Sveriges största horunge, vem?

ISIS

Medlem
Reg
6 Mars 2022
Min topp två lista på Sveriges störta horunge är Jan Axelsson grundare och admin på Flashback.

Två, Joakim Lamotte.

Lamottes senaste insta,

Enligt polisen är utredningsläget gott då händelseförloppet dokumenterats av flera övervakningskameror på platsen. Dessa kameror visar enligt polisen att jag blev slagen och sparkad samtidigt som jag inte utövade något våld överhuvudtaget. Under hela förloppet höll jag i min telefon, men när jag låg på marken lyckades de till slut stjäla den.
Vill ni hjälpa mig att köpa en ny mobiltelefon och samtidigt stödja oberoende journalistik

Titta på Horunge nummer två Lamottes företag omsatte 2,3 miljoner och har 3,6 miljoner kronor i tillgångar.

Horungen Jan Axelsson har omsatt 2,8 miljoner och har 3,9 miljoner kronor i tillgångar.

Känner du till någon i Sverige som platsar i topp ranking om att vara Sveriges största horunge? Nominera då horungen.

Ingen kan peta ner Jan Axelsson från första plats. Jag har läst vissa kommentarer som andra skrivit till Lamotte.

Robin, lyssna här för du är en sån. Om Lamotte skulle säga att han skiljt sig och behöver sex och skulle fråga om någon skulle vilja låna ut sin fru skulle alla Lamottes anhängare säga här du får låna min fru. Ta samtidigt min dotter också och gör vad du måste med dom. Sån är svensken.

Topp