Tråden om Iran

Ak47

Medlem
Reg
19 Dec 2018
Inlägg
1,250
Händer rätt mycket just nu i Iran. I dag tidigare avfyrade Iran missiler mot Erbil. Sju döda och tjugofyra skadade. Inte mycket om det i svenska medier tyvärr.
 
Kommer Usa snart släppa sina demokratibomber över Iran innan årets slut?
 
Explosioner sker i Iran just nu. Israel tänks ligga bakom det.
 
Enligt Pentagon har Iranska livgardet skickat en raket mot amerikanska soldater i Syrien som orsakar hjärntrauma. Lägg märke till hur de säger, "hjärntrauma". Är USA på väg att hitta orsaker för att anfalla Iran i närtid?
 
All ära till Elon Musk. En person i sin egen höghet går nu emot etablisseamanget och postar något som borde vara en väckarklocka för alla.


Jag vet inte vilken IQ ni har som tittar på bilden Elon Musk har postat men är du tillräckligt smart att förstå att han är ironisk med det som står på bilden och tillräckligt smart att se USA:s militärbaser runt Iran?
 
All ära till Elon Musk. En person i sin egen höghet går nu emot etablisseamanget och postar något som borde vara en väckarklocka för alla.


Jag vet inte vilken IQ ni har som tittar på bilden Elon Musk har postat men är du tillräckligt smart att förstå att han är ironisk med det som står på bilden och tillräckligt smart att se USA:s militärbaser runt Iran?
Tycka vad man vill om Elon men han har stake. Mark Zuckerg tog bort en sida på Facebook som nådde 12 miljoner användare och tyckte att den sidan var en propagandasida som baktalade Israel. Du har två stora sociala medier där du får nästan säga vad du vill, vilken väljer du? X eller Facebook? Mitt val är så klart X.
 
Israel och Palestina är inte det stora spelet här eller hur jag ska säga det. Det är Iran. Om Usa och England börjar skicka robotar mot Iran kommer flera länder blanda sig in. Kina kommer inte stå i ett hörn och se på.
 
Israel och Palestina är inte det stora spelet här eller hur jag ska säga det. Det är Iran. Om Usa och England börjar skicka robotar mot Iran kommer flera länder blanda sig in. Kina kommer inte stå i ett hörn och se på.
Kina har skickat sina militärbåtar till Iran men jag litar inte på Kina.
 
Topp