turtle sa:Måste du verkligen ha en läkare till det?
Om du kan få barnet att börja meditera så tror jag koncentration blir lättare.
Och vad för svårigheter har den?
Mongo sa:turtle sa:Måste du verkligen ha en läkare till det?
Du har så jävla konstiga svar jämnt. Vad är det för fel på dig? Till mig föreslog du att jag skall till skogen i två veckor för att avvänja mig cigaretter, här föreslår du meditation, i din riktiga värld är jorden platt.
Du borde själv söka hjälp för dina problem, dina problem i plural.
turtle sa:Mongo sa:turtle sa:Måste du verkligen ha en läkare till det?
Du har så jävla konstiga svar jämnt. Vad är det för fel på dig? Till mig föreslog du att jag skall till skogen i två veckor för att avvänja mig cigaretter, här föreslår du meditation, i din riktiga värld är jorden platt.
Tjut då, jag försökte bara hjälpa, meditation ökar koncentrations förmåga, garanterat, så vet inte varför du tycker mitt svar är konstigt.
Det skulle inte hjälpa mig, utan TS barn.Mongo sa:turtle sa:Mongo sa:turtle sa:Måste du verkligen ha en läkare till det?
Tjut då, jag försökte bara hjälpa, meditation ökar koncentrations förmåga, garanterat, så vet inte varför du tycker mitt svar är konstigt.
Det har inte hjälpt dig.
turtle sa:Måste du verkligen ha en läkare till det?
worried sa:Misstänker att min tonåringar har koncentrationssvårigheter. Hur tillväga går man för att få en utredning?
Är det husläkaren man vänder sig till först?
Att slippa utredning om den inte behövs är aldrig fel heller enligt mig, ni har uppenbarligen aldrig testat att meditera och därför tycker ni jag är konstig.Fiora sa:turtle sa:Måste du verkligen ha en läkare till det?
Att få en utredning kan aldrig vara fel. Du är konstig.
worried sa:Misstänker att min tonåringar har koncentrationssvårigheter. Hur tillväga går man för att få en utredning? Är det husläkaren man vänder sig till först?
turtle sa:Till dom som höjer rösten och dömer saker utan att ha frågor eller kunskap, får jag be dessa lyssna på följande fakta med ett öppet sinne.
Och till TS citerar jag det viktigaste "scientifically proven to improve brain function"
https://www.youtube.com/watch?v=pQBbq-qk-qE
worried sa:turtle sa:Till dom som höjer rösten och dömer saker utan att ha frågor eller kunskap, får jag be dessa lyssna på följande fakta med ett öppet sinne.
Och till TS citerar jag det viktigaste "scientifically proven to improve brain function"
https://www.youtube.com/watch?v=pQBbq-qk-qE
Så konstig du är!!!