WW3 pågår just nu?

negerkondom

Medlem
Reg
14 Dec 2020
Inlägg
39
:D Hej är ny här visste inte vilket ställe jag skulle lägga den här men Historia kanske passar bra för detta tycks vara ett "upprepande tema" historiskt sätt.

Min teori är att vi är mitt uppe i WW3. Civilt krig i USA ligger just nu på 50 - 90 % risk att inträffa oavsett hur valet utspelar sig.

Låt mig utveckla. Kommuniat-media har ljugit ihop att Biden vunnit fasrän det inte är klart än, de trodde så eftersom samma intressen som styr media även fuskade i valet. MEN Trump håller på att vinna genom att använda lagstadga som både exponerar fuskarna och gör så han vinner. Äntligen rättvisa..

Nu till det viktiga. Om Trump vinner så blir vänstern helr GALNA för de tror trump sitter kvar "trots att muh biden ju vunnit" lol. Dvs upplopp och städer bränns. Militären kommer gå in och ta hand om detta då BLM Antifa och andra hjärntvättade grupper är lätta att få ner på jorden. Kaos på gatan och patrioter tvingas använda sina vapen i självförsvar mot ondskan.

Andra scenariot jag ser är att Biden "vinner". Men alla vet att han fuskat. Dvs många patrioter kommer gå mot vita huset och eldstrid kommer inträffa. Antifa och FBI är dåi överläge och striden kan pågå mycket länge och blodspill blir överväldigande, men nödvändigt pga etiska och moraliska motiv. Kina kommer då även gå in och försöka ta över USA när de är som mest svaga.

Åter till sak. Min intel säger mig att Kina har trupper i Kanada redo att attackera samt i flottan. Tror ni det blir WW3 och hur kommer det utspela dig? Vi har infowars krigetom information som vi redan vet om och handelskriget mellan USA/Kina. Kommer det trappas upp?

Vad händer i så fall med Sverige och hur kan vi förbereda oss? Svält som påföljd av handelsstop? De kommer självklart skylla på "covid" eller annat.

Jag har även några tips man kan ta till sig ifall elnätverket slås ut eller om vattnet blir giftigt. 5G kan även vara ett problem då det kan användas som militärt vapen mot befolkningen vis uppror (om man inte vill ta vaccin). Har även sätt flyg som indikerar inbördes krigsföring cirkulera nu idag faktiskt. För att inte nämna alla drönare.

Ett tips är att göra upp eld när tändstickorna tar slut. Används i militären under WW2, använd Chaga och en pinne. Sök på Youtube engelska. Regnvatten kan renas med ett sand biofilter. Kokas helst men det tar för mycket bränsle, bättre med ett fungerande biofilter. Tips 3. Boende, värmen och torrhet är liv och död i vårt kalla klimat. Gräv en bunker snarast med ventilation på minst 2 ställen. Ljus kan värma upp överraskande effektivt, när ljusen tar slut kan låda användas håller även mygg borta. Var försiktig med att elda för mycket kan ge kolmonoxisförgiftning läs på om det. Väggarna i bunkern bör vara tjockare än 50 - 100 cm för att stå emot tjäle, dvs nollgrader. I bunkern är det alltid 4 grader sommar som vinter vilket gör det möjligt att sova i sovsäck utan att frysa ihjäl. Bara mina tips take or leave it.

Jag förbereder mig för det allra värsta. Men hoppas på det allra bästa.

Tack på förhand för svar och ideer.
 
En annan koppling just till WW2 och den tid vi ligger i nu är ju spanska influensan 1918, som påminner om corona nu. Även denna sjukdom var fejkad av Big Pharma på den tiden. De dödade folk med Aspirin, 3 doser högre än rekommenderad dos. Läs om bieffekterna för aspirin för att förstå.

Efter influensan/korona så kom WW2/3 cirka 10 år senare när folk mådde som dåligast.

Historien upprepar sig eller nä?
 
Ww3 har pågått ett tag nu. Lite mer sofistikerat bara. Det är ekonomiskt krig, ombudskrig vanlig hederlig krig i mellanöstern.
 
Ja ursäkta om stavningen är dålig i citatet, jag erkänner att min skolgång va trasig och att jag därför är dålig på att stava, men jag tror man förstår vad som står, annars lyssna på det korta klippet.

"Fighting a war on the battlefeild is the most stupid and primitiv way of fighting a war, the highest art of warfare is to not fight at all, but too subvert any thing of value in your enemys country, the moral traditions, religion, respect to your authority and leaders, cultrural traditions, any thing, put white against black, old against young, welth against poor, anything, it dosent mater as long as it disturbes society, as long as it cuts the moral fibre of the nation its good, and then you just take this country, when everything is subverted and the country is disoriented and confused, when it is demoralised and destabilised, the the crisis will come." -Yuri Bezmenov
https://m.youtube.com/watch?v=4RNryRrgsf4



Communist Takeover Of America & The World! It's Happening. Here's How...
https://m.youtube.com/watch?v=cJcueCMIO5o



Sanningen är väl att vi vet att dessa onda galningar finns, alltid har funnits och alltid kommer finnas, så då får man helt enkelt förvänta sig att dom försöker sig på saker till och från, det enda man kan hoppas på är att människor kämpar emot det och inte bara böjer sig.

Tyvär verkat vissa tycka det är för hemskt att bli kallad foliehatt eller rasist, så dom vill inte göra det som är rätt.

Som George Orwell sa: "Dont let it happen"
 
"The desire to enslave or fellow man is unfortunately intrinsic to the human character. It has been with us since the beginning of time. Every continent and virtually every culture. From ancient Egypt to Babylon, to Greece and Rome, Africa, Asia, Europe and the United States. It's a disease of our human nature yet people are under the impression that it no longer exist"
 
Det är ett krig på information.

En ung tjej som fattar bättre än dom flesta besserwissers här omkring. Känns er ägda av en liten flicka alla ni som fnyser och spottar om foliehattar.

https://mobile.twitter.com/lizzywales/status/1335404538606612485


Hut kan någon tro på att allt skit vi ser hända I världen är en naturlig utveckling?
 
När du gjorde den här tråden för två år sen tänkte många inte på det men nu? Vi är mycket närmare tredje världskrig nu än på många år.
 
Kanske trådarna borde slås ihop så vi inte har flera trådar om samma ämne?

 
Mina Sverigevänner, varje dag pumpas svenska folket om hur onda Ryssland är och hur de bombar Ukraina men har ni tänkt på varför Ryssland bombar Ukraina? Lägg din hand på hjärtat och tänk i några minuter hur ärlig media är.

Jag har sagt hela tiden att Iran är nästa land USA tänker anfalla. Om Sverige hinner gå med i NATO kommer ditt barn, barnbarn eller någon nära anhörig bli tvungen att delta i USAs alla startade krig. Men en sak vill jag få er tänka på.

Har svenska medier rapporterat om detta?

The US is sending additional fighter jets and a warship to the Strait of Hormuz and Gulf of Oman to increase security after Iranian attempts to seize commercial ships.

Det heter alltid så, de ska göra dittan, de ska görra dattan men för att förstå vad USA tänker göra behöver man inte vara en akademiker. USA har haft Iran i sikte väldigt länge för att förinta men det gick inte som de tänkt med Irak- och Afghanistankriget.

Det skylls på Ryssland att spannmålspriserna ökar, att matpriserna ökar men svenska medier är väldigt återhållsamma att rapportera vad USA gör. Har du min svenska border tänkt på vilka som föritantar Sverige egentligen?
 
Topp