Skvaller om Flashbacks ägaren Jan Axelsson?

Hört att peddo Janne får sexfilmer med barn levererat hem till sig av en privat person. Den här lilla äckliga peddot som ligger bakom allt hat mot alla https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/ka65pv/barnsexfilmerna-saljs-pa-internet

Hatet på Flashback: ”Blir till sanning”​

Under alla år som Läckberg befunnit sig i offentligheten har hon fått hånande kommentarer kopplade till sin vikt kastade mot sig.

Flashback kallas hon bland annat för flodhäst och gråhårig med grav övervikt.

– Det är inte bara klumpiga omedvetna pikar som kommer längre. Hur lite de än funderar på konsekvenserna blir det till slut en sanning.

Det är ingen annan mer en Jan Axelsson som tillåter hat och hot på sitt vidriga hatforum Flash-back. Att såna här äckliga jävla pedofiler som Jan Axelsson skyddas av staten med mina skattepengar.
 
När allt kommer börja redas ut runt Jan Axelsson och hans forum Flashback kommer alla som är medlemmar på Flashback börja jaga Jan Axelsson när det insett hur totallurade de har blivit av denne särart. För den dagen kommer.
 
Hur vet du att Jans svåger är polis? Om det stämmer finns det massvis med frågetecken runt hatforumet Flashback.

länkar en bild på Jan Axelsson om många inte vet vem han är.

Det är så han ser ut, ett äggformat huvud med långt ljus hår. Sprider gärna barnporrfilmer och ta betalt för det och säga yttrandefrihet.
 
Hört att peddo Janne får sexfilmer med barn levererat hem till sig av en privat person. Den här lilla äckliga peddot som ligger bakom allt hat mot alla https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/ka65pv/barnsexfilmerna-saljs-pa-internet



Det är ingen annan mer en Jan Axelsson som tillåter hat och hot på sitt vidriga hatforum Flash-back. Att såna här äckliga jävla pedofiler som Jan Axelsson skyddas av staten med mina skattepengar.

Hatet på Flashback: ”Blir till sanning”​

Under alla år som Läckberg befunnit sig i offentligheten har hon fått hånande kommentarer kopplade till sin vikt kastade mot sig.

Flashback kallas hon bland annat för flodhäst och gråhårig med grav övervikt.

– Det är inte bara klumpiga omedvetna pikar som kommer längre. Hur lite de än funderar på konsekvenserna blir det till slut en sanning.

Så är det. Till slut tror alla det. Om Jan Axelsson hade velat kunde han sköta skvaller finare men han valde istället den vägen han tog. Jag undrar om han har ett agg mot människor?
 
Den Lede (djävulen/den onda) här på forumet frågar så här:


Jag ska svara för tusen gången. När jag gjort det så går du direkt till Jan Axelssons hatforum och frågar exakt det jag skrivit.


flashback.org/t615910

Jag citerar här och låter Jannes originala inlägg vara som det är. Det är alltid olyckligtvis för dig när det kommer till peodifili. Vi känner till att du måste ha modetatorer så ämnen kan skrivas och du njuta av att läsa. Inget som är hemligt vem du egentligen är Janne.

Det är väldigt och extremst tråkigt att du blivit tvungen att arkivera peodifilforum tills du hittar pedofil moderatorer. Ditt pedofilforum är faktiskt som du själv säger enda i Sverige och en av få forumen som erbjuder något sånt vidrigt.

En gammal moderator då Denno:


Efter att forumet pedofil varit arkiverat i nästa åtta månader hittade Janne två moderatorer som kunde moderera i pedofilforumet. Grattis Janne, jag kan föreställa mig smilet på ditt ansikte.



Jannes pedofilforum arkiveras igen


flashback.org/t765220

Ni som läser det här, förstår ni varför moderatorerna inte vill moderera? Ingen vill läsa pedofilers övergrepp och fantasier på barn. Därför har så många moderatorer hoppat av. Men Janne blir förvånad och ledsen, för han är det skitsamma och pedofil är enligt Janne inte något fel. Kommer till det.

Hatforumet är väldigt snabba hitta nya moderatorer när det gälller något så vidrigt som pedofili,



Tänk om dom kunde vara lika snabba med allt annat skit på hatforumet också?


flashback.org/t3032744

Jag valde korta ner Jannes inlägg ovan, den är hemsk, vidrig.
Vad mycket som är "olyckligt" för Janne. Tycker också det är olyckligt att du tycker sånt är oyckligt.

