Svenska diskussions forum

turtle sa:
Men ingen kommer hitta friaordet eller andra nya forum från svenskaforum, eftersom sidan inte sköts, det är problematiskt. Hade friaordet varit med på listan hade vi garanterat sett fler användare. Det är en viktig sida för forumens välmående.

Du har rätt. Kanske fixa en ny "svenskaforum"?
 
Slaktaren sa:
Men hostar ni det hemma eller vad? Är du säker på att du skrivit rätt, för inte ens Google ger träff när man skriver www.gastkramande.se forum24 har jag inte talas om.

Prova den här länken https://www.google.se/search?sxsrf=ALeKk01NYYTsaKYer_m_Z1t9utqRt67L9w%3A1589134101485&source=hp&ei=FUO4XuPhGobrrgTEqJ6gAg&q=gastkramande+forum&oq=gast&gs_lcp=ChFtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1ocBABGAAyBAgjECcyBAgAEEMyBAgAEEMyBAgAEEMyBAgAEEMyAggAMgIIADIECAAQQzoHCCMQ6gIQJzoHCC4Q6gIQJzoECC4QJzoFCAAQgwE6BAguEENQ3hpYqSRguDJoAXAAeACAAeECiAGPCZIBBTItMi4ymAEAoAEBsAEP&sclient=mobile-gws-wiz-hp

Nej, forum24 hostar gratisforum. Jag är bara admin.
 
Lustfylld sa:
Prova den här länken https://www.google.se/search?sxsrf=ALeKk01NYYTsaKYer_m_Z1t9utqRt67L9w%3A1589134101485&source=hp&ei=FUO4XuPhGobrrgTEqJ6gAg&q=gastkramande+forum&oq=gast&gs_lcp=ChFtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1ocBABGAAyBAgjECcyBAgAEEMyBAgAEEMyBAgAEEMyBAgAEEMyAggAMgIIADIECAAQQzoHCCMQ6gIQJzoHCC4Q6gIQJzoECC4QJzoFCAAQgwE6BAguEENQ3hpYqSRguDJoAXAAeACAAeECiAGPCZIBBTItMi4ymAEAoAEBsAEP&sclient=mobile-gws-wiz-hp

Nej, forum24 hostar gratisforum. Jag är bara admin.

Men inga aktiva användare som jag förstår?
 
Lustfylld sa:
Det vet jag inte hur det är nu, tog en paus för några år sedan. Man måste registrera sig för att läsa.


Eftersom forumet inte går att nås så kan det inte finnas några medlemmar.

Jag är mest nyfiken vad andra vassa användare tagit vägen sen många blev bannade, en del slutade bara skriva.

Jag är nyfiken på vad som hände skunkjobb, en aktiv användare som blir moderator, nästa dag nergraderas till användare och skunkjobb slutar logga in överhuvudtaget. Något måste han hänt mellan skunkjobb och admin.
 
Haha, detta gamla nasseforumet finns kvar
https://exilen.swedishforum.se

Där samlades bannade användare från hatforumet förr i tiden.
 
Lustfylld sa:
Haha, detta gamla nasseforumet finns kvar
https://exilen.swedishforum.se

Där samlades bannade användare från hatforumet förr i tiden.

Har exilen alltid sett ut så? Det är väl ingen nasseforum? Finns inga årtal på inläggen, det är omöjligt veta om forumet är aktiv då.
 
Slaktaren sa:
Har exilen alltid sett ut så? Det är väl ingen nasseforum? Finns inga årtal på inläggen, det är omöjligt veta om forumet är aktiv då.

Kanske inte ett nasseforum, det är väl bara jag som lite slarvigt kallar det så. Men det var många högerextrema som samlades där förr i tiden.
 
Lustfylld sa:
Kanske inte ett nasseforum, det är väl bara jag som lite slarvigt kallar det så. Men det var många högerextrema som samlades där förr i tiden.

Den sköts inte längre tror jag, fullt med länkar som säljer skit. Idag är dom samlade på hatforumet.
 
Lustfylld sa:
När det går att nå igen så kan jag bevisa det.

Om du googlar "diskussioner om hatforumet" så ser du.

Syftet med att inte kunna registrera sig, är att jag inte vill ha några anklagelser om att styra diskussionen om hatforumet.

Vadå när det går nå igen?


Ja det är mitt, eller mitt och mitt, det ligger ju på forum24, men det är jag som har designat loggan och ställt in allt.

