Flashback påstår att dom inte sparar IP

Som saknar delforum
FBspararIP
Medlem
Reg: 09 dec 2018
 Gillat: 10 gånger
 gillade inlägg: 5 gånger

Inlägg av FBspararIP » 09 dec 2018, 20:30

Flashback påstår att dom inte sparar IP men jag kan bevisa att dom sparar IP. Jag är så trött på hur flashback fungerar och att dom hela tiden slänger och låser trådar så fort det handlar om flashbacks rykte.

Jag har två konton på flashback, ett konto som är rätt så gammalt som jag skriver viktiga saker och ett annat konto som jag skriver vad som helst.

Vadsomhelst kontot har blivit bannad några gånger. Poängtera att jag loggar in väldigt sällan in med viktiga kontot. Men när "dåliga" kontot stängts av har jag efter en tid velat ha svar på en fråga,loggar in den den seriös kontot och får upp det här. Två gånger har seriösa kontot stängts av för multipla konton. Om det inte är sammankoppling av IP adress vet jag inte vad det kan vara. Hur bevisa jag det? Med bild,bild!

https://imgur.com/a/8uth0r7

Tråden som en medlem startade och undrade om IP nummer spararas låstes av moderator. Du får inte diskutera flashback på flashback. Dera lögner går inte diskutera där heller.

Fula_Gubben
Medlem
Reg: 28 nov 2018
 Gillat: 5 gånger
 gillade inlägg: 10 gånger

Inlägg av Fula_Gubben » 13 dec 2018, 23:36

Det ser mörkt ut för flashbackmedlemmarna.

https://unv.is/dn.se/nyheter/politik/kv ... pens-konto

frase
Medlem
Reg: 24 nov 2018
 Gillat: 6 gånger
 gillade inlägg: 2 gånger

Inlägg av frase » 14 dec 2018, 08:31

Fula_Gubben skrev:
13 dec 2018, 23:36
Det ser mörkt ut för flashbackmedlemmarna.

https://unv.is/dn.se/nyheter/politik/kv ... pens-konto
Dags att klämma dom in i hörnet. Dom älskar att hänga ut andra men när det drabbar dom så gör dom världens liv. Det kallas för yttrande frihet. 🤣

frase
Medlem
Reg: 24 nov 2018
 Gillat: 6 gånger
 gillade inlägg: 2 gånger

Inlägg av frase » 14 dec 2018, 08:32

FBspararIP skrev:
09 dec 2018, 20:30
Flashback påstår att dom inte sparar IP men jag kan bevisa att dom sparar IP. Jag är så trött på hur flashback fungerar och att dom hela tiden slänger och låser trådar så fort det handlar om flashbacks rykte.

Jag har två konton på flashback, ett konto som är rätt så gammalt som jag skriver viktiga saker och ett annat konto som jag skriver vad som helst.

Vadsomhelst kontot har blivit bannad några gånger. Poängtera att jag loggar in väldigt sällan in med viktiga kontot. Men när "dåliga" kontot stängts av har jag efter en tid velat ha svar på en fråga,loggar in den den seriös kontot och får upp det här. Två gånger har seriösa kontot stängts av för multipla konton. Om det inte är sammankoppling av IP adress vet jag inte vad det kan vara. Hur bevisa jag det? Med bild,bild!

https://imgur.com/a/8uth0r7

Tråden som en medlem startade och undrade om IP nummer spararas låstes av moderator. Du får inte diskutera flashback på flashback. Dera lögner går inte diskutera där heller.
Bara små ungar som tror på vad Janne säger. Att dom inte sparar IP.

kebab
Medlem
Reg: 15 dec 2018

Inlägg av kebab » 15 dec 2018, 02:43

Janne bor granne mig. :D Trodde han hade dött efter inte sett han på flera dagar men sen dök han upp.
finns på PM för den som vill. :geek:

FBspararIP
Medlem
Reg: 09 dec 2018
 Gillat: 10 gånger
 gillade inlägg: 5 gånger

Inlägg av FBspararIP » 07 jan 2019, 08:31

Helt sjukt hur många som har blivit avslöjade på flashback. Kommer upp nya namn hela tiden och trenden kommer nog hålla i sig framöver. Något är i görningen på det där forumet.

Användarvisningsbild
Administratör
Admin
Reg: 07 nov 2018
 gillade inlägg: 3 gånger

Inlägg av Administratör » 10 jan 2019, 07:59

Det här är inte ett forum för att hänga ut medlemmar på andra forum, var de bor eller deras riktiga namn.
Admin

Fula_Gubben
Medlem
Reg: 28 nov 2018
 Gillat: 5 gånger
 gillade inlägg: 10 gånger

Inlägg av Fula_Gubben » 17 aug 2019, 20:50

Administratör skrev:
10 jan 2019, 07:59
Det här är inte ett forum för att hänga ut medlemmar på andra forum, var de bor eller deras riktiga namn.
Men dom skulle hängt ut dig och oss.

Skriv svar