Kriget mellan Ryssland och Ukraina

NATO-råttor på Fl-ck jublar över att Vladlen Tatarskij dödats. Det heter att ryssvänner, sådana som jag själv, också gott kan bli mördade.

Så ilskna som NATO-råttorna alltid är så är det ett tecken på hur skitdåligt det går för NATO i Ukraina (förutsatt målet verkligen är ukrainsk seger i kriget. Målet är att låta NATO anses "vara viktigt" och att Ryssland "är imperialistiskt" när det inte är vad det handlar om.

Det är pk-styret i USA och i EU som ställt till med krig för det är vad de verkliga makthavarna vill ha. Annars vore det ju fred och konstruktivt samarbete över norra halvklotet.
Vet inte om ryssvänner blir mördade här i Sverige men på Flashback så kartläggs dom riktigt bra och plockar ut IP-nummer på dom. Är du medlem där avråder jag dig sluta skriva positivt om Ryssland annars hamnar du på Säpos och MUSTs lista.

Det är USA som ställt till det men tvingas in i eländet av USA.
 
Vet inte om ryssvänner blir mördade här i Sverige men på Flashback så kartläggs dom riktigt bra och plockar ut IP-nummer på dom. Är du medlem där avråder jag dig sluta skriva positivt om Ryssland annars hamnar du på Säpos och MUSTs lista.

Det är USA som ställt till det men tvingas in i eländet av USA.

Haha. Inget nytt. Jag var på Flashback utan problem i 10 år men iochmed Ukraina blev jag snart avstängd på livstid. Hittade på några nya signaturer men gav upp. På Flashback dominerar NATO-agenterna med systematiskt fulspel.

SÄPO och MUST de värdelösa töntarna får förresten gärna förhöra mig hur mycket de vill.
 
Det vore ju faktiskt lite roligare dessutom om rysk massmedia här i Sverige upphörde att vara censurerad. Så detta är alltså väst? Där det gäller propaganda och censur. Det är föga skoj.

NATO-ivrare och propagandister! Varför vågar ni inte vara här?:
 
USA:s smutsiga krigsplaner har läckt på sociala medier och det har USA:s krigsherre Joe Biden bekräftat!
 
Det vore ju faktiskt lite roligare dessutom om rysk massmedia här i Sverige upphörde att vara censurerad. Så detta är alltså väst? Där det gäller propaganda och censur. Det är föga skoj.

NATO-ivrare och propagandister! Varför vågar ni inte vara här?:
De så kallade "demokratiska länderna(väst)" är duktiga på att kritisera andra länder för att censurera men när de gör själva är det av andra orsaker. Vad hände med integriteten, tänker på det här https://friaordet.org/threads/foerslag-om-oevervakning-av-mejl-godkaend-av-eu.1377/

Då tycker jag att alla borde förstå att om det nu händer, var slutar det?
 
Nu har dokument läckt igen från Pentagon. I det läckta dokumentet har läsarna ("nyheterna") bara fokuserat på Putin.
Enligt läckta dokumenten har Putin cancer, Putin har Parkinson, Putin har diskbråck, Putin cellbehandlas. Jag har sett flera människor som har eller haft cancer och alla dessa har tappat håren. Har Putin tappat håret?
Och en annan sak till, när dokumentet ändå har läckt, har Pentagon ägnat en halv sida till Biden om att han är senil? Kanske inte behövs då hela världen vet att Biden är senil?
 
Nu har dokument läckt igen från Pentagon. I det läckta dokumentet har läsarna ("nyheterna") bara fokuserat på Putin.
Enligt läckta dokumenten har Putin cancer, Putin har Parkinson, Putin har diskbråck, Putin cellbehandlas. Jag har sett flera människor som har eller haft cancer och alla dessa har tappat håren. Har Putin tappat håret?
Och en annan sak till, när dokumentet ändå har läckt, har Pentagon ägnat en halv sida till Biden om att han är senil? Kanske inte behövs då hela världen vet att Biden är senil?

När jag satt framför en svensk TV noterade jag samma sak. Skrattretande och jag skulle vilja spränga SVT i luften, som vanligt.

Det verkar som att kriget är på sin upphällning. Bakmut faller och NATO har fått sig sitt Stalingrad och nederlag. Samtidigt rullar ryssarna framåt ordentligt. Fattar jag det rätt är det nu i april det sker (eller så har jag väl fel och det sker inte. Vi får se).
 
Prokrig- och pro-NATO-muppar som Lars Wilderäng och Peter Englund, dessa två ständigt till synes tvärsäkra och självgoda och systemfjäskande muppar, har de börjat uttrycka tvivel ännu? De har ju i ett helt års krig inte fört fram annat än att Ryssland begick ett ödesdigert misstag minsann.
 
