Beror på dos.Hej Looner. Att blanda Oxy med alkohol är dödligt. Kombination av Oxy med alkohol kommer slå ut din anding och du kommer dö.
Man ska inte ta oxy överhuvudtaget med alkohol.Beror på dos.
Drick inte alkohol när du tar OxyNorm. Intag av alkohol under behandlingen med OxyNorm kan påverka din psykiska förmåga och reaktionsförmågan och öka svårighetsgraden av biverkningar såsom sömnighet och/eller andningsförlamning
Det är läkarens rekommendation eftersom det är farligt att kombinera. Men skiter man i läkarens varning så bör man veta att det beror på dosen. Knarkare följer oftast inte en läkares rekommendation. Vill en knarkare kombinera dessa substanser trots farligheten så ska han vara noga med doseringen för att undvika död.Man ska inte ta oxy överhuvudtaget med alkohol.
Men Oxy innehåller morfin.Det är läkarens rekommendation eftersom det är farligt att kombinera. Men skiter man i läkarens varning så bör man veta att det beror på dosen. Knarkare följer oftast inte en läkares rekommendation. Vill en knarkare kombinera dessa substanser trots farligheten så ska han vara noga med doseringen för att undvika död.
Ja det är dåligt att kombinera. Men det går att blanda utan att dö om man vet vad man gör. Jag skulle inte rekommendera att man gör det, men det går. Och väljer man att göra så, så ska man ha stenkoll på dosen för att inte dö av kombinationen.Men Oxy innehåller morfin.
Har några OxyNorm 5 mg piller som frugan inte använder längre. Kan jag ta ett sånt piller med några glas vin?
Men han säger ett sånt piller och alkohol. Ett piller.Ja det är dåligt att kombinera. Men det går att blanda utan att dö om man vet vad man gör. Jag skulle inte rekommendera att man gör det, men det går. Och väljer man att göra så, så ska man ha stenkoll på dosen för att inte dö av kombinationen.
Ja. Då är nästa steg att kolla vilka doser som är farliga att kombinera. På det viset kan man få reda på om 5mg och hans valda dryck är farligt att kombinera eller ej.Men han säger ett sånt piller och alkohol. Ett piller.