En medlem som heter Organet skriver det här till Janne:



flashback.org/sp67228462

Ja Organet, Jan Axelsson är en sjuk pedofil, att du inte vågar säga rakt ut att Jan Axelsson är pedofil är för att du skulle förmodligen bli bannad, därför ville du inte säga det rakt ut. Men cred till dig iaf.

Jag vet bara vad pedofil, eller pedofili är, mer än så vet jag inte. Men en annan medlem på pedofilforumet flashback kom på Janne när Janne försöker legitimera pedofili med sina ordtrolleri.



Kära Friaordet läsare, nu kommer vi till något mer intressantare saker. Hur många av er har koll på pedofili, hebefili eller lagen om det? Varför är du inte intresserad av tex det jag postar efter den här meningen,
Joakim Lundell torde dedikera ett avsnitt enbart Jan Axelsson. Här finns det mycket lärorikt om Jan Axelsson Lundell. Ta för dig det som serveras gratis och är sant. Jag häpnade när jag läste det. Hur kan man vara så insatt i pedofili och säga att jag inte är pedofil? Det är överbevisat att Jan Axelsson är pedofil.
 
Om ni hade vetat hela sanningen om Jan Axelsson hade ni häpnat och blivit förvånad. Det finns tragedi i Jans barndom, en tragedi som förföljer han än i dag. Jag kommer skriva om det men ni får lite smakprov, Jan Axelsson är son till en våldtä....
Berätta för oss hela sanningen om Jan Axelsson. Det är inte för oss utan för hela Sverige du kommer avslöja en pedofil som levt hemligt i alla år.
 
Pengar går inte i nöd för den hård före pedofilen Jan Axelsson.



Tänk på att artikeln är fem år gammal, Jan Axelssons förmögenhet är idag 25-30 miljoner. Ändå tigger han pengar från andra för sitt hatforumets drift.
Han ser ut som en gris. Kanske därför han beter sig också som en gris?
 
Igår redigerade jag artikeln på Wikipedia om Flashback, i morse var den åsterställd, ungefär samma tid som Jan Axelsson loggade in på sitt admin-konto på Flashback. Runt klockan 07.38. Det finns massor med nyttiga program på nätet, vet man vad man vill göra med det så går allt. Mitt program är inställt på att logga admin och admin5, admin6 och admin7 när de loggar in och ut. Jan Axelsson loggade in på sitt admin-konto 06:58 i morse. Nästan 40 minuter efter besökte Jan Wikipedia för att se om något ändrades. Vilket jag gjorde, Jan ändrade tillbaka till en lögnaktik information.


Det gula är jag som redigerade det till, Jan Axelsson ändrade det tillbaka det blåa till höger. Det är inte bara på sitt forum han lurar alla, även Wikipedia har han järnkoll på. Ni ser vilken liten filur han är.
Jag ska försöka lägga till viktiga bitar från Friaordet om Jan Axelsson. Kommer det raderas?
 
Det Jan sysslar med sina anhängare är mobbning och om en snubbe på snart 60 bast inte förstår har jag så mycket att säga.

Om Jan inte vet vad mobbning ordagrant betyder har han en förklaring på FriaOrdet.

Mobbning (även kränkande särbehandling) innebär att en eller flera personer utsätts för systematiska trakasserier inom en social grupp. Det kan involvera våld, hot om våld eller utfrysning och kan förekomma på exempelvis arbetsplatser, i skolan, inom grannskap, inom administration (av anställda på kommunen, av tjänstemän på polisstation, på domstolar, inom vården, exempelvis på psykiatriska kliniker etcetera), inom militärliveteller i andra sammanhang inom olika grupper. En person som mobbar en annan kallas mobbare. Mobbning kan involvera ett eller flera av det som juridiskt benämns misshandel, olaga hot, förolämpning, förtal, övergrepp i rättssak, stöld, skadegörelse, olaga frihetsberövande, ofredande och sexuellt ofredande. Ordet förekommer i Sverige från 1969.[1]

Mobbning handlar i många fall om att skaffa sig makt och status.[2] Studier visar att mobbare vanligen har gott självförtroende och begränsad empati (Olweus, 1991). Mobbare trivs med den makt det innebär att kunna kontrollera och trakassera en annan individ. För att uppnå sitt mål behöver mobbarna den tysta massan till hjälp, det vill säga betraktare, som höjer mobbarens status genom att avstå från att ingripa.[3] För att stävja mobbning är det nödvändigt att ingripa mot dem som mobbar. Som ett led i förebyggande arbete är det också önskvärt att få följeslagarna eller betraktarna att reagera och agera, det vill säga sänka toleransen för mobbning.
 
