Olof Gustafsson - Escobar Inc

Har ni något nytt om Olof? Snubben köper guld, åker privatplan och massor annat som han slösar pengar på,. Vill veta om han har gjort något och fått massor med pengar.
 
Olof tänkte köpa upp domännamnet på kronofogden för att ge tillbaka den till Sara så att dom skulle kunna fortsätta sitt jobb. Hur många med pengar skulle göra något lika bra som Olof tänkte göra era loosers?
Har du något sant om Olof som han gör pengar på?
 
Olof är gripen i Spanien misstänkt för grov penningtvätt, smuggling och bedrägeri.
Han har även anklagats för illegal handel med konstverk inklusive tre Picasso-tavlor och bedrägeri via hans företag, enligt dokument som Svenska Dagbladet och amerikanska skatteverket har tillgång till.
Hur kom Olof över Picassotavlor? Är inte Picassotavlor värda flera miljoner dollar styck?
 
Jag är Olofs talesperson. Fråga mig om ni undrar något.

Escobar Inc-vd:n Olof Gustafsson kan bli utlämnad till USA – efter att ha gripits misstänkt för penningtvätt och konstsmuggling.

I en intervju med SvD vädjar han om att bli utlämnad till Sverige.

– USA hotar mig med vad som praktiskt taget är en dödsdom, säger han.
 
Olof är gripen i Spanien misstänkt för grov penningtvätt, smuggling och bedrägeri.

Hur kom Olof över Picassotavlor? Är inte Picassotavlor värda flera miljoner dollar styck?
Hälare. Picasso - tavlor behöver inte vara värda flera miljoner. Du kan hitta en Picasso tavla för runt 150 000 Dollar och för 1 500 000 000 dollar
 
Min broder Olof G!!

USA har försökt få Olof Gustafsson att avlyssna knarkkungen Pablo Escobars bror.

Det hävdar hans mamma Isabella Gustafsson på telefon från USA.

– Min son är barnslig, vi har grälat, men det han nu anklagas för är skitsnack, säger hon.

Free Olof G!!
 
Topp