Vad finns det att göra på nätet?

Är så uttråkad man kan bli! Surfar om och om och om igen på alla sidor jag besöker men inget roligt händer.
Ni som är framför datorn mycket, vad gör ni på nätet, hur får ni tiden gå? Jag har börjat tröttna på filmtittandet.
Vilket deprimerande liv du lever.
 
Jag är långtidssjukskriven, har vänt på dagen från dag till natt. Gör inte mig så mycket eftersom jag inte har något att vakna till på dagarna, tycker om att sova på dagen och vara vaken på natten. Känns som att dagarna går fortare.

Jag har hela världen i en dator framför mina ögon, jag har Netflix och tittat nästan på alla serier, en del serier kan jag inte bara titta. Fick en gratis kod av en kompis till Viaplay i två månader. Har titta nästan på alla serier och filmer där med.

Läser lite på nyheter, läser lite på Flashback men där är det alltid samma sak så jag vänder lika fort som jag går in på sidan.

Vad kan man göra på internet mer? Internet är så sjukt stort men ändå så litet på något sätt. Råden brukar alltid lyda: Hitta något som intresserar dig, om jag visste vad det kunde vara hade jag gjort det. Jag lovar dig det.
Trist. Men du är ditt liv. Internet är din fantasi.
Jag kan rekommendera.
Fysisk träning och meditation. Du kommer att se livet ur ett helt nytt perspektiv.
Kan rekommendera Sam Harris meditations app. Fysiken är upp till din form. Börja smått med stora mål.
Sluta äta och börja äta. Experimentera med olika former av kost.
Om inte något av det här skapar nya intressen och möten med nya härliga människor kanske du skall prata med en hjärnrunkare.
Lycka till!
 
Topp