Om bitcoin

Jag tror att det är för sent om du vill bli rik, men man kan fortfarande köpa bitcoin. Jag tror att du kan köpa bitcoin i Bitcoinappen.
 
Steg med 10 % bara i dag. Men jag skulle avråda er köpa nu, vänta ut veckan och slå till nästa.
 
Ska inte antalet bc halveras per block release ganska snart? borde inte det göra dem mer värdefulla?
 
Ramzez sa:
Blockchain är inte en valuta utan ett metod för att verifiera data som kom samtidigt som bitcoin.

Hade glömt bort det här forumet. Tur att den fanns på bokmärken. Jag förstår inte hur köp går till med Bitcoin. Jag skaffade plånbok, tror att det heter så får att kunna köpa men det finns så många olika, vad heter det, försäljare av bitcoin? Några som ligger överst är Bitcoin, Etherum, BRD Token och TrueUSD. Plånboken jag har är BRD.
 
Försent är det aldrig. Hur har bitcoin utvecklats sen tråden startades för exakt två år sen?
 
Tjacka 2 BTC och ETH för 2 år sen och har tjänat $65K.
Tror att det bara kommer gå upp upp.
 
Hade glömt bort det här forumet. Tur att den fanns på bokmärken. Jag förstår inte hur köp går till med Bitcoin. Jag skaffade plånbok, tror att det heter så får att kunna köpa men det finns så många olika, vad heter det, försäljare av bitcoin? Några som ligger överst är Bitcoin, Etherum, BRD Token och TrueUSD. Plånboken jag har är BRD.
Bitcoin är som valutor tycker jag. Det finns många Bitcoins och alla länder säljer det. I Sverige går det köpa Bitcoins på så många olika sidor, som att köpa valuta på Exchange, Forex eller Change Money.
 
Topp