Tråden om UFC

krigsskadad

Medlem
Reg
14 Dec 2018
Inlägg
62
Jag är inte stor fan av UFC eller andra slagsmål sporter men har några frågor ändå.

I vilka länder är UFC störst?
Varför är UFC alltid runt morgonen för?
 
krigsskadad sa:
Jag är inte stor fan av UFC eller andra slagsmål sporter men har några frågor ändå.

I vilka länder är UFC störst?
Varför är UFC alltid runt morgonen för?

USA, Brasilien är organisationen störst. UFC är ingen sport det är en organisation. MMA är en sport förkorttad av Mixed Martial Arts.

För att i USA är det kväll och i Europa morgon när den går.
 
Gustavsson sa:
USA, Brasilien är organisationen störst. UFC är ingen sport det är en organisation. MMA är en sport förkorttad av Mixed Martial Arts.

För att i USA är det kväll och i Europa morgon när den går.

Alex ska bråka i Sverige i juni, är det amerikansk tid den ska gå och är det ppv?
 
Är Magnus Cedenblad (kommentator) utbytt mot Lina länsberg?
 
Tittar aldrig på UFC, gillar inte våld alls men jag har en fråga om sporten. Är det inte lite förolämpande att sätta in två personer i en bur? Djur brukar vara i bur och inte människor? Det kanske vänder nu?
 
Tittar aldrig på UFC, gillar inte våld alls men jag har en fråga om sporten. Är det inte lite förolämpande att sätta in två personer i en bur? Djur brukar vara i bur och inte människor? Det kanske vänder nu?
Djur brukar vara i bur. :D
1. Djur brukar inte vara i bur, de brukar vara fria.
2. Att djur inte brukar vara människor är korrekt.
3. Kompis, det vänder!

Djur brukar inte vara i bur. :-D
 
Kan man inte se huvudkort på UFCs paket? Viaplay kostar sjukt mycket för att bara se på UFC. Behöver inte Viaplays paket, den är helt onödig för en som inte kommer utnyttja något annat en UFC. Hur tittar jag billigast både underkort och huvudkort, underkort klarar jag mig också från men huvudkort vill jag se. Hur?
 
Tittar aldrig på UFC, gillar inte våld alls men jag har en fråga om sporten. Är det inte lite förolämpande att sätta in två personer i en bur? Djur brukar vara i bur och inte människor? Det kanske vänder nu?
Brukar inte kor vara på betesmark, varför sätta 22 människor på gräs?
 
Hej.

Såg ni igår kväll UFC 286? UFC snuvade Kamaru Osman på vinten. Leon Ewdars fick poäng adrag och togs ner flera gången på marken av Usman men Edwards vann.
 
Hej.

Såg ni igår kväll UFC 286? UFC snuvade Kamaru Osman på vinten. Leon Ewdars fick poäng adrag och togs ner flera gången på marken av Usman men Edwards vann.
Förlorade han igen? Det var tråkigt men nu har Usman verkligen en brant uppförsbacke.
 
Nattens gala var en av den blodigaste jag inte sett på länge. Den där korta killen Volkanovski är ett mysterium. Men sin korta längd slår han ut grymma fighters och slog ut Rodriguez.
 
Tjena men tjena. Vill börja titta på UFC men är det bara viaplay som sänder UFC?
Paketet på Viaplay 399 kr/mån är för dyrt för mig. Alternativ som är billigare?
 
Topp