Flashbacks 1.01 regel

Som saknar delforum
Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Dat: 22 december 2018

Oläst inlägg 08 nov 2019, 08:35

turtle skrev:
01 nov 2019, 01:45
För att undvika förvirring för de som läser,så ska jag detaljera.

Jag hadde med mitt orginal konto (turtleexpress) varit avstängd ett halvår, avstängningen tog slut. Så jag gick då till flashback och öppnade ett nytt konto (crapcat) för att diskutera i en pågående diskussion om fria ordet, jag öppnade nytt konto för jag inte ville blanda in det jag pratat om på det gammla med friaordet. Jag diskuterade ett tag med crapcat kontot tills mod sa "nu är friaordet ot i denna tråd i fortsättningen". Då frågade jag mod i pm vart jag skulle fortsätta diskussionen, mod tipsade om den för vissa låsta forumdelen "länktips", jag tycker det är censur och eftersom jag i min diskussion vill jämföra friaordet med flashback, så postar jag i "flashback meta", vilket verkar enligt mig vara den mest passande platsen. Bör vara tydligt att min tråd inte är ett "länktips"?. Min diskussion börjar ta fart, och vips är tråden borta. Mod rekommenderar mig i pm att inte starta nån liknande tråd då dem tänker ha en omröstning om ifall jag ska bli utslängd för 1.01. Jag litar inte på mods så jag öppnade då en klago tråd/upplysnings tråd, för att visa folk att jag troligen snart blir avstängd pga reklam trots att jag inte gjort reklam. Men jag har i klagotråden lysnat till mods förslag att inte öppna en liknande tråd, därför visar jag inte upp den kastade tråden i den nya klago tråden, inte heller länkar jag till friaordet i den, utan bara förklara vad som hänt och att man troligen kommer slänga ut mig på falska grunder. BOOM, utslängd utan annonsering.

Några dagar senare går jag in med mitt gammla konto turtleexpress och skriver, vilket så klart modsen koppla till crapcat eftersom jag erkänner båda kontona här på friaordet. Och då blir det kontot avstängt också utan annonsering, men där vet jag ju att det handlar om alternativt konto under avstängning, det tar jag på mig. Men mitt crapcat konto kan man inte säga 1.07 på, det har jag inga tvivel om.
Jag försökte logga in på mitt crapcat konto, det står att jag blev avstängd för 1.07. Vilket är en fullständig lögn.

Användarvisningsbild
kuddkrigare
Avstängd
Dat: 05 november 2019

Oläst inlägg 10 nov 2019, 03:59

Nytt konto, med väntetiden redan klar:

Namn: Stearinvax
Lösenord: Dvuhfemht

vinkork
Medlem
Dat: 09 december 2018

Oläst inlägg 10 nov 2019, 04:56

Har inte Flashback runt 50 regler på ett forum som säger yttrandefrihet på riktigt. Här är det bara 7 och skriver inte yttrandefrihet precis. :D

När någon upprepar en lögn hela tiden så blir det till slut en sanning och alla börjar tro på det. Kan det vara så Flashback lyckats?

Skriv svar

Återgå till "Övriga ämnen"