Det ryktas att journalisten Gonzalo Lira är häktad igen i Kharkov. Hoppas det inte är sant och att han klarar sig. På bitchute finns ett klipp när soldater arresterar honom. Det KAN vara från förra gången. Det kan vara nu också. - - Bekräftat. Han är häktad igen. Hoppas han inte far illa.
 
Senast ändrad:
Detta hör också till kriget i Ukraina.

NATO-aktivisterna påstår att "Ryssland ljuger". Jag svarar att väst ljuger jämt (och resultatet blir att mitt inlägg censureras :D) I väst är lögnen norm. Det ljugs om allting. "Global massvaccinering mot Corona är nödvändig", "klimatkris råder", "I USA ägde en statskupp rum av Trump-anhängare den 6 januari 2021", "män och kvinnor kan byta kön", "inflationen är låg" och "tillväxten är god". Jo tjena.

NATO-aktivister pekar på att rysk massmedia är 100% statligt kontrollerad. Fast i väst är ju ägarkoncentrationen löjlig och oligark-ägd. Massmedia är systemlojal och riggad. Massmedia i väst ger inte hela bilden. Det behövs rysk massmedia som motvikt och se på fan, i väst är denna massmedia censurerad. Massmedia i väst är dessutom woke och pk. Vi svenskar behöver rysk massmedia och andra röster som ifrågasätter. Som massmedia i väst är nu så är den aggressiv och propagandistisk. Denna massmedia är värdelös.

På Flashback irriteras det hela tiden över rysslands-vänner. Det är något som ska skambeläggas. Rysslandsvänner påstås vara landsförrädare och dessa ska kontrolleras. Man vill veta vilka de är (dessa NATO-hjon kan dra åt helvete, som resten av NATO-hjonen kan göra).

Nej väst kan dra åt helvete idag. Jag är själv svensk men jag tillhör inte dessa hjärntvättade 80%. I väst frodas uteslutningar i sann DDR-maner. vidare har väst sitt förbund med Ukrainas totalitära regim och går hela tiden på tvärs mot sig sig självt, sina "demokratiska ideal" och är mot människorna.

Tack och lov segrar Ryssland i kriget mot NATOs vapen.
 
Detta hör också till kriget i Ukraina.

NATO-aktivisterna påstår att "Ryssland ljuger". Jag svarar att väst ljuger jämt (och resultatet blir att mitt inlägg censureras :D) I väst är lögnen norm. Det ljugs om allting. "Global massvaccinering mot Corona är nödvändig", "klimatkris råder", "I USA ägde en statskupp rum av Trump-anhängare den 6 januari 2021", "män och kvinnor kan byta kön", "inflationen är låg" och "tillväxten är god". Jo tjena.

NATO-aktivister pekar på att rysk massmedia är 100% statligt kontrollerad. Fast i väst är ju ägarkoncentrationen löjlig och oligark-ägd. Massmedia är systemlojal och riggad. Massmedia i väst ger inte hela bilden. Det behövs rysk massmedia som motvikt och se på fan, i väst är denna massmedia censurerad. Massmedia i väst är dessutom woke och pk. Vi svenskar behöver rysk massmedia och andra röster som ifrågasätter. Som massmedia i väst är nu så är den aggressiv och propagandistisk. Denna massmedia är värdelös.

På Flashback irriteras det hela tiden över rysslands-vänner. Det är något som ska skambeläggas. Rysslandsvänner påstås vara landsförrädare och dessa ska kontrolleras. Man vill veta vilka de är (dessa NATO-hjon kan dra åt helvete, som resten av NATO-hjonen kan göra).

Nej väst kan dra åt helvete idag. Jag är själv svensk men jag tillhör inte dessa hjärntvättade 80%. I väst frodas uteslutningar i sann DDR-maner. vidare har väst sitt förbund med Ukrainas totalitära regim och går hela tiden på tvärs mot sig sig självt, sina "demokratiska ideal" och är mot människorna.

Tack och lov segrar Ryssland i kriget mot NATOs vapen.
Kan inte förstå hur media kan medvetet ljuga så mycket. Finns det inget ansvar för medborgarna?
 
SVT erkänner att Ukraina förlorat Bakhmut men rapporterar samtidigt oroväckande om attacker inne på ryskt territorium vid gränsen och Belgorodområdet. Må Ryssland avvärja det här!
 
SVT erkänner att Ukraina förlorat Bakhmut men rapporterar samtidigt oroväckande om attacker inne på ryskt territorium vid gränsen och Belgorodområdet. Må Ryssland avvärja det här!
Hur går kriget? Jag har inte kunnat följa kriget pga valet i Turkiet. Men när valet är över är jag tillbaka.
 
