Vilket ansvar tar Friaordet för användarnas sexliv?

Reg
23 Juli 2019
Kommer en donation till Flashback, med det forumets överlevnad och utveckling som följd, göra det lättare eller svårare att prata vänsterpartister, och kvinnor överlag, i säng?

Jag vill inte betala för lägre sannolikhet att få ligga. Är en donation till Friaordet bättre i det avseendet?

Parkeringsvakt sa:
Kommer en donation till Flashback, med det forumets överlevnad och utveckling som följd, göra det lättare eller svårare att prata vänsterpartister, och kvinnor överlag, i säng?

Jag vill inte betala för lägre sannolikhet att få ligga. Är en donation till Friaordet bättre i det avseendet?

Nej, vill du knulla lätt ska du sattsa på Flashback, då man där propagerar för att fördumma tjejerna till lättliggda slynor. Vill du däremot ha någon vettig du kan prata med efter liggandet eller nån att skapa relation med ska du sattsa på Friaordet.

Så genom Friaordet får du ligga fler gånger med samma tjej, men med Flashback får du nog ligga med flera olika tjejer. Problemet är ju att Flashback fittan är lite som en engångs rakhyvel, den funkar inte i längden och måste slängas ut.

Ett exemple. Moderator Bigfatcone uppmanar unga tjejer i desperata situationer (hemlösa) att ligga runt för att få bostad. Sen har vi ex moderatorn (och aktiva horan, enligt egna ord) Mognameloner som rekommenderar samma desperata tjejer att hora sig för snabba pengar.

Så klart har båda laggt fram det på ett snyggare sätt än jag gör, och ger även andra bättre förslag. Men alla kvinnor känner redan till dessa möjligheter, så det är ju helt värdelösa tips. Man lägger upp alternativen som om det vore nått normalt för att normalisera det omoraliska. Eller så känner i alla fall jag om deras tips till hemlösa tjejer. Man ska inte ge dåliga alternativ till människor i desperata situationer.

Möjligt att vissa tycker jag överdriver om ni läser det, men jag tycker det är fult men med en snygg fasad.

litenyxa sa:
Möjligt att vissa tycker jag överdriver om ni läser det, men jag tycker det är fult men med en snygg fasad.

Jag tror att det är övergrepp av Sataniska mått, jag tror att det är på väg att bli värre, jag tror att jag slipper deltaga mer, jag tror att vi kunde ha haft en trevlig relation, jag tror att det förstördes aktivt från början, och din fitta kunde jag inte bry mig mindre om.

Du måste ha jävligt svårt att bedöma om någon skriver en sak p.g.a. osäkerhet eller sarkasm?

Dina beräkningar ska jag analysera och förfina, och dina inlägg kommer alltid att finnas där.

litenyxa sa:
Nej, vill du knulla lätt ska du sattsa på Flashback, då man där propagerar för att fördumma tjejerna till lättliggda slynor. Vill du däremot ha någon vettig du kan prata med efter liggandet eller nån att skapa relation med ska du sattsa på Friaordet.

Jag vet inte om det är mig det är fel på, och ärligt talat är det skitsamma, men som programmerare är min naturliga reaktion att kontrollera logiken. Finns det något sagt mellan raderna är det inte mitt jobb. Med det sagt, så analyserar jag det du säger och

Sorry, stryk det. Du säger att vettiga personer är svårare att ligga med?

litenyxa sa:
Så genom Friaordet får du ligga fler gånger med samma tjej, men med Flashback får du nog ligga med flera olika tjejer.

Ja, det verkar logiskt.

litenyxa sa:
Problemet är ju att Flashback fittan är lite som en engångs rakhyvel, den funkar inte i längden och måste slängas ut.

Jag vet inte om det är uttöjning du menar, det borde bli samma. Om det är kvaliteten på de kvinnliga användarna, håller jag inte med. De bästa kvinnorna finns på Flashback, jag kan räkna upp... 15 vars inlägg alltid är OK. Moderatorer uteslutna, och det är synd.

litenyxa sa:
Ett exemple. Moderator Bigfatcone uppmanar unga tjejer i desperata situationer (hemlösa) att ligga runt för att få bostad. Sen har vi ex moderatorn (och aktiva horan, enligt egna ord) Mognameloner som rekommenderar samma desperata tjejer att hora sig för snabba pengar.

Så klart har båda laggt fram det på ett snyggare sätt än jag gör, och ger även andra bättre förslag. Men alla kvinnor känner redan till dessa möjligheter, så det är ju helt värdelösa tips. Man lägger upp alternativen som om det vore nått normalt för att normalisera det omoraliska. Eller så känner i alla fall jag om deras tips till hemlösa tjejer. Man ska inte ge dåliga alternativ till människor i desperata situationer.

Jag antog att hon gillade killarna (jag läste tråden).

litenyxa sa:

Det är någonting jag ska fråga här men jag vet inte hur jag ska uttrycka mig. Tycker du att en snygg fasad är fult även om "inredningen" är snygg, alltså jämt?

Parkeringsvakt sa:

Behöver Friaordet donationer?

litenyxa sa:

Jaså?

Parkeringsvakt sa:
Nej, det jag efterlyser är en form av bordellverksamhet. Vilket kanske inte var så genomtänkt.

Med tanke på att fria ordet då skulle stängas ner och de ansvariga dömas för koppleri så.

Topp