Det Jan sysslar med sina anhängare är mobbning och om en snubbe på snart 60 bast inte förstår har jag så mycket att säga.

Om Jan inte vet vad mobbning ordagrant betyder har han en förklaring på FriaOrdet.
Är han seriöst 60? Det är samma man som inte ens kan hantera kritik mot sina moderatorer och stänger klagomålstrådar.
 
Det är vårt ansvar att sprida hur ägaren till Flashback gömmer sig som en stucken gris.
Varje svensk uppgift är att sprida kunskapen om vem Jan Axelsson är egentligen. Den vidriga pedofilen har härjat fritt vädligt länge och skadat många barn.
Berätta för oss hela sanningen om Jan Axelsson. Det är inte för oss utan för hela Sverige du kommer avslöja en pedofil som levt hemligt i alla år.
Hela sanningen finns i den här tråden och i andra tråden Flashback vs Friaordet.
Det Jan sysslar med sina anhängare är mobbning och om en snubbe på snart 60 bast inte förstår har jag så mycket att säga.

Om Jan inte vet vad mobbning ordagrant betyder har han en förklaring på FriaOrdet.
Det många inte fattar att pedofilen Axelsson tar ut hämd på människor. Jan är en narcissist. Pedofilens morsa som är runt 12 år blir våldtagen av en 40 åring som blir Jannes biologiska pappa. Jannes morsa är själv barn när Janne föds och hon klarar inte ta hand om ett barn. Farsan som våldtog Jannes morsa sticker iväg. Janne uppfostras av sin mormor och sin morfar och moster. Janne får veta att hans pappa aldrig var med i bilden men inser att hans morsa var väldigt ung när han föddes. Det fanns ingen kärlek att ge Janne. Lite som det oönskade barnet. Det var allt det behövdes för att maskrosbarnet skulle börja hata alla människor. Först började Janne faktiskt ge sig på pedofiler för att han hatade sin farsa. Men insåg att ju äldre Janne blev själv att han hade egen böjning åt pedofili. Ungefär som när en bög säger till andra din jävla bög för att framhäva sig som en macho. Jannes sexualitet kom ikapp han. Att han är en erkänd pedofil. Men dom som får betala priset för Jannes hat är oskyldiga människor. Om Janne vågar träda fram kan vi fråga vart någonstans det är yttrandefrihet att alla hatas så mycket på pedofilforumet flahsbackoch varför just i dom trådarna inlägg inte raderas när det bara är trams ot?

Jan Axelsson har förstörst många människors liv. Jafg hoppas innerligt inne att hur gammal den avarten är blir så hoppas jag han en dag får stå till svars för sina handlingar. Janne, kom ihåg att vi vet att det är du som styr ditt pedofilforum och det är du som kan sätta stopp på hatet precis som du censurerar stora delar av andra trådar. Jag har hört av en mod till dig att du har gett direktiv till att moderera hårda i Ukrainatråden och att du lät en moderator låsa tråden om Coronas biverkingar när det kom påtryck från Google Adsene. Jag har massor jag fått höra men lämnar det till en annan tillfälle Janne. Du har blod på dina händer Jan Axelsson.
 
Jag tänkte vara tyst om det här och bara låta det vara men ha det på mitt samvete klarar jag inte av längre. Vissa ljuger medvetet om att Axelsson skulle driva Flashback för yttrandefrihet men de som påstår det ljuger för att skydda Axelsson och de är främst några enstaka moderatorer som ljuger medvetet. Det är bland annat Ruskigbuss.

Men det här är riktiga Jan Axelsson,




Jan Axelsson livsfilosofi går ut på, barn, sex och pengar. Det finns en del påståenden här om att Jan Axelsson är pedofil. Tyvärr måste jag göra er som tvekar på påståendet att Jan Axelsson är en pedofil av högsta grad.
 
Topp