Terror

turtle

Medlem
Reg
22 Dec 2018
Inlägg
2,634
Fula_Gubben sa:
IS videon är fake? :lol: Du är bra rolig du, här på konspirations forumet har du en hel del att fylla upp för oss.





"It's easier to fool people than to convince them that they have been fooled" ~Mark Twain




"Terrorist" planterar en bomb i en bil, flyr platsen, tick tack boom. Skådespelare kommer springandes mot den brinnande bilen, faller till marken och låtsas vara skadade av explosionen. Hjälpen kommer hack i häl och börjar låtsas hjälpa de låtsas skadade låtsas offren.
Denna händelse har rapporterats som en verklig händelse som jag förstår det. Skulle va kul att se rapporten.
https://153news.net/watch_video.php?v=S6ABG21M5H6X


Ett offer från en terror attack ses sitta vid en trottoar kant, med en hemsk benskada. Lite senare ses han från en annan kamera sittandes på samma plats men nu är det inte längre något fel på hans ben, och han har återfunnit sin tidigare saknade sko.
Låtsas ben? Eller vad pågår?
https://153news.net/watch_video.php?v=Y22MAMS82XDB



Här har vi en reporter och nån kongress gubbe som har fnittersjukan, efter en skolskjutning.....
Va? Vad säger man om det?
https://153news.net/watch_video.php?v=O2AAUGY77W4B


Ginnie, en överlevare från terrordådet i Frankrike är en skådespelerska och visar oss sin (dåliga) skådespel talang när hon intervjuas som ögonvittne.
Skådespelar hon även denna roll tror ni?
https://153news.net/watch_video.php?v=643D967BKHUD




Det här är bara några "tillfälligheter" folk hittat, det finns mängder . Och verkar hittas i dom flesta attackerna, om inte alla.




Fråga1; hur många "terrordåd" har världen sett sedan det blev populärt?

Fråga2; vad är oddsen att en och samma person råkar befinna sig på två eller t.o.m tre olika terror event?


Fråga3; och hur många gånger har den "tillfälligheten" inträffat?
https://youtu.be/X9iNhGDLLXA
 
Du förstår sötagubben, jag är ingen "konspirationsteorist" utan har bara klickat på lite andra videos än dig i mitt youtube tittande. Detta är ganska nytt för mig med. Jag säger inte att ingen någonsin dör eller att jag vet exakt hur saker funkar eller att jag vet exakt vem som ligger bakom. Men det finns folk där ute som skriker för full hals att nått är fel, och om dom har rätt så har dom offrat sig själva för att vi ska få veta sanningen, då är det minsta vi kan göra att lyssna.
Det här blir nog min sista tråd i denna forum del, då jag förstår att vissa blir arga när man pratar om sånt här, jag vill helst bara prata om platt jord och veganism.





Hur man fejkar halshuggningar va visst det gubben undrade.

https://153news.net/watch_video.php?v=K4O1H4UR9UKM

https://153news.net/watch_video.php?v=143YHNMHBXMB


Här är en om brännoffer också.
https://153news.net/watch_video.php?v=BS5RWAD2SAD9



Det jag undrar är hur dom som ska ha span på terroristerna lyckas ladda upp videos på halshuggningar innan terroristerna själva har laddat upp den??????




ISIS = Israel Secret Intelligence Service????
https://153news.net/watch_video.php?v=RY16841SM5GW





Jag tvekade på att öppna denna tråd eftersom jag känner att jag redan pratat för mycket, men gör det för att gubben ville höra mer, så nu väntar jag mig iaf att gubben kollar min post och lägger in nån slags kommentar efteråt. Sen återgår jag till min platt jord tråd.
 
Jovisst, här är artikeln angående länk 1.
https://www.dailymail.co.uk/wires/ap/article-3888776/In-dawn-assault-Iraqi-special-forces-near-Mosul-east.html


10 döda och många skadade????????

Och ni skrattar åt mig????????

Scrolla ner lite i artikeln.
 
And by the way, sponsored by Toyota.
https://youtu.be/Py2QzfF_3gI
 
Jaha..... Ibland blir det som det blir antar jag.

Jag har skrivit på internet oskyddad, och nu har en censur grupp hittat mig, därför väljer jag att outa mig sj här med mitt namn och personnummer, för det är det enda jag kan komma på att göra. Jag har ju redan i min sista post sagt att jag inte ska skriva fler trådar, men dom är här ändå.

