Rapparen Nils Einar Grönberg skjuten till döds

0koll

Medlem
Reg
9 Jan 2019
Inlägg
736
Vem hade beef med en så ung och framgångsrik kille som Einar?Einar är Sveriges Eminem. Flera skott mot huvudet och på överkroppen. Är det ite överlagt mord?
 
Är på mordplatsen i skrivande stund, av det jag såg var det en person med balaklava och en pistol i handen som sprang men brottades ner av poliser nu.
 
Nu pågår en intensiv mördarjakt – där polisen tittar på vad som hände i området dagarna före mordet.

– Vi kartlägger brottsoffrets sista tid i livet, säger Anna Westberg, presstalesperson vid polisen i Stockholm.


Tror ni polisen lägger ned så mycket resurser på varje mördad person eller är det extra resurs just för Einar?
 
Tror ni polisen lägger ned så mycket resurser på varje mördad person eller är det extra resurs just för Einar?
Tror inte det blir någon Pameutredning direk, man få sovra en gangsterrappare ska man inte slösa krutet på
 
På svt play topplistans 100-gubbar handlar om ganster rap och mord och Einars mord.
 
1 år har gått sen Einar blev skjuten men inget har hänt. Inga gripna inga misstänkta inget.
 
1 år har gått sen Einar blev skjuten men inget har hänt. Inga gripna inga misstänkta inget.
Det är en kille som är gripen för ett annat mord som gjorde det. Han blev beställd av de som kidnappade honom när han drog utan att ge dem pengar och ett vapen de ville ha. Så har jag för mig det gick till i alla fall.
 
Såg en nyhet på Expressen

Mehdi ”Dumle” Sachit – medlem i kriminella nätverket ”Dödspatrullen” och misstänkt för att ha lurat rapartisten Nils ”Einár” Grönberg i mordfällan har blivit skjuten.
Har för mig att han nekade till inblandning?

I en intervju ska han ha sagt -Låt oss äta varandra, tills vi är slut.
Nu är han både äten och slut, undras om det kommer fram fler uppgifter om mordet på Einar nu eller om vi aldrig kommer att få veta exakt vad som hände och vilka som var inblandade?
 
Det är en kille som är gripen för ett annat mord som gjorde det. Han blev beställd av de som kidnappade honom när han drog utan att ge dem pengar och ett vapen de ville ha. Så har jag för mig det gick till i alla fall.
Att det är en kille förstår alla men vem är killen?
 
Såg en nyhet på Expressen

Mehdi ”Dumle” Sachit – medlem i kriminella nätverket ”Dödspatrullen” och misstänkt för att ha lurat rapartisten Nils ”Einár” Grönberg i mordfällan har blivit skjuten.
Har för mig att han nekade till inblandning?

I en intervju ska han ha sagt -Låt oss äta varandra, tills vi är slut.
Nu är han både äten och slut, undras om det kommer fram fler uppgifter om mordet på Einar nu eller om vi aldrig kommer att få veta exakt vad som hände och vilka som var inblandade?

Vem som ligger bakom mordet på Einar vet alla i den kriminella världen polisen vet också vilka som ligger bakom mordet men dom kommer aldrig klara upp det eller få någon dömd för mordet. Det är polisiärt uppklarat men kommer inte få någon dömd det är politisikt.
 
På Aftonbladet står det om förra veckans mord och sprängingar om att polisen teori är hämnd för mordet på Einar men det stämmer inte. Det har inget med mordet på Einar. Ingen kommer hämnas för mordet på Einar.
 
På Aftonbladet står det om förra veckans mord och sprängingar om att polisen teori är hämnd för mordet på Einar men det stämmer inte. Det har inget med mordet på Einar. Ingen kommer hämnas för mordet på Einar.
Nej vem skulle Einar ha bakom sig? Till och med hans vänner förrådde honom. Riktiga äckliga råttor.
 
Det är en kille som är gripen för ett annat mord som gjorde det. Han blev beställd av de som kidnappade honom när han drog utan att ge dem pengar och ett vapen de ville ha. Så har jag för mig det gick till i alla fall.
Såg en nyhet på Expressen

Mehdi ”Dumle” Sachit – medlem i kriminella nätverket ”Dödspatrullen” och misstänkt för att ha lurat rapartisten Nils ”Einár” Grönberg i mordfällan har blivit skjuten.
Har för mig att han nekade till inblandning?

I en intervju ska han ha sagt -Låt oss äta varandra, tills vi är slut.
Nu är han både äten och slut, undras om det kommer fram fler uppgifter om mordet på Einar nu eller om vi aldrig kommer att få veta exakt vad som hände och vilka som var inblandade?
Är killen Dumle?
 
På Aftonbladet står det om förra veckans mord och sprängingar om att polisen teori är hämnd för mordet på Einar men det stämmer inte. Det har inget med mordet på Einar. Ingen kommer hämnas för mordet på Einar.
Jag tror inte heller några skulle hämnas Einar.
 
Topp