Hade själv ett konto inne på Flashback för nästan 10 år sedan men blev bannad på livstid för påstått brott
mot regel 1.06 och KFK enbart för att jag framförde mycket klagomål om att inte moderatorerna såg till att plocka bort flera trådar och inlägg som bröt mot reglerna inne på Flashback, och det var trådarna och inlägg som handlar om hur man ska köpa droger via nätet och trådar och inlägg som handlar om hur man begår brott och terror.Jag vill absolut inte kalla det för seriösa diskussioner om man startar upp flera trådar i syfte att angripa och hata folk via trakasserier,outning av personuppgifter ,hot,förtal,med mera, och att någon inavlad foliehatt på Flashback som är helt pantad i skallen kunde sjunka så förbannat lågt som år 2006 startade upp en tråd där man förolämpar personer som har downs syndrom https://www.flashback.org/t346824 ,De som håller på med att sprida ut sån dynga på Flashback så handlar det om 20% av de reggade medlemmarna som håller på med sånt skit . Visserligen så har Flashback en mängd diskussionstrådar som är seriösa och bra som tar upp allt från matlagning till spännande diskussioner om jakt och fiske samt diskussioner om ekonomi ,rymdfart,politik,sjukvård,Sverige förr och nu och i framtiden, tips om bra aktieklipp med flera och där inne så återfinns de flest seriösa medlemmar vars antal uppgår till 80% som tyvärr få skit för att 20% beter sig som svin och sabbar för de övriga medlemmar som vill diskutera på mer seriöst sätt och Flashbacks rykte har fått sig en rejäl krock tack vare att de 20% av medlemmarna som sabbar för de skötsamma medlemmarna .Tyvärr har FB blivit mycket sämre när det gäller debattklimatet som har blivit mycket råare och hårdare samt kallare .Hur kan man dessutom ha mage att man tillåter medlemmar att via filsystem lägga upp domstolsprotokoll och polisförhörsprotokoll som innehåller känsliga uppgifter om gärningsmän och brottsoffer inne på underavdelningarna kriminalfall och kriminalhistoria inne på forumavdelningen Samhälle .Jag skulle nog inte tro att de rättsvårdande myndigheterna skulle uppskatta att folk via filsystem lägger upp polisförhörsprotokoll och domstolsprotokoll som innehåller uppgifter om GM som har blivit åtalad och fälld för brott och uppgifter om brottsoffer som har blivit utsatt för brott.Dessa regler på Flashback har blivit rena papperstigern när medlemmar i smyg tillåts starta upp trådar och posta inlägg som bryter mot reglerna på Flashback.Jag sätter mitt hopp till detta forum som jag tror mer på än Flashback vars kvalite har sjunkit lågt och att mycket där inne har blivit mycket sämre under de senaste 10 åren .