Så här ser historian ut från min vinkel; Nån gång i början av sommaren kom några som pratar jag tror det är polska, och renoverar lägenheter i min mammas trappa och grann trappen. Jag har varit hos min mamma hela tiden när jag skrivit, då jag är bostadslös. Det börjar med ett oändligt borrande, (för att driva ut folket ur huset antar jag, men jag höll mig inne). Några månader eller så gick förbi och jag började skriva min tråd om terror, men var lite orolig för att posta den så jag beslöt mig att vänta till morgon dagen. När jag vaknade hör jag några prata utanför, men tänkte inte mer på det, och postade min tråd. En kort stund senare får jag höra att någon blivit mördad i granntrappen. Och det är ett ouppklarat mord utan synliga motiv, inget jag är van vid. Utanför hör jag detektiverna eller vad det heter, först hör jag hur dom säger "det ser ut som han blivit mördad" alltså inget våldsamt mord. Och sen hör jag även att inget stulits eller ens sökt efter nått att stjäla. Låter som nått proffs varit där i mina öron. Jag känner direkt att det kan ha varit riktat mot mig, och ångrar min terror tråd, jag har inte skrivit sedan jag hörde om mordet. (flashback tråd om grannen,https://www.flashback.org/t3047233) Men om dom nu trott det va jag så vet dom efter jag postat tråden att dom tagit fel. Jag sitter och gömmer mig i lägenheten medans byggarbetarna sitter i lägenheten bredvid, tysta som möss och hela dagarna och nätterna. Tillslut kommer min snälla morbror hit och skriker HEJ DÅ JIMMY från ytterdörren, ingen tvekan att dom har hört, så nästa dag går jag upp och leker oberörd, vilket slutar med att jag genom fönstret ser en av dom stå mitt på gården tittandes rakt in i lägenheten, med solglasögon som han håller i som om det vore en kamera, aldrig sett nån hålla så i glasögonen. Senare ser jag även hur en av dom går till andra sidan gården, där jobbar dom inte, och han går fram och tar i en container, som om han undra vad den är gjord av? Mycket märkligt.

På kvällen efter man fått kort på mig hör jag nått slags ylande från ca 5 personer eller så, pågår kanske en timme. Tror det sen blev nästa natt när jag hör ett töntigt "muahaha" direkt utanför mitt fönster. Och på morgonen börjar man kasta insekter på mitt fönster, hittade en i sängen. Byggarbetarna sitter med nån avlyssnings maskin som hör varje andetag jag tar och jag kan höra hur dom söker efter mig med maskinen då den ger ifrån sig något pip ljud hela tiden när dom vet vart jag är. Dom lysnar på mina andetag och analyserar hur jag uppfattar deras skrämmsel tekniker. Som att greja med lås och dörr så att det ska låta som min dörr öppnas.

Märkligt att jag har läst om exakt dessa händelser förut men inte kom ihåg det när ylandet och insektskastningen började. Hittar inte tråden nu, om någon läst tråd om vinnar ylande, töntiga onske skratt och insektskastning så får ni gärna länka, jag vill gärna läsa det igen.
 
(jag ber om ursäkt för att jag drar upp personligt skit, och att jag kommer dubble eller tripple posta detta i fler av mina trådar för att jag är rädd att det någon gång i framtiden raderas från internet, det betyder kanske inte så mycket i verkligheten att det står här, vill dom mörda mig så lär dom väll göra det nån gång, men för mig känns det iaf lite tryggare om folk kan veta vad som hänt ifall jag skulle försvinna plötsligt.)

Så till dom som vill mig illa; Jag har sagt nu att jag inte ska skriva mer om konspirationer. Att ni vill se mig död har jag förstått, men jag kommer inte ut till er och ni kommer inte in till mig som det ser ut just nu, det tidigare mordet i samma hus försvårar nog saken, kan kan ni säkert, men jag tror inte jag är värd problemet. Så om jag ska sluta skriva om konspirationer så får ni sluta trakassera eller göra illa mig och alla jag känner, inclusive mammas katt. Så länge ni håller er och era maskiner borta från mig och alla jag känner, så ska jag inte skriva mer om det. Vi får se imorgon hur man väljer att svara, jag vill ha tystnad och tomt i grannlägenheten. Om ni ska sitta och trakassera mig med pip ljud och avlyssning trots att jag ger mig vika, kan jag inte längre se nån logik i att fortsätta böja mig, och kan lika gärna skriva så mycket jag kan innan ni får tag i mig.



