Världen bästa utförda mord som fångats på kamera?

Funboy

Medlem
Reg
17 Maj 2023
Min tio poängare går till Marianne Bachmeier som går in i rättsalen och avlossar sju skott på pedofilen Klaus Gabrowski som våldtog och mördade Mariannes lilla flicka Anna som var sju år.

Varje gång jag tittar på den här videon ryser hela min kropp i många minuter. Om alla kunde vara som Anna som har barn som drabbats av våldtäkt.

Vad är ditt bidrag?

Min tio poängare går till Marianne Bachmeier som går in i rättsalen och avlossar sju skott på pedofilen Klaus Gabrowski som våldtog och mördade Mariannes lilla flicka Anna som var sju år.

Varje gång jag tittar på den här videon ryser hela min kropp i många minuter. Om alla kunde vara som Anna som har barn som drabbats av våldtäkt.

Vad är ditt bidrag?

Världens bäst utförda mord :LOL:. Men är du helt säker på att det är på rikigt och inte fiktion?

Vad är ditt bidrag?
Jag kommer ihåg det! Jag tror dock inte filmen är äkta.

Det som fick henne att bli svart i sinnet och skjuta var att peddosen ställde sig upp, pekade på henne och sade "om det var idag skulle jag göra om det" eller liknande. Hon fick 6 års fängelse men kom ut efter 3 år. När hon kom ut svarade hon en journalist som frågade om hon ångrade sig på samma sätt som pedofilen: "Om det var idag skulle jag jag göra om det!".
Tyvärr avled hon i canser 46 år gamma och ligger nu begravd bredvid sin dotter.

Topp