur ofta gör någon det? Janne vet at det inte är många som skulle orka med det. Men när det varnar skickar det med inlägget. Så fungerar en pedofils hjärna. Lura alla och tro att man är god, en bra familjefar och skit men i grunden är det stora problem som döljer sig.
 
Är det inte bra att du fick ett meddelande om inlägg redigerats? Hatforumet som Jan Axelsson driver har klagomål dagligen om att inlägg försvinner och att dom vi bli meddelade när inlägg försvinner.
Denna sidan är inte heller så mycket för yttrande frihet eller fritt ord rättare sagt, även om den just nu kanske ses som ett bättre alternativ på vissa fronter. Horungarna på Flashback har dock mer medlemmar, så om man har nån fråga som man vill snabbt vill ha svar på så går man oftast dit. Jag fick ett meddelande raderat för 10 månader sedan typ, och jag fick inget meddelande om detta. Jag tror jag har fått 2 meddelanden raderade totalt. Det bästa hade varit om man kunde göra en sektion på varje profil med en flik som heter "raderade inlägg" som också talar om varför det blev raderat.
 
Denna sidan är inte heller så mycket för yttrande frihet eller fritt ord rättare sagt, även om den just nu kanske ses som ett bättre alternativ på vissa fronter. Horungarna på Flashback har dock mer medlemmar, så om man har nån fråga som man vill snabbt vill ha svar på så går man oftast dit. Jag fick ett meddelande raderat för 10 månader sedan typ, och jag fick inget meddelande om detta. Jag tror jag har fått 2 meddelanden raderade totalt. Det bästa hade varit om man kunde göra en sektion på varje profil med en flik som heter "raderade inlägg" som också talar om varför det blev raderat.
Inget jag upplevt än. Det är den starka sidan hos hatforumet, att det är mer medlemmar. Dock gör det inte till mer yttrandefrihet för det. Det är lite som, går du till en nattklubb som bara har några gäster eller en nattklubb som har många gäster? En del väljer lite färre gäster men många väljer fler gäster.
 
Ursprungligen postat av admin5

Det är en pågående intern debatt, var jag står går väl att utläsa.


admin5
Det är dags att ni kommer med någon typ av beslut nu.

Det har bara gått sex månader sen Angelina skrev det. Den interna debbaten fortsätter dock på hatforumet.
Ursprungligen postat av admin5

Jag ska se över det här ärendet, måste dock först sätta mig in i det. Men lovar att försöka skynda mig så gott det går.

Återkommer inom någon dag.


admin5
Detta inlägg skrev du för en vecka sedan men har inte återkommit.
Du ska se över ärendet...lovar att skynda dig....återkommer inom någon dag?
Var detta ett skämt, tänkte du överhuvud taget göra det du skrev?
Detta är inte första gången, är detta en vana du har?
Att du bara orkade citera mig med detta inlägg. Senaste diskussionen vi hade gjorde du precis samma sak. Det är illa att admin med och utan siffror har lagt det i system att försvinna ur diskussioner när det inte passar er.

Sist Angelina skrev i dom frågorna var det knogjärn som var inblandat och att debatten pågick i intensiv takt. Det finns fyra admins, behöver det ta så lång tid att komma fram när det finns så många admins? Glömde det, tre av admin-konton tillhör Janne. Dvs fake-konton Janne skapade när Angelina blev sur på Janne och hon höll sig borta från hatforumet i sex månader.
 
Topp