(P.S jag förstår att det jag pratar om får mig att låta som en paranoid pundare och det är väll det dom räknar med. Men jag vet att dom lysnar på mina andetag, hur löjligt det än låter, och jag kan höra pipen från tekniken förfölja mig, om jag lyckas bli av med dom så försvinner pipet eller så hör jag hur det söker runt i rummet. Dom bakar undan maskinen när jag äter eller röker, vilket är förståligt ett vidrigt ljud att vara för nära. Ja det finns säkert detaljer jag missat, men hoppas jag blir förstådd iaf.)
 
Ca en månad efter jag gjorde den här tråden gjorde SÄPO ett utalande.
https://www.flashback.org/t3053855



Aldrig tidigare förstått vad denna sång handlar om, trodde det va en vanlig "krig är dåligt" sång. Men lyssna här.
https://youtu.be/6Ejga4kJUts

"It's the same old theme since 1916
In your head, in your head
Their still fighting
With their tanks and their bombs
And their bombs and their guns
In your head, in your head they are dying

Whats in youre head? Zombie!"


Ska också tillläggas att denna tråd inehåller bara fiktivt våld, den som påstår annat behöver bevisa att våldet är på riktigt.
Och ni ska veta att eran tystnad lägger en enorm tyngd på dem som vågar prata.

Nu blir jag tyst i väntan på svar från dom som hatar det fria ordet, hej då.
 
turtle sa:
Jag sitter och gömmer mig i lägenheten medans byggarbetarna sitter i lägenheten bredvid, tysta som möss och hela dagarna och nätterna. Tillslut kommer min snälla morbror hit och skriker HEJ DÅ JIMMY från ytterdörren, ingen tvekan att dom har hört, så nästa dag går jag upp och leker oberörd, vilket slutar med att jag genom fönstret ser en av dom stå mitt på gården tittandes rakt in i lägenheten, med solglasögon som han håller i som om det vore en kamera, aldrig sett nån hålla så i glasögonen. Senare ser jag även hur en av dom går till andra sidan gården, där jobbar dom inte, och han går fram och tar i en container, som om han undra vad den är gjord av? Mycket märkligt.

Shit, fan mannen du mår sämre än mig, och då har jag ändå sedan ett tag tillbaka Ukrainare på både vänster och höger sida om min lägenhet, och dessutom i garaget under där de har anställts av hyresvärdens nystartade företag, där de satte igång att banka 05:30 imorse (söndag). Ytterdörrarna går en gång varannan minut (nej, jag överdriver inte).

Här är ett förslag: dela kostnaden för en pistol med mig så utrotar jag varenda jävel av dina grannar (och jag överdriver fortfarande inte). Har du någonstans att bo inatt?
 
Parkeringsvakt sa:
Shit, fan mannen du mår sämre än mig, och då har jag ändå sedan ett tag tillbaka Ukrainare på både vänster och höger sida om min lägenhet, och dessutom i garaget under där de har anställts av hyresvärdens nystartade företag, där de satte igång att banka 05:30 imorse (söndag). Ytterdörrarna går en gång varannan minut (nej, jag överdriver inte).

Här är ett förslag: dela kostnaden för en pistol med mig så utrotar jag varenda jävel av dina grannar (och jag överdriver fortfarande inte). Har du någonstans att bo inatt?

Tack men jag vill bara ha ro, inte krig. Jag är fortfarande hos mamma, hon vet inget om saken, jag kan inte gå härifrån då jag måste passera dörren där dom befinner sig 24/7, när jag öppnar dörren sliter dom snabbt till i sitt handtag för att skrämma mig. Om jag går ut i trappen har dom möjligheten att komma tillräckligt nära för att peta mig med en giftig nål eller liknande, inget jag vill riskera, jag stannar tills dom är borta.
 
turtle sa:
P.S jag förstår att det jag pratar om får mig att låta som en paranoid pundare och det är väl det dom räknar med. Men jag vet att dom lyssnar på mina andetag, hur löjligt det än låter, och jag kan höra pipen från tekniken förfölja mig, om jag lyckas bli av med dom så försvinner pipet eller så hör jag hur det söker runt i rummet. Dom bakar undan maskinen när jag äter eller röker, vilket är förståeligt ett vidrigt ljud att vara för nära. Ja det finns säkert detaljer jag missat, men hoppas jag blir förstådd iaf.

