Vad är syftet med det här forumet?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

superkuken

Avstängd
Reg
22 Dec 2018
Det är ju uppenbart att det här är någon form av Flashbackkopia, så uppenbarligen är det något där ni är missnöjda med. Kan ni förklara varför man ska välja det här forumet före Flashback? Varför har ni skapat det här forumet?

Om det är en kopia vet jag inte men ingen tvingar att välja det här forumet istället för flashback? Jag själv har konto på flashback men tycker du at flashback är som den en gång var? Allt handlar om invandring idag på flashback.Sen är jag också emot att människor hängs ut på flashback, det har inget med yttrande friheten att göra. Ett forum som är på dekis.

Sen att du är en uppenbar troll är en annan sak.

Mongo sa:
Om det är en kopia vet jag inte men ingen tvingar att välja det här forumet istället för flashback?
Med tanke på att hela forumstrukturen är kopierad rakt av skulle jag säga att det är en kopia.

Jag själv har konto på flashback men tycker du at flashback är som den en gång var? Allt handlar om invandring idag på flashback.Sen är jag också emot att människor hängs ut på flashback, det har inget med yttrande friheten att göra. Ett forum som är på dekis.
Som sagt så undrar jag bara vad syftet är. Och ja, jag är lite less på att det ska pratas så mycket om invandring där.

Baserat på vad?

superkuken sa:
Mongo sa:
Om det är en kopia vet jag inte men ingen tvingar att välja det här forumet istället för flashback?
Med tanke på att hela forumstrukturen är kopierad rakt av skulle jag säga att det är en kopia.

Jag själv har konto på flashback men tycker du at flashback är som den en gång var? Allt handlar om invandring idag på flashback.Sen är jag också emot att människor hängs ut på flashback, det har inget med yttrande friheten att göra. Ett forum som är på dekis.
Som sagt så undrar jag bara vad syftet är. Och ja, jag är lite less på att det ska pratas så mycket om invandring där.

Baserat på vad?

Kanske är det så, jag vet inte vad som är kopia direkt men finns massor med forum som har samma struktur. Måste det finnas ett syfte? Vad är Facebooks, Twitters och Flashbacks syfte? Vad har flashback åstadkommit på snart 20 år förutom klagomål på invandring? Är det yttrande friheten ni tror så blint på? Våga kritisera judarna på flashback så märker du att yttrande friheten inte gäller då eller prata om ägaren Janne. Varför väljer Janne ha en adress i judarnas Mecka New York?

Själv tycker jag att det bara pratas om samma sak på flashback, varför tror du så många har lämnat flashback?

Baserat på val av ditt användarnamn, bara idioter på flashback som väljer såna namn. Kunde du inte hitta något mer lämpligt eller var alla upptagna?

Jag skulle inte vilja surfa på flahback på jobbet eller när jag har folk i närheten men det här forumet går det alldeles utmärkt. Jag behöver nog inte säga mer. Gå till flashback och hata lite istället, sen kan du läsa om hur många Ulf Olson har legat med, det är väl vad flashback tjänar er användare med? Just det, och vad heter svartskallen som blev skjuten förra söndagen. Det är allt ni har kvar på flashback.

superkuken sa:
Det är ju uppenbart att det här är någon form av Flashbackkopia, så uppenbarligen är det något där ni är missnöjda med. Kan ni förklara varför man ska välja det här forumet före Flashback? Varför har ni skapat det här forumet?

En pissluffare som är missnöjd med ett forum till?

Mongo sa:
superkuken sa:
Mongo sa:

Baserat på vad?

Kanske är det så, jag vet inte vad som är kopia direkt men finns massor med forum som har samma struktur.
Nej, det finns det inte. Det jag menar är att alla subforum är kopierade rakt av. Ta subforumet Fritid och Hobby som i sin tur har sju underforum men INGA trådar alls.

Måste det finnas ett syfte?
Ingen startar en sida utan ett syfte.

Vad är Facebooks, Twitters och Flashbacks syfte?
Facebook är ett community som du använder som chatklient bland annat. Twitter har jag ärligt talat ingen bra koll på. Flashback är ett diskussionsforum som strävar efter maximal yttrandefrihet.

Vad har flashback åstadkommit på snart 20 år förutom klagomål på invandring? Är det yttrande friheten ni tror så blint på? Våga kritisera judarna på flashback så märker du att yttrande friheten inte gäller då eller prata om ägaren Janne. Varför väljer Janne ha en adress i judarnas Mecka New York?

Själv tycker jag att det bara pratas om samma sak på flashback, varför tror du så många har lämnat flashback?
Du antyder mer och mer att anledningen till att det här forumet finns är ett missnöje med Flashback, vilket förstås är helt ok.
Baserat på val av ditt användarnamn, bara idioter på flashback som väljer såna namn. Kunde du inte hitta något mer lämpligt eller var alla upptagna?
Jag funderade på att förklara det idiotiska i att dra en massa slutsatser pga någons användarnamn, men dels är det OT och dels känns det lite onödigt med tanke på ditt eget användarnamn.

Jag skulle inte vilja surfa på flahback på jobbet eller när jag har folk i närheten men det här forumet går det alldeles utmärkt. Jag behöver nog inte säga mer. Gå till flashback och hata lite istället, sen kan du läsa om hur många Ulf Olson har legat med, det är väl vad flashback tjänar er användare med? Just det, och vad heter svartskallen som blev skjuten förra söndagen. Det är allt ni har kvar på flashback.

Som sagt så är jag genuint intresserad av vad tanken är med det här forumet. Vad ska profilen vara?

superkuken sa:
Kanske är det så, jag vet inte vad som är kopia direkt men finns massor med forum som har samma struktur.
Nej, det finns det inte. Det jag menar är att alla subforum är kopierade rakt av. Ta subforumet Fritid och Hobby som i sin tur har sju underforum men INGA trådar alls.[/quote]

Hur många trådar tror du flashback hade i början?

Gustavsson sa:
superkuken sa:
Nej, det finns det inte. Det jag menar är att alla subforum är kopierade rakt av. Ta subforumet Fritid och Hobby som i sin tur har sju underforum men INGA trådar alls.

Hur många trådar tror du flashback hade i början?
[/quote]
Inte så många, men då fanns det heller inte miljarder subforum. Subforumen har tillkommit när det har funnits ett behov av dem.

Det finns ju dessutom miljarder sätt att dela upp forumet på, så varför välja just Flashbacks struktur? Självfallet får ni göra det om ni vill, men jag undrar över anledningen.

superkuken sa:

Flashback har inte gilla- knapp :)

Fula_Gubben sa:
superkuken sa:

En pissluffare som är missnöjd med ett forum till?
Inte alls missnöjd. Som sagt så undrar jag bara vilket hålrum det här forumet är tänkt att fylla.

superkuken sa:

Varför ska man inte skapa ett forum för? Har Flashback ensamrätt på forum?

Du får välja vilket forum du vill, ingen tvingar ditt val av forum.

Jag startade forumet där respekt mot varandra skall ha hög prioritet, föra diskussioner utan angrepp på varandra.

Om du läst igenom reglerna har jag inte bland annat en regel om användarnas anonymitet. För jag tror på medlemmarna, finns ingen anledning till att avslöja en användares identitet på något sätt. Det är en påhittade-regel för att trigga användarna anser jag.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp