Putin har beodrat ryska trupper till Ukraina

Ak47

Medlem
Reg
19 Dec 2018
Enligt demokratiska länder som värnar yttrandefriheten och som klagar på att Putin tystar medier och mörkar meningsmoståndare har Europa tagit efter. Varför går det inte nå Russia Today?
Varför fängslades ukrainaren som är kritiker till Ukraina i kriget mot Ryssland i Spanien? Sök på Anatoly Shariy. Märker ni inte att vi har en förmedlning just nu i väst? Det finns en saga vi får läsa om hela tiden, hur vissa ryska kritiker fördömmer Putin, hur fel Putin gör. Men vi får aldrig höra någon som fördömmer Ukraina och Zelensky, gör någon det så hittas den personen direkt och tystas. Det är vad sanningen är.

Sharia

Medlem
Reg
27 Feb 2022
9e maj kommer Ryssland avfyra mindre kärnvapenbomber på 0,5-1 kiloton.

Sharia

Medlem
Reg
27 Feb 2022
Jag refererar inte till något, jag kan för lite om saken. Det jag vet däremot är att historia är fullt av lögner och vridning, så jag tycker ni som tror er veta historia ska ta er i kragen och inse att ni inte vet ett skit.

Judarna har blivit utslängda ur olika länder 109 ggr, uppenbarligen gör dom något som folk inte gillar.

Mer på topic, när Zelensky tjatar om att alla länder ska lägga sig i och det blir världskrig, är det inte då han som fått så många att lägga sig i som är den skyldiga till ww3?
När Ukrainska folket vaknat.

Ramzez

Medlem
Reg
29 Nov 2018
Enligt demokratiska länder som värnar yttrandefriheten och som klagar på att Putin tystar medier och mörkar meningsmoståndare har Europa tagit efter. Varför går det inte nå Russia Today?
Varför fängslades ukrainaren som är kritiker till Ukraina i kriget mot Ryssland i Spanien? Sök på Anatoly Shariy. Märker ni inte att vi har en förmedlning just nu i väst? Det finns en saga vi får läsa om hela tiden, hur vissa ryska kritiker fördömmer Putin, hur fel Putin gör. Men vi får aldrig höra någon som fördömmer Ukraina och Zelensky, gör någon det så hittas den personen direkt och tystas. Det är vad sanningen är.

Blockering är jag generellt emot, man bör kunna se båda sidornas argument.
Som jag förstår det så är det i princip Ukraina som har begärt att Anatoly skulle gripas. För transparensen bör sägas att han är pro-rysk politiker så det är inte en random kritiker som arresteras bara för att han kritiserar kriget.

ISIS

Medlem
Reg
6 Mars 2022
Turkiska drönarna Bayraktar Ukraina använder som gjort mest skada i kriget. Hur är relationen mellan Ryssland och Turkiet efter det här? Ukraina har gjort en propaganda video om Bayraktar drönarna när dom träffar olika ryska militära fordon. Är Turkiet med i den ovänliga länder listan?

Ak47

Medlem
Reg
19 Dec 2018
Turkiska drönarna Bayraktar Ukraina använder som gjort mest skada i kriget. Hur är relationen mellan Ryssland och Turkiet efter det här? Ukraina har gjort en propaganda video om Bayraktar drönarna när dom träffar olika ryska militära fordon. Är Turkiet med i den ovänliga länder listan?

Väst rapporterar helst inte om vapen som inte är tillverkade just av väst, det spelar ingen roll hur bra Bayraktar är och hur framgångsrik Bayraktar är. Du ska inte få läsa hur bra Turkiets drönare är i kriget fast det är Ryssland det används emot. Du ska få läsa det här.

Ryska superstridsvagnen sköts av svenskt granatgevär​

Ak47

Medlem
Reg
19 Dec 2018
Hoppas gasberoende länder som Tyskland har B-plan och C-plan när Ryssland nu har stängt av gasleveransen till Europa.

ISIS

Medlem
Reg
6 Mars 2022
Väst rapporterar helst inte om vapen som inte är tillverkade just av väst, det spelar ingen roll hur bra Bayraktar är och hur framgångsrik Bayraktar är. Du ska inte få läsa hur bra Turkiets drönare är i kriget fast det är Ryssland det används emot. Du ska få läsa det här.

Carl Gustav är bra vapen. Den sänkte en tank. Vad har Bayraktat gjort?

Topp