Torkar röven så det blöder

Mongo

Medlem
Reg
13 Dec 2018
Inlägg
87
Känner mig tvungen till att torka ordentligt vilket leder till blödningar. Är det vanligt att fler andra gör så? Kan inte ta på silkeshandskarna, då får man inte bort allt. Ja, det är vidrigt men vad ska man göra?
 
Skaffa en bidé.

Eller tryck in röven i duschen istället.

(hoppas ts lever än, ser att min lösning är sent ute, du har väll inte förblödit?)
 
Har du självskadebeteende på andra sätt, alltså att du tycker om när det gör ont och/eller har ett behov av att misshandla?
 
Prova ett par ordentliga nävar jordnötter tre ggr om dagen. Hårdare avföring och man behöver inte springa på toaletten så ofta om man dricker alkohol. Tugga ordentligt, till ett fint mjöl, annars kommer nötterna ut hela och gör inte lika mycket nytta.
 
Är din röv rakad? Om inte? Varför inte äckel?!?

Om det tar 10 min att torka före så tar det en halv om du sköter rakning av området.
 
Tramssexuell sa:
Prova ett par ordentliga nävar jordnötter tre ggr om dagen. Hårdare avföring och man behöver inte springa på toaletten så ofta om man dricker alkohol. Tugga ordentligt, till ett fint mjöl, annars kommer nötterna ut hela och gör inte lika mycket nytta.


Ska prova jordnötter. Har du alltid jordnötters hemma för att kunna bajsa?
 
capzZz sa:
Är din röv rakad? Om inte? Varför inte äckel?!?

Om det tar 10 min att torka före så tar det en halv om du sköter rakning av området.


Den är lite hårig men inte rakad, är inte direkt en ung människa som behöver visa upp den för brudar.
 
Mongo sa:
Ska prova jordnötter. Har du alltid jordnötters hemma för att kunna bajsa?

Heh, missuppfattade din trådstart. Jag trodde att du sprang på toaletten hela tiden p.g.a. alkoholdrickande, men det är alltså ett renlighetsbehov. Saker som gör en hård i magen kan ändå inte vara fel, ibland bajsar man ju så perfekt att det knappt behöver torkas. Ingenting på första papperet. Om man kunde hålla magen på den nivån på något vis, vore det guld.
 
Kan hända mig också om jag ätit stark mat och river upp blodkärl.
 
Topp