Varför ser vissa saker annorlunda ut?

plockgodis

Medlem
Reg
2 Sep 2019
Som nu senast bilden på "Eva Dahlgren - Vem tänder stjärnorna", alltså bland YouTube-förslagen på högersidan. Så har hon inte sett ut tidigare. Eller Sanna Nielsen (?) någon från Allsång på Skansen i alla fall, deformerat yttre. Och Sam Harris fick gråa ögonbryn som sedan växte.

Är det här bra eller dåligt?

Jag tror att jag hamnade i en slags psykos trots att jag bara injicerade... ja kanske 0.75 gram per dag.

Men det var något mer än det, två gånger när jag gick på toaletten var dörren till sovrummet stängd när jag kom tillbaka. Trots att jag vet att jag inte stängde den, det gör jag aldrig, det gick rysningar genom kroppen men jag var ju ändå tvungen att gå in. Den tredje gången tänkte jag: jag stänger den själv, gjorde det, och den var inte öppen efteråt.

När jag lite senare rörde min huvudkudde var den uppvärmd. Mycket läskigt men väldigt spännande, jag hade en annan kudde som jag använde istället. Och då har jag valt att bara berätta hälften av det som hände, för det här är ju inte Dr Phil. Har någon annan varit med om några liknande upplevelser?

Topp