Sharia
Medlem
- Reg
- 27 Feb 2022
Näthatsgranskaren Tomas och tiggar-journalisten Jokaim Lamotte har båda överklagat domen. Nu har frågan tagits upp av hovrätten.
Mårten Schultz som många av oss sett på programmet Trolljägarna på tv3 (om programmet kommer igång en dag ska jag tipsa Trolljägarna om Robin Jansson) kommer enligt Joakim adjugerad domare i fallet.
Jag har inga problem så här långt, men!
Nu går Joakim som vanligt för långt och börjar redan innan det ens är nära en rättegång börjar Joakim bajsa ord.
Skriver du något som Jocke inte gillar hänger han ut personen.
Mårten Schultz som många av oss sett på programmet Trolljägarna på tv3 (om programmet kommer igång en dag ska jag tipsa Trolljägarna om Robin Jansson) kommer enligt Joakim adjugerad domare i fallet.
Jag har inga problem så här långt, men!
Nu går Joakim som vanligt för långt och börjar redan innan det ens är nära en rättegång börjar Joakim bajsa ord.
när jag läste det här som Joakim skrev så hoppas jag fan att Mårten inte håller sig neutral och finner Joakim skyldig. Mer än skyldig för den äckliga jävla parasiten är en onödig människa som Robin. Jocke, låt först rättegången hållas, sen kan vi ta snacket om Mårten var neutral eller inte efter rättegången. Nu försöker Jocke leka så oskyldig att alla är emot han och han kommer dömas för att han inte är PK. Nej Jocke, du är en skitmänniska och så kommer du vara tyvärr, precis exakt som en annan person som gillar att förstöra för andra.Den stora frågan nu är huruvida han kommer kunna hålla sig neutral, eller om han är präglad av de vinklade dreven i sociala medier.
Skriver du något som Jocke inte gillar hänger han ut personen.
Ännu ett ”det är sååå synd om mig” inlägg och ”swisha mig,för jag är ett offer,igen”
Skärp dig för bövlen
Hur kan en journalist inte veta vad förtal är?Eller står man över lagen som journalist?
Sen finns det nog annat med större prioritet av fall att ta tag i. Jag vet att han tror att han står över lagen och alla andra med sin hybris så det är bara lärorikt att komma ner på jorden ibland!![]()
Senast ändrad: