Ny säsong med Trolljägarna på TV3

Mirror

Medlem
Reg
9 Dec 2018
Inlägg
163
Snart börjar en ny säsong med Robert Aschberg på TV3. Nyfiken redan nu på vilka näthatare som kommer hängas ut med bild från ökända forumet flashback.
 
Garanterat inte dom riktiga trollen iaf, dom är ju judar, så dom ger sig arschberg inte på.

Skulle inte förvåna mig ett skit ifall han själv har ett extra knäck som äckel troll.

T.o.m judarna i southpark har ju skämtat om verkligheten, d.v.s att det är judar som trollar bakom skärmen.
 
Hur utbrett är näthat? Tittar på trolljägarna nu o passar på skriva under reklamtiden. På vilka medier förekommer oftast näthat?
 
Jag har inte sett mycket av det men visst är det programmet som går ut på att R.A. konfronterar de som inte vågar stå för sina åsikter?
 
Trolljägarna är ett jävla kommunist program.
Skrämma människor till tystnad på TV. Va fan är problemet med er? Folk får väl förihelvete lära sig att ta fula ord.
Usch.
 
Garanterat inte dom riktiga trollen iaf, dom är ju judar, så dom ger sig arschberg inte på.

Skulle inte förvåna mig ett skit ifall han själv har ett extra knäck som äckel troll.

T.o.m judarna i southpark har ju skämtat om verkligheten, d.v.s att det är judar som trollar bakom skärmen.
Arschelberg är en ynklig gubbslida.
 
Jag antar att programmet har lagts ned? Inte så rätt i tiden längre kanske där andemeningen är att vanligt folk ska hålla käften och att diktaturen i västvärlden ska cementeras och att Aschberg gärna hjälper till med det.
 
Topp