Skvaller om Flashbacks ägaren Jan Axelsson?

Det låg i mitt undermedvetande av någon anledning. Jag kanske har blivit hjärntvättad på Flashback.

Väldigt lustigt att moderatorn har en diagnos och kommer från Norrköping.

Janne och moderatorn kanske växte upp tillsammans.
Janne kommer från Norrköping.
Janne är från Norrköping. Bahnhof som hatforumet flashback har sina srverar som ägs av en god vän till Janne Jon Karlung är också från Norrköping ;) Jan och Jon. Kan det bli bättre?
 
Janne är från Norrköping. Bahnhof som hatforumet flashback har sina srverar som ägs av en god vän till Janne Jon Karlung är också från Norrköping ;) Jan och Jon. Kan det bli bättre?
Jag gjorde precis ett experiment. Det finns ca. 100 moderatorer och den första som jag valde visar sig komma från Norrköping.

Vad är oddset för detta?
 
Janne är från Norrköping. Bahnhof som hatforumet flashback har sina srverar som ägs av en god vän till Janne Jon Karlung är också från Norrköping ;) Jan och Jon. Kan det bli bättre?
Märkligt att alla busar är från Norrköping.
 
Två av Sveriges värsta skitmänniskor iaf. Jan och Jon :-D
Vet ni ens vem Jon Karlung är? Jag tror inte många av er känner till vem denne äckliga människa är. Alla känner till bara att han skulle vara den som ser på integritet som jätteviktigt och jobbar för det. Men läs om hans bakrunds så kommer ni få se att han är minst lika vidrig människa som Jan Axelsson. Fascinerande att båda har samma intresse. Jon har hackare som jobbar för han, inte kanske värt ta den risken att skriva för mycket sanning om han. Han kanske sätter in några hackare för att hacka det här forumet som Jan Axelsson och Robin Jansson försökte.
 
Fick Janne skyddad adress på grund av något dödshot? Jag läste en intervju med någon medarbetare till honom att de var jobbigt och att de måste följa anvisningar från Polisen. Jag tvivlar faktisk en aning på det där dödshotet. Jag tror mera på att någon missnöjd forumanvändare terroriserade honom. Angående trapphuset där JA bodde förut, så saknas ett lägenhetsnummer. Om man kollar alla kringliggande portar så finns det fler lägenheter i dessa.
 
Fick Janne skyddad adress på grund av något dödshot? Jag läste en intervju med någon medarbetare till honom att de var jobbigt och att de måste följa anvisningar från Polisen. Jag tvivlar faktisk en aning på det där dödshotet. Jag tror mera på att någon missnöjd forumanvändare terroriserade honom. Angående trapphuset där JA bodde förut, så saknas ett lägenhetsnummer. Om man kollar alla kringliggande portar så finns det fler lägenheter i dessa.
Ett hot från någon som inte bodde vid den tiden i Sverige eller bott efter den tiden heller. Varför han skyddas än idag när det snart gått femton är ett mysterium. Brukar det inte vara så att polisen skyddar sina informatörer bra tills de längre inte är nyttiga idioter?
Saknas det lägenhetsnummer på en lägenhet där han bodde förut? Jag tror inte han bor kvar i samma lägenhet.
Brukar det inte finnas flera lägenhetet i en port?
 
Ett hot från någon som inte bodde vid den tiden i Sverige eller bott efter den tiden heller. Varför han skyddas än idag när det snart gått femton är ett mysterium. Brukar det inte vara så att polisen skyddar sina informatörer bra tills de längre inte är nyttiga idioter?
Saknas det lägenhetsnummer på en lägenhet där han bodde förut? Jag tror inte han bor kvar i samma lägenhet.
Brukar det inte finnas flera lägenhetet i en port?
Om man kollar i t.ex. Ratsit så saknas det lägenhetsnummer i porten. Det borde rimligtvis se likadant ut i samtliga trappuppgångar.

Man brukar inte hoppa över lägenhetsnummer när man bygger ett hus. Det är 11 lägenheter där JA var skriven förut och 12 i de andra trapphusen.

1303
1302
1301
1203
????
1201
1103
1102
1101
1002
1001
0901
 
Om man kollar i t.ex. Ratsit så saknas det lägenhetsnummer i porten. Det borde rimligtvis se likadant ut i samtliga trappuppgångar.

Man brukar inte hoppa över lägenhetsnummer när man bygger ett hus. Det är 11 lägenheter där JA var skriven förut och 12 i de andra trapphusen.

1303
1302
1301
1203
????
1201
1103
1102
1101
1002
1001
0901
Det är är väldigt märkligt men jag tror inte att Janne skulle bo kvar i samma adress.
 
Vem är användaren kebab som är granne med honom?
Kolla det här inlägget.

 
Kolla det här inlägget.

En medlem här som inte loggat in på snart fyra år. Det är intressant att få veta hur personer med skyddad id lever, därför täntke jag starta en separat tråd om det.
 
Om man kollar i t.ex. Ratsit så saknas det lägenhetsnummer i porten. Det borde rimligtvis se likadant ut i samtliga trappuppgångar.

Man brukar inte hoppa över lägenhetsnummer när man bygger ett hus. Det är 11 lägenheter där JA var skriven förut och 12 i de andra trapphusen.

1303
1302
1301
1203
????
1201
1103
1102
1101
1002
1001
0901
Bor du nära den adressen? Kan du inte titta på den lägenheten då?
 
Vill man faktiskt få reda på var Janne bor är det lätt. Hans post hämtas av någon som måste lämnas till Janne. Hans revisor vet var Janne bor.
Det är lätt om man vill men ingen bryr sig om den skitmänniskan. Janne är inte intressant, det är hans databas på alla medlemmar som han sparar IP-adresser och mejladresser till samt alla andra loggar som är intressanta. Dom som har tillgång till hatforumets databas finns nämna här på forumet, dom som driver flashback VPN är dom som är teknikerna på flashback. Dom kan till och med ta bort Jannes admin-konto om dom vill. Eller bara ladda ner databsen till en USB-sticka och sälja den för minst hundratusen kronor. Lätta pengar att tjäna.

Eller bara titta på hatforumets "hemliga" avdelning outlaw. Den är lätt, bara ge lite knark till moderatorn bigfatcone så visar han vad dom har för hemligheter i outlaw. En liten knarkare som vill vara tuff på hatforumet men i verkliga livet är han en mes som Robin.
 
Fick Janne skyddad adress på grund av något dödshot? Jag läste en intervju med någon medarbetare till honom att de var jobbigt och att de måste följa anvisningar från Polisen. Jag tvivlar faktisk en aning på det där dödshotet. Jag tror mera på att någon missnöjd forumanvändare terroriserade honom. Angående trapphuset där JA bodde förut, så saknas ett lägenhetsnummer. Om man kollar alla kringliggande portar så finns det fler lägenheter i dessa.
Ett "dödshot" som var bara för att skrämmas. Johan skriver det rätt tydligt.

Tänk så här, om hotet verkligen var allvarligt menat skulle Janne idag inte drivit sitt hatforum. En gängkriminell är hotad till livet och begär skyddad identitet men fortsätter ändå vara kvar i kriminella gänget och utsätter sig för fara. Låter det inte sjukt konstigt? Hade Janne tagit hotet på allvar och slutat driva sitt hatforum skulle ingen ens komma ihåg Janne idag men vad gör Janne? Fortsätter driva sitt hatforum för pengarnas skull. Som jag sagt det alltid, det finns alltid andra som kan öppna upp forum. Vad är vitsen med att att säga hela tiden jag är hotad till livet och fortsätta förlöjliga, förtala människor? Inget av det går ihop. Janne har precis gjort det, tjänat fruktansvärt massor med miljoner just på att låta andra förtalas och få sina liv förstörda på sitt hatforum. Jag kommer ge exempel på några verkligen verkligen nedsättande inlägg som Janne tillåter på sitt hatforum.
 
Det är inte så svårt att få fram var någon bor om man verkligen vill det. Lite pengar löser allt i livet.
 
Topp