Jag vet inte varför, men när man googlar "diskussioner om hatforumet" så hamnar regelfritt högst upp, och sen attackeras forum24 ett tag, och då glider regelfritt ner ett par hack, så har det hållt på sen jag startade forumet för många år sedan. Vem som attackerar kan man ju bara gissa :D

Gastkramande ligger på samma domän, så när forum24 attackeras gårbåda forumen inte att nå. Det ligger massor med forum på den domänen, så att vara hundra på att hatforumet är skyldig, går ju naturligtvis inte.
 
Slaktaren sa:
Du har rätt. Kanske fixa en ny "svenskaforum"?

Just nu verkar det enda sättet att få hit mer folk va att vi personligen kontaktar personer och säger att friaordet finns, jag vet inte hur många här som gör sånt eller om nån gör det överhuvudtaget, men förutom det verkar friaordet vara på "lockdown" vad gäller nya medlemmar, eller? Det duger inte. Vi behöver se till att friaordet syns på något sätt när man googlar på "svenska forum" eller "diskussionsforum", synd att denna tråd inte syns på Google.

Iaf om ni vill ha fler medlemmar hit så måste vi fortsätta diskutera hur vi kan lyckas synas på tex en google sökning. Några idéer? Annars lär forumet dö förr eller senare gissar jag, slå era kloka huvuden ihop.
 
Kan du komma in på det forumet?


Alla forum borde ha en lista på alla forum, då skulle det räcka att hitta ett forum för att hitta alla andra med. Det är svårt att hitta forum som det är nu tycker jag. Alla forum borde göra en gemensam forumlista.

Och dem som håller i denna sida borde nån skälla ut ordentligt http://www.svenskaforum.com/

Antingen säljer dem den eller stänger den eller skriver stort på sidan att den inte längre uppdateras. Folk hittar den när dem söker nya forum och tror att det är allt som finns, skulle inte förvåna mig om det är Janne och hans polare som köpt den och slutat uppdatera med flit.


Vad kan det kosta att köpa den? Kan inte nån med Cash köpa den och börja uppdatera den igen? Den har en viktig funktion för Sveriges forum.


Länka gärna de forum du känner till, så gör vi en lista åt folk, kanske andra forum tar efter en dag så vi får se alla forum ha en sån lista i framtiden.
Och det verkar som att forumet Debatthuset är nedsläckt för den domänen är till salu jag kollade nyss.
 
Just nu verkar det enda sättet att få hit mer folk va att vi personligen kontaktar personer och säger att friaordet finns, jag vet inte hur många här som gör sånt eller om nån gör det överhuvudtaget, men förutom det verkar friaordet vara på "lockdown" vad gäller nya medlemmar, eller? Det duger inte. Vi behöver se till att friaordet syns på något sätt när man googlar på "svenska forum" eller "diskussionsforum", synd att denna tråd inte syns på Google.

Iaf om ni vill ha fler medlemmar hit så måste vi fortsätta diskutera hur vi kan lyckas synas på tex en google sökning. Några idéer? Annars lär forumet dö förr eller senare gissar jag, slå era kloka huvuden ihop.
Man skulle kunna sprida ut info om detta forum på Svenska forum, och sen på Facebook,Instagram,Twitter för att locka mer folk att ansöka om medlemskap i detta forum.men samtidigt informera om vilka regler och uppförandekoder som gäller här på friatider. och vill man vara på säkra sidan så ska man informera om att man måste vara minst 18 år för att öppna konto här inne på friatider.
 
När det går att nå igen så kan jag bevisa det.

Om du googlar "diskussioner om hatforumet" så ser du.

Syftet med att inte kunna registrera sig, är att jag inte vill ha några anklagelser om att styra diskussionen om hatforumet.




Ja det är mitt, eller mitt och mitt, det ligger ju på forum24, men det är jag som har designat loggan och ställt in allt.

Jag vet inte varför, men när man googlar "diskussioner om hatforumet" så hamnar regelfritt högst upp, och sen attackeras forum24 ett tag, och då glider regelfritt ner ett par hack, så har det hållt på sen jag startade forumet för många år sedan. Vem som attackerar kan man ju bara gissa :D

Gastkramande ligger på samma domän, så när forum24 attackeras gårbåda forumen inte att nå. Det ligger massor med forum på den domänen, så att vara hundra på att hatforumet är skyldig, går ju naturligtvis inte.
Misstankarna kan bara riktas åt ett håll alla vet vilket håll mot ett visst forum med kattloggan så klart som börjar på F som alla gånger ligger bakom raiderna/attackerna 😁
 
Topp