Vad tycker ni om dagens medier?

Har ni tillit till dagens medier, vilka tidningar läser ni och nyhetskanaler tittar ni på?

Om ni tittar här på Sweclockers finns det artiklar om teknik. Något sånt på Friaordet men blandat, alla från teknik till politik, är det en dålig idé?

Med tiden släppa en egen tidning Friaordet?


naettidningen-bulletin-far-mediestoed-av-staten-5-miljoner-kronor.1069

Jag gillade Aktuellt på TV på det sena 1980-talet. Fann Anita Jekander att vara en väldigt vacker kvinna. Aktuellt självt bjöd på omvärldsbevakning jag inte storknade av och blev förbannad av att titta på eller ens höra i bakgrunden. Det var en bättre tid än nu med alla d-a propaganda och indoktrinering.

Dagens DN är ju ett helvetes skräp jag knappt tar i, när jag är på besök hemma hos mamma. Svenskfientligt trams och chefredaktören är en lillgammal, självgod provocerande jude som påstår sig vara svensk. Peter Wolodarski, den djävla typen. Däremot uppskattar jag DNs arkiv. 40-90 år gamla nummer är trevliga att läsa.

Så dagens system- och regimvänliga och svenskfientliga massmedia är Satan.
 
Jag gillade Aktuellt på TV på det sena 1980-talet. Fann Anita Jekander att vara en väldigt vacker kvinna. Aktuellt självt bjöd på omvärldsbevakning jag inte storknade av och blev förbannad av att titta på eller ens höra i bakgrunden. Det var en bättre tid än nu med alla d-a propaganda och indoktrinering.

Dagens DN är ju ett helvetes skräp jag knappt tar i, när jag är på besök hemma hos mamma. Svenskfientligt trams och chefredaktören är en lillgammal, självgod provocerande jude som påstår sig vara svensk. Peter Wolodarski, den djävla typen. Däremot uppskattar jag DNs arkiv. 40-90 år gamla nummer är trevliga att läsa.

Så dagens system- och regimvänliga och svenskfientliga massmedia är Satan.
Finns ingen media som är så opartiska som är. Brukar oftast baea gå in för att se om det finns något "nytt". Brukade läsa på Bulletin men den brukar jag glömma bort nu för tiden.

Finns bra tråd som kanske borde fyllas på?

 
Har ni tillit till dagens medier, vilka tidningar läser ni och nyhetskanaler tittar ni på?

Om ni tittar här på Sweclockers finns det artiklar om teknik. Något sånt på Friaordet men blandat, alla från teknik till politik, är det en dålig idé?

Med tiden släppa en egen tidning Friaordet?


naettidningen-bulletin-far-mediestoed-av-staten-5-miljoner-kronor.1069
Under 1960-talet fram till 1980-talet kollade jag ofta på aktuellt,tv-nytt,kvällsöppet med flera och nu kollar jag enstaka gånger på aktuellt på tv och lokala nyheterna på tv och någon gång på rapport.Förr läste jag i expressen och aftonbladet som man köpte som renodlad dagstidning men när priset per papperstidning gick upp mot 20 spänn runt 2020 gick jag helt över på att läsa expressen,aftonbladet på nätet istället.
 
Topp