Tegnell: Ser fram emot att bli bättre till nästa gång

08-78

Avstängd
Reg
21 Feb 2022
Tegnell tabbar sig och säger Ser fram emot att bli bättre till nästa gång i nyheterna idag(omni.se) han ser fram emot nästa pandemi?? är det planerat och han ser fram emot att ge ut ner vaccin?

Var det inte tänkt att Tegnell ville gå i pension till hösten?

Klart det kommer mera. Nu har dom ju sett att folk lekt med i leken i 2 år utan större problem, varför skulle dom sluta? Ni som spelat med i leken är med skyldiga till vad som skett och kommer ske. Om alla bara hade ignorerat dom hade det varit över lika snabbt som svininfluensan osv. Men folk gick med på det.

Och vår regering försöker nu ändra våra grundlagar så vi kan känna oss säkrare till nästa gång.

Senast ändrad:
Klart det kommer mera. Nu har dom ju sett att folk lekt med i leken i 2 år utan större problem, varför skulle dom sluta? Ni som spelat med i leken är med skyldiga till vad som skett och kommer ske. Om alla bara hade ignorerat dom hade det varit över lika snabbt som svininfluensan osv. Men folk gick med på det.

Och vår regering försöker nu ändra våra grundlagar så vi kan känna oss säkrare till nästa gång.

Vet inte om det är sant men när jag läste den rubriken jag klistrade in så fick jag en känsla att nåt är konstigt med detta

Vet inte om det är sant men när jag läste den rubriken jag klistrade in så fick jag en känsla att nåt är konstigt med detta
Du och alla andra bör verkligen börja följa folk som är mer kritiska mot mainstream narativen.

ja det skadar inte men det är svårt att hålla reda på vad som är sant och inte när mycket dom säger helt galet
Ja det är svårt att hitta dom bra, kan ge dig 2 vettiga att börja med om du vill.

Annars är twitter folket rätt bra att följa, även om samma problem finns där.

Eddit: Hugo talks brukar med vara rätt vettig tror jag, även om jag inte har sten koll. 3 fick du då.

Om du vill kan jag pma dig mitt twitter konto så kan du följa massa folk jag följer där, men det finns så klart en del konstiga där och dom bästa har en tendens av att bli avstängda. Men jag ignorerar det mesta där tills jag ser något bra som går att verifiera. Det finns bra info där ibland.

Senast ändrad:
Ja det är svårt att hitta dom bra, kan ge dig 2 vettiga att börja med om du vill.

Annars är twitter folket rätt bra att följa, även om samma problem finns där.

Eddit: Hugo talks brukar med vara rätt vettig tror jag, även om jag inte har sten koll. 3 fick du då.

Om du vill kan jag pma dig mitt twitter konto så kan du följa massa folk jag följer där, men det finns så klart en del konstiga där och dom bästa har en tendens av att bli avstängda. Men jag ignorerar det mesta där tills jag ser något bra som går att verifiera. Det finns bra info där ibland.
ok pma mig det så kollar jag men kan inte lova att jag håller med allt

ok pma mig det så kollar jag men kan inte lova att jag håller med allt
Hehe om du skulle hålla med om allt hade jag blivit orolig, det finns som sagt både stollar och lättlurade med på listan. Men det är värt att scrolla igenom ett par ggr om dagen då det ibland dyker upp intressanta saker.

Kan vi inte låta såna här trådar dö ut? Vi har varit upptagna med den här skiten i över två år, har ni inte fått tillräckligt med nog?

Topp