Snart förbjudet att förneka förintelsen

Ak47

Medlem
Reg
19 Dec 2018
Sverige som stoltiserar hela tiden att vi har yttrandefrihet kommer komma med lagförslag om att förbjuda att diskutera eller förneka förintelsen. Vet ni hur sjukt detta är? Det betyder att vi i Sverige måste på order av sionisterna erkänna förintelsen.
Att det här kommer gå igenom före Koranbränningar.

Känner inte igen Sverige längre.

Sverige är piss sedan länge. Det är liberalernas fel och är det inte deras fel är det de rikaste som betalar dem. Ja Sverige kan verkligen gå i USAs fotspår. Där klassas nu protester mot Israel folkmord i Gaza som "hat" och som "anti-semitism" och kan således förbjudas. Sådana här lagar ska givetvis inte accepteras.

Sverige är piss sedan länge. Det är liberalernas fel och är det inte deras fel är det de rikaste som betalar dem. Ja Sverige kan verkligen gå i USAs fotspår. Där klassas nu protester mot Israel folkmord i Gaza som "hat" och som "anti-semitism" och kan således förbjudas. Sådana här lagar ska givetvis inte accepteras.
Ska tillägas att trump är medskylldig till dessa lagar. Och att även putin har förbjudit yttrandefrihet gällande ww2. Där har ni era hjältar som inte ens vill tillåta er att tala fritt.

Är förneka och ifrågasätta samma sak i detta fall?

Ska tillägas att trump är medskylldig till dessa lagar. Och att även putin har förbjudit yttrandefrihet gällande ww2. Där har ni era hjältar som inte ens vill tillåta er att tala fritt.

Bra att du är avstängd. Om folk som du ändå kunde hålla sig till trådarna. Alltid dessa ganska så usla försök till att börja prata om helt andra saker. Lägg till en svenska som är för dålig. Jag får istället upprepa mig: Sverige är piss sedan länge. Det är liberalernas fel och är det inte deras fel är det de rikaste som betalar dem. Ja Sverige kan verkligen gå i USAs fotspår. Där klassas nu protester mot Israel folkmord i Gaza som "hat" och som "anti-semitism" och kan således förbjudas. Sådana här lagar ska givetvis inte accepteras.

Är förneka och ifrågasätta samma sak i detta fall?

Så vill liberaler ha det. Resultatet blir total tystnad. De enda som får öppna truten är "journalisterna" på Dagens Nyheter eller på SVT, sådana iallafall jag inte kan titta på utan att känna mig provocerad. Först måste sådana här nya lagar bort. Sedan kan folk tala fritt igen. Å andra sidan, diktaturen i Sverige fungerar ändå, folk passar sig alltid för att gå någonsin ta icke-pkspåret.

Liberaler har dragit ordet liberal ned i smutsen.

Topp