Ja. Det finns definitivt elakhet här i världen, och den värre formen av det: konspirationer. Nu har din hjärna valt att förstärka detta, av en anledning som jag gärna skulle vilja veta själv, för att du är påtänd som en julgran. Du måste helt enkelt sluta släppa in nojorna när de dyker upp, då kommer ditt liv (som t.ex. kan vara att skriva här). Du väljer att inte leva i onödan.
 
Parkeringsvakt sa:
Ja. Det finns definitivt elakhet här i världen, och den värre formen av det: konspirationer. Nu har din hjärna valt att förstärka detta, av en anledning som jag gärna skulle vilja veta själv, för att du är påtänd som en julgran. Du måste helt enkelt sluta släppa in nojorna när de dyker upp, då kommer ditt liv (som t.ex. kan vara att skriva här). Du väljer att inte leva i onödan.

Jag är mycket väl medveten om att det låter som paranoia, men tyvärr är det inte så, utan snarrare en medveten taktik. Det finns andra som beskrivit exakt samma händelser, jag önskar jag kunde hitta trådarna och länka dem. (och ursäkta om min text blev klumpig och otydlig, den skrevs under stress.)
 
turtle sa:
Jag är mycket väl medveten om att det låter som paranoia, men tyvärr är det inte så, utan snarrare en medveten taktik. Det finns andra som beskrivit exakt samma händelser, jag önskar jag kunde hitta trådarna och länka dem. (och ursäkta om min text blev klumpig och otydlig, den skrevs under stress.)

Jag brukar tänka att det är lite som Mr Bean: om du hade stått utanför någons lägenhet för att avlyssna honom, hur löjligt hade inte det varit? Men grejen är att du 1) vill ha kontakt med dem, och 2) visa svaghet. Du kanske har ett utåtagerande beteende som du har svårt att låta bli att "lagra undan"? Om det är en medveten teknik, så är den din.

Det är ungefär mitt problem i alla fall, man kan bara dela med sig av det man vet, och att skriva som en legitimerad psykiatriker ger bättre tittarsiffror :D
 
Parkeringsvakt sa:
Jag brukar tänka att det är lite som Mr Bean: om du hade stått utanför någons lägenhet för att avlyssna honom, hur löjligt hade inte det varit? Men grejen är att du 1) vill ha kontakt med dem, och 2) visa svaghet. Du kanske har ett utåtagerande beteende som du har svårt att låta bli att "lagra undan"? Om det är en medveten teknik, så är den din.

Det är ungefär mitt problem i alla fall, man kan bara dela med sig av det man vet, och att skriva som en legitimerad psykiatriker ger bättre tittarsiffror :D

Dom står inte utanför dörren och lyssnar, dom är i grannlägenheten. Jag skrev inte för att övertyga någon om saken, jag vet hur det låter, och ni får tro vad ni vill, jag skrev för att folk ska kunna koppla vad som hänt ifall något händer, därmed namn och personnummer, tror du verkligen jag skulle skriva ut det om det fanns risk att det bara va paranoia? Det finns fler som utsatts för exakt samma händelser, en censurgrupp terroriserar sveriges oliktänkande. Vänta tills nån kastar insekter på ditt fönster du.
 
turtle sa:
Dom står inte utanför dörren och lyssnar, dom är i grannlägenheten. Jag skrev inte för att övertyga någon om saken, jag vet hur det låter, och ni får tro vad ni vill, jag skrev för att folk ska kunna koppla vad som hänt ifall något händer, därmed namn och personnummer, tror du verkligen jag skulle skriva ut det om det fanns risk att det bara va paranoia? Det finns fler som utsatts för exakt samma händelser, en censurgrupp terroriserar sveriges oliktänkande. Vänta tills nån kastar insekter på ditt fönster du.

Jag väntar tills någon gör det och återkommer då.
 
turtle sa:
(jag ber om ursäkt för att jag drar upp personligt skit, och att jag kommer dubble eller tripple posta detta i fler av mina trådar för att jag är rädd att det någon gång i framtiden raderas från internet, det betyder kanske inte så mycket i verkligheten att det står här, vill dom mörda mig så lär dom väll göra det nån gång, men för mig känns det iaf lite tryggare om folk kan veta vad som hänt ifall jag skulle försvinna plötsligt.)

