Allt behöver inte ha ett budskap men om vi ska gå efter och leta budskap får jag fram följande,Så... vad är det viktigaste budskapet i detta videoklipp? att följa sin magkänsla eller vad?
"Det gör ont", sa Hjärtat... Om du glömmer, har tiden lugnat ner sig... Men jag kommer tillbaka, viskade Minne..."
Du vet, jag hörde en fras: "Du kommer att älska en person mer än ditt liv, men det här är inte personen som du kommer att spendera det med" och detta krossar mitt hjärta mer.
Tror man måste ha älskat någon för att förstår vad videon vill säga som personen skriver som jag markerat.Tja hur???? Hur kan man framkalla en sådan storm av känslor utan ord och på 5 minuter???? Och visa hela ditt liv. Han är gift. Två barn. Han går i affärer och möter sin första kärlek med ögonen, men förstår att ingenting kan ge tillbaka... och hur rörande de ser på varandra. Bravo!!!!!!!! Det här är det bästa jag sett
Och alla kände igen sig i dem
Dessa två skådespelare blev man och hustru i år 23, när känslorna spelade på skärmen växte till sann kärlek i livet. Lycka till!