Vad händer med vädret?

Jag tittar inte på teve, använder mobilen bara till att ringa med och läser inte tokmedia.
Jag bygger mina iakttagelser på fakta medan du bygger dina iakttagelser på det du matas med varje dag, varje vecka, år ut och år in från tokmedia fast du vänder på det du tar in till sin motsats. För dig handlar det inte om klimatfakta utan det handlar för dig om att vara tvärt om det gängse.
Det andra du skriver om har inte med denna tråd att göra.

Du är hjärntvättad ändå. Du har blivit det med att leva bland svenskar för jag betvivlar att du är eremit. Du drog upp "hockey-klubban" någonstans ifrån dessutom så makthavarna har dig helt klart under kontroll.

Du bygger ingenting på fakta! Det är inte vad svenskar gör, inte avseende inflation, inte avseende Trump, Putin eller Ukraina, Corona-virus eller avseende klimat. Däremot vill ni ge sken av något annat. Helvete så lätt ni styrs.

Bor nånstan i mellersta Sverige.
Vaknar och tittar ut genom fönstret det ösrengar och ca 6 plus grader. Det ska vara minus och snö. Vad är det som händer?

Ja och nu blev det snöoväder igen över hela sydsverige och klimatmupparna håller tyst och bidar sin tid till nästa period med plusgrader.

...och vårmånaden mars i mälardalen har inneburit riktig vinter. Har följts av att vara blött och nu ska det vara kallt också. Det är som det ska vara.

Du är hjärntvättad ändå. Du har blivit det med att leva bland svenskar för jag betvivlar att du är eremit. Du drog upp "hockey-klubban" någonstans ifrån dessutom så makthavarna har dig helt klart under kontroll.

Du bygger ingenting på fakta! Det är inte vad svenskar gör, inte avseende inflation, inte avseende Trump, Putin eller Ukraina, Corona-virus eller avseende klimat. Däremot vill ni ge sken av något annat. Helvete så lätt ni styrs.
Du får gärna kalla mig för "du", det låter så bögigt när du skriver "ni" om mig.

Räknar ni in den uppenbara vädermanipulationen som pågår över huvudet på er när ni kopplar vädret till "klimatförändringar"?

Att det pågår en global uppvärmning av Jorden står helt klart. Lika klart är det att det beror mest på utsläpp av CO2 vid förbränning. Förneka det är inte vetenskapligt.
Koldioxid är livsviktigt, men dom har inbillat er att det är farligt.

"Medan normal luft har en koldioxidhalt på cirka 400 ppm, trivs de flesta plantor bättre i miljöer med koldioxidhalter mellan 600 och 1000 ppm. När man tillsätter koldioxid till växthusluft kan det hjälpa till att öka avkastningen av tomater, gurkor och sallad med så mycket som 25-30 procent."

Ni tror ni räddar världen medan ni förstör den.

Idag var det ett sånt riktigt sommarvärme. I september. Tänk om vi kunde ha det så här alltid.

Topp