Hej svenska folket! Vi är många som inte gillar krig och de som hetsar kriget. Bland de som finns som hetsat kriget är tyvärr Sverige med sina mediekanaler.

Tycker du Sverigevän att det är rättvist att ge stöd på 22 miljarder kronor till Ukraina när vår pensionärer har det dåligt, ensamma mammor har det knapert och inte kan laga middag till sitt barn?

Sverige har gett 22 svenska miljarder kronor från dig, mig och andra som betalar skatt. Det här gör regeringen utan att fråga dig eller mig, de gör hur de vill. Kriget har pågått lite mer en ett år och vi är uppe i 22 miljarder. Om kriget fortsätter i fem år då? Plussa på det, allt det här när bankerna höjer räntan, matpriserna ökar, bensinprisen ökar, elprisen ökar. Allt ökar men vi får inte skattesänkning. Inte nog med allt det här ökande, vi skall också ge pengar till Ukraina så att de kan fortsätte kriga.

 
Nej fy fan. Jag kräks på Sverige. Åt helvete med detta politiker-patrask. Må de djävlarna rentav dö. Det är min önskan när jag hör hur mina pengar används. Det är äckligt alltihop. Länge leve Ryssland!

Så svensk är jag men sympatiserar med Ryssland är vad jag gör.
 
Mycket snack på andra sidor om att det går dåligt för Ryssland. Det stämmer inte, det går dåligt för USA, NATO och Ukraina.
 
Nu börjar Putin bli tuffare något han borde sagt redan i början på kriget.

En skam för det judiska folket”​

I sitt tal gick Putin även till attack mot Volodymyr Zelenskyj och sa att den ukrainska presidenten, som är jude, ”var en skam för det judiska folket”.

– Jag har många judiska vänner. De säger att Zelenskyj inte är jude, att han är en skam för hela det judiska folket. Jag skämtar inte.


Det Putin vill säga här till idioter som inte har hjärna att förstå att ingen kristen skulle göra sånt mot sitt land som Zelensky gör för det är inte Zelenskys land.

Precis som Hitler var jude är Zelensky också jude och är det någon som inte vet vad Hitler gjorde? Det är precis vad Zelensky försöker göra men istället så skyller Wolfgang Hansson och västländer på att det skulle vara Putins fel. Då gjorde alltså Hitler rätt med att starta andra världskriget?

Hitler och Zelensky är rätt lika, det sägs att Zelensky är Hitlers okända barnbarn som kommit till makten som sin farfar Hitler för att göra sluta på världen med att starta tredje världskriget.

Farfar Hitler https://www.spiegel.de/thema/adolf_hitler_en/p4/

Barnbarn Zelensky https://www.nbcnews.com/news/world/full-transcript-zelenskyys-emotional-appeal-russians-rcna17485
 
Nu börjar Putin bli tuffare något han borde sagt redan i början på kriget.




Det Putin vill säga här till idioter som inte har hjärna att förstå att ingen kristen skulle göra sånt mot sitt land som Zelensky gör för det är inte Zelenskys land.

Precis som Hitler var jude är Zelensky också jude och är det någon som inte vet vad Hitler gjorde? Det är precis vad Zelensky försöker göra men istället så skyller Wolfgang Hansson och västländer på att det skulle vara Putins fel. Då gjorde alltså Hitler rätt med att starta andra världskriget?

Hitler och Zelensky är rätt lika, det sägs att Zelensky är Hitlers okända barnbarn som kommit till makten som sin farfar Hitler för att göra sluta på världen med att starta tredje världskriget.

Farfar Hitler https://www.spiegel.de/thema/adolf_hitler_en/p4/

Barnbarn Zelensky https://www.nbcnews.com/news/world/full-transcript-zelenskyys-emotional-appeal-russians-rcna17485
Härligt att Putin säger sanningen. En jude som styr över ett kristet land och drar in i krig.
 
42 ukrainska soldater har överlämnat sig till ryska soldater men det här är inget vi får höra i svenska medier tyvärr. Utöver det har Ryssland förstört massor av pansarvagnar.

Härlig och ”pålitlig” media vi har i Sverige vad?
 
Det är ju väldigt allvarligt såklart när ledaren för privatarmen Wagner gör uppror. Det jag hört är att upproret misslyckas. Putin och Ryssland klarar det här också. Det går inte att utifrån ge ryska patrioter uppgiften att slå till mot regeringen. Prygozhin (stavar jag namnet rätt?) verkar plötsligt vara alldeles för dum och ärelysten. Och det är tråkigt. Nej Ryssland klarar av det här.
 
Topp