Jag har fått nog av äckliga svennar som snyter sig efter maten på matställen. Har stört mig på det länge och tänkte göra något mot en äcklig svenne om det skulle hända igen. Jopp! Det hände igen idag. Svennen har ätit upp sin mat och snyter sig efteråt. Där sitter jag med mitt sälskap, tallriken e full med mat. Ber kyparen hämta notan. Kyparen vill ta min tallrik men jag ber han den ligga kvar. När jag betalat säger jag till sälskapet att vi rör oss härifrån. Med tallriken i handen går jag fram till äckliga svennen och frågar om det smakade bra? Det var super gott säger flint jäveln. Men va bra för mig smakade maten snor sa jag. Han tittade på mig men sa inget. Jag frågade han om han kunde ana varför den smakade snor? Näeee det vet jag inte. Då sa jag, för att du har ätit klart och snyter dig in för alla andra gäster. Men nu får du smaka på min mat också tog jag tallriken hällde över hans äckliga huvud och gick där ifrån!
Svennar, hur ska ni ha lite bordskick? Måste vi lära er något enkelt som att man inte snyter sig efter maten på en restaurang?
Svennar, hur ska ni ha lite bordskick? Måste vi lära er något enkelt som att man inte snyter sig efter maten på en restaurang?