Så till dom som vill mig illa; Jag har sagt nu att jag inte ska skriva mer om konspirationer. Att ni vill se mig död har jag förstått, men jag kommer inte ut till er och ni kommer inte in till mig som det ser ut just nu, det tidigare mordet i samma hus försvårar nog saken, kan kan ni säkert, men jag tror inte jag är värd problemet. Så om jag ska sluta skriva om konspirationer så får ni sluta trakassera eller göra illa mig och alla jag känner, inclusive mammas katt. Så länge ni håller er och era maskiner borta från mig och alla jag känner, så ska jag inte skriva mer om det. Vi får se imorgon hur man väljer att svara, jag vill ha tystnad och tomt i grannlägenheten. Om ni ska sitta och trakassera mig med pip ljud och avlyssning trots att jag ger mig vika, kan jag inte längre se nån logik i att fortsätta böja mig, och kan lika gärna skriva så mycket jag kan innan ni får tag i mig.



(P.S jag förstår att det jag pratar om får mig att låta som en paranoid pundare och det är väll det dom räknar med. Men jag vet att dom lysnar på mina andetag, hur löjligt det än låter, och jag kan höra pipen från tekniken förfölja mig, om jag lyckas bli av med dom så försvinner pipet eller så hör jag hur det söker runt i rummet. Dom bakar undan maskinen när jag äter eller röker, vilket är förståligt ett vidrigt ljud att vara för nära. Ja det finns säkert detaljer jag missat, men hoppas jag blir förstådd iaf.)

Vill du inte komma och diskutera psykologi med oss?
 
C.G.Jung sa:
Vill du inte komma och diskutera psykologi med oss?

Du behöver inte tro på det jag skrivit, mitt psyke är fullt kapabel att se skillnad på verklighet och fantasi. Sök efter andra som rapporterat om exakt samma händelser.


Kanske herr jung vill kommentera på mina länkar i ts????
 
Ska också tillägga att jag fått ett möjligt hot här strax innan min granne dog, det är ingen anklagelse då jag så klart inte har bevis för något som hänt, där superkuken nämner min hem stad (Motala) i ett av sina exempel. Vilket jag ignorera och började kalla han för sugerkuken. Sen dör min granne, och sedan upplever jag exakt samma skit andra rapporterat.
 
turtle sa:
Ska också tillägga att jag fått ett möjligt hot här strax innan min granne dog, det är ingen anklagelse då jag så klart inte har bevis för något som hänt, där superkuken nämner min hem stad (Motala) i ett av sina exempel. Vilket jag ignorera och började kalla han för sugerkuken. Sen dör min granne, och sedan upplever jag exakt samma skit andra rapporterat.

Jag tror du skall tala med sjukvården. Det är inte illa menat, det är ev ren empati jag trycker du borde göra det. När man läser dina inlägg ser man en tydlig tendens till att vara lättvägledd och en förmåga att tro på de mest konstiga saker. De flesta andra som inte har dessa egenskaper har en naturlig spärr mot vad som kan vara rimligt att tro på. Den spärren saknar du.
 
sigge sa:
Jag tror du skall tala med sjukvården. Det är inte illa menat, det är ev ren empati jag trycker du borde göra det. När man läser dina inlägg ser man en tydlig tendens till att vara lättvägledd och en förmåga att tro på de mest konstiga saker. De flesta andra som inte har dessa egenskaper har en naturlig spärr mot vad som kan vara rimligt att tro på. Den spärren saknar du.

Jag har inte bett om din åsikt. Utveckla och ge tydliga exempel på det du pratar om, annars är det ingen nytta för någon.

Jag har inte skrivit det jag skrivit för att jag vill ha era åsikter om det, min personliga historia i denna tråd är OT och inte nått ni behöver diskutera. Håll er till topic.
 
sigge sa:
Jag tror du skall tala med sjukvården. Det är inte illa menat, det är ev ren empati jag trycker du borde göra det. När man läser dina inlägg ser man en tydlig tendens till att vara lättvägledd och en förmåga att tro på de mest konstiga saker. De flesta andra som inte har dessa egenskaper har en naturlig spärr mot vad som kan vara rimligt att tro på. Den spärren saknar du.

Du säger det när du citerar ett specifikt inlägg som inte har något med "tro" att göra.

Här nämns det i inlägget du citerar, ingen tro.
https://friaordet.org/viewtopic.php?f=62&t=405#p1387


Som sagt du får ge tydliga exempel på det du yttrar, annars är det du so "tror" något utan belägg. Kanske då är du som är vilseledd.
 
Topp