Om du är hjärtekrossad titta på den här korta videon

NINGA

Medlem
Reg
10 Jan 2019
Kanske en av bästa kärleks video jag har tittat på som är under 6 minuter. Att förstå vad dom säger är inte viktiga utan det viktiga budskapet. Jag fick tårar när jag tittade på den korta filmen.

Så... vad är det viktigaste budskapet i detta videoklipp? att följa sin magkänsla eller vad?

Så... vad är det viktigaste budskapet i detta videoklipp? att följa sin magkänsla eller vad?
Allt behöver inte ha ett budskap men om vi ska gå efter och leta budskap får jag fram följande,

killen minns allt fina tiderna de hade tillsammans medan hon minns tiderna han bara sårade henne. Sen att han blir tårögd på slutet och nära på att gråta med en klump i halsen kan tyda på att han är fortfarande starkt kär i henne. Men att två blickar möts igen efter så många år och att han inte kan släppa henne.

Jag läste några kommentarer som är på ryska och översätta till svenska,

"Det gör ont", sa Hjärtat... Om du glömmer, har tiden lugnat ner sig... Men jag kommer tillbaka, viskade Minne..."
Du vet, jag hörde en fras: "Du kommer att älska en person mer än ditt liv, men det här är inte personen som du kommer att spendera det med" och detta krossar mitt hjärta mer.
Tja hur???? Hur kan man framkalla en sådan storm av känslor utan ord och på 5 minuter???? Och visa hela ditt liv. Han är gift. Två barn. Han går i affärer och möter sin första kärlek med ögonen, men förstår att ingenting kan ge tillbaka... och hur rörande de ser på varandra. Bravo!!!!!!!! Det här är det bästa jag sett
Och alla kände igen sig i dem
Tror man måste ha älskat någon för att förstår vad videon vill säga som personen skriver som jag markerat.

Det här får bli sista kommentaren jag citerar.

Dessa två skådespelare blev man och hustru i år 23, när känslorna spelade på skärmen växte till sann kärlek i livet. Lycka till!
🥲.

Topp