Vilken sökmotor använder ni?

frase

Medlem
Reg
24 Nov 2018
Inlägg
46
Visste inte att det fanns en annan sökmotor än Google som heter DuckDuckGo och den loggar ingenting om ens surfvanor. Jag har bytt till DuckDuckGo nu. Nån integritet måste man få ha kvar.
 
Jag körde Bing ett tag, men det var om möjligt ännu mer reklam där än på Google.

Jag oroar mig inte så mycket för integritet, men när en del av en saudiarabisk sida som jag tillfälligt besökte hade reklam för en bok, på svenska språket bland alla arabiska tecken, fick det mig att börja undra lite.

Jag köpte Liftarens Guide Till Galaxen från Bokus, och tydligen vet den här arabiska sidan att jag gjorde det...
 
Tramssexuell sa:
Jag körde Bing ett tag, men det var om möjligt ännu mer reklam där än på Google.

Jag oroar mig inte så mycket för integritet, men när en del av en saudiarabisk sida som jag tillfälligt besökte hade reklam för en bok, på svenska språket bland alla arabiska tecken, fick det mig att börja undra lite.

Jag köpte Liftarens Guide Till Galaxen från Bokus, och tydligen vet den här arabiska sidan att jag gjorde det...

Tror inte det var den saudiarabiska sidan i sig som visste utan snarare att typ Google Adwords användes.
 
NordVPN
+
Brave browser
DuckDuckGo

Allt som har med Google, facebook, microsoft mm att göra.
Chrome + AD block

Annat
Firefox + AD block

3 olika emails och logins oberoende av varandra.
Söker på massor med jobb prylar som jag inte vill ha reklam om...
 
Använder duckduckgo och Brave. Har inte använt Google på flera år, kommer inte använda Google någonsin.
 
Använder duckduckgo och Brave. Har inte använt Google på flera år, kommer inte använda Google någonsin.
 
Topp