Min topp två lista på Sveriges störta horunge är Jan Axelsson grundare och admin på Flashback.
Två, Joakim Lamotte.
Lamottes senaste insta,
Horungen Jan Axelsson har omsatt 2,8 miljoner och har 3,9 miljoner kronor i tillgångar.
Känner du till någon i Sverige som platsar i topp ranking om att vara Sveriges största horunge? Nominera då horungen.
Två, Joakim Lamotte.
Lamottes senaste insta,
Titta på Horunge nummer två Lamottes företag omsatte 2,3 miljoner och har 3,6 miljoner kronor i tillgångar.Enligt polisen är utredningsläget gott då händelseförloppet dokumenterats av flera övervakningskameror på platsen. Dessa kameror visar enligt polisen att jag blev slagen och sparkad samtidigt som jag inte utövade något våld överhuvudtaget. Under hela förloppet höll jag i min telefon, men när jag låg på marken lyckades de till slut stjäla den.
Vill ni hjälpa mig att köpa en ny mobiltelefon och samtidigt stödja oberoende journalistik
Horungen Jan Axelsson har omsatt 2,8 miljoner och har 3,9 miljoner kronor i tillgångar.
Känner du till någon i Sverige som platsar i topp ranking om att vara Sveriges största horunge? Nominera då horungen.