varför kan vi bara citera 1 person per inlägg?

Administratör sa:
Välj det inlägg du vill citera först.

Och tryck sedan på citat-ikonen på övriga inlägg du vill citera.

Och allt det här utan ett "viktigt meddelande"? Behövs det inte tio miljoner inlägg och varit medlem i tusen år som på Dlashback?

FBspararIP sa:
Du kanske behöver vara medlem i tio år och måste ha en miljon inlägg som Dlashback har för vissa funktioner?

Jo och tänka sig att nått så simpelt som att skicka pm ska vara en sån funktion. Ska inte va lätt att diskutera bara för det kallas "diskussionsforum".

Helst vill nog flashback bara att man ska va tyst, att varje ord man skriver är en ny börda för de stackars modsen, så känner jag iaf när jag skrivit där. Man skriver DISKUSSION MED YTTRANDEFRIHET på dörren men skriker HÅLL KÄFTEN när man klivit in. Nog att jag ingen författare är och viss skit jag skriver förtjänar att kastas, men flashback verkligen tar i för att få en att känna sig oönskad. Att när man gjort sitt bästa för att skriva en lång detaljerad tråd, först få den slängd så man ingen diskussion får, men även ska modsen sitta i pm och förolämpa det man lagt ner tid på.

Kanske nästa steg för flashback blir att man som i skolan ska räcka upp handen innan man pratar, jag har iaf 2 ggr fått rekommenderat från mods att jag minsan ska fråga mods i nått specifikt forum innan jag postar min tråd, annars kan man ju åka på varningar.

FBspararIP sa:
Och allt det här utan ett "viktigt meddelande"? Behövs det inte tio miljoner inlägg och varit medlem i tusen år som på Dlashback?

Från att haft runt 20000 inlägg om dagen är det bara 7000-8000 inlägg om dagen som Jan vill öka på.

Här ser man ett trevligt exempel på OT, varför ska det inte tillåtas nu när tråden är klar? Det blir ett problem när regler styr över människor istället för människor över regler.

turtle sa:
Här ser man ett trevligt exempel på OT, varför ska det inte tillåtas nu när tråden är klar? Det blir ett problem när regler styr över människor istället för människor över regler.

För att i olika forum blir det olika mycket OT.
Har själv modererat flera olika forum på olika communitys (inte Flashback dock) och OT kan enkelt förstöra en tråd direkt.

Ramzez sa:
För att i olika forum blir det olika mycket OT.
Har själv modererat flera olika forum på olika communitys (inte Flashback dock) och OT kan enkelt förstöra en tråd direkt.

Jag har inte sagt att det inte kan förstöra, jag sa att det inte måste förstöra, och därför är det viktigt att man kan va flexibel med regeln, inte följa den som en robot.

turtle sa:
Jag har inte sagt att det inte kan förstöra, jag sa att det inte måste förstöra, och därför är det viktigt att man kan va flexibel med regeln, inte följa den som en robot.

Det beror på. Har man många som klagar så blir det lätt så att man ser mindre emellan fingrarna.

Topp