Spänningen mellan USA och Iran

Det går inte lita på några värdsledare som jag ser det, dom borde alla fråntas sin makt illa kvickt. Hela världen är infiltrerad.
 
Jag vill inte underskatta USA. USA är bra på vissa saker men bäst på en sak. USA gillar flytta fokus från primära huvudmålet till något annat. Medan det pågår krig mellan Ukraina och Ryssland så tror jag att det kommer smälla högt snart i Iran. Jag hoppas jag har fel. Så fel...
 
Jag vill inte underskatta USA. USA är bra på vissa saker men bäst på en sak. USA gillar flytta fokus från primära huvudmålet till något annat. Medan det pågår krig mellan Ukraina och Ryssland så tror jag att det kommer smälla högt snart i Iran. Jag hoppas jag har fel. Så fel...

Min bror så är det. USA är en ond nation.
 
Exploderar rätt bra i skrivande stund där USA har sin bas i Irak och amerikanska konsulatet. Dock så tror jag inte Iran skulle göra något sånt när deras alliearde Ryssland är mitt i ett krig.
 
Jag vill inte underskatta USA. USA är bra på vissa saker men bäst på en sak. USA gillar flytta fokus från primära huvudmålet till något annat. Medan det pågår krig mellan Ukraina och Ryssland så tror jag att det kommer smälla högt snart i Iran. Jag hoppas jag har fel. Så fel...
Det här skrev jag 25:e februari och idag ärdet 13:e mars.

Skulden läggs på Iran.
 
Topp