Hur mycket våld för man använda?

Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Reaktioner:
Dat: 22 december 2018

#25 Re: Hur mycket våld för man använda?

Oläst inlägg av turtle » 30 okt 2019, 23:33

FBspararIP skrev:
30 okt 2019, 23:26
Krigsskadad trollar bra, många av hans trådar är relevanta, jag visste inte hur mycket våld man fick använda vid självförsvar och lagar men nu vet jag det. Blueberry är ett dåligt troll med dåliga ämnen att det är uppenbart att han vill bara trolla.
Krigsskadad är trollens poet :D

Men blueberry har en del roligheter för sig ibland med, särskilt på flashback. Men många gånger blir jag bara förvirrad av vad han skriver, ett troll ska få en att skratta tycker jag. När blueberry leker mod på flashback kan jag skratta.

Användarvisningsbild
FBspararIP
Medlem
Reaktioner:
Dat: 09 december 2018

#26 Re: Hur mycket våld för man använda?

Oläst inlägg av FBspararIP » 30 okt 2019, 23:38

turtle skrev:
30 okt 2019, 23:33
Krigsskadad är trollens poet :D

Men blueberry har en del roligheter för sig ibland med, särskilt på flashback. Men många gånger blir jag bara förvirrad av vad han skriver, ett troll ska få en att skratta tycker jag. När blueberry leker mod på flashback kan jag skratta.
Så kan man definiera troll, Krigsskadad är mer rutinerad och disciplinerad. Man borde kunna rösta på årets bästa troll varje årsskifte.
YTTRANDEFRIHET PÅ MINA VILLKOR!! På ditt forum hade jag inte fått ha din bild Jan :-D

Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Reaktioner:

#27 Re: Hur mycket våld för man använda?

Oläst inlägg av turtle » 30 okt 2019, 23:41

Här är hur man trollar viewtopic.php?f=86&t=426&p=1601#p1601

Dom trådarna från blueberry ser jag inte som troll, en fråga till gud är en bra tråd tycker jag. Vet inte heller om tråden vi skriver i är ett troll.

Användarvisningsbild
blueberry
Avstängd
Reaktioner:
Dat: 20 oktober 2019

#28 Re: Hur mycket våld för man använda?

Oläst inlägg av blueberry » 31 okt 2019, 01:27

turtle skrev:
30 okt 2019, 23:33
Det var då själva fan hur svårt det ska vara att bedöma någons insats, negativ eller positiv och uttryckt i någon slags siffror.

Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Reaktioner:

#29 Re: Hur mycket våld för man använda?

Oläst inlägg av turtle » 31 okt 2019, 01:35

blueberry skrev:
31 okt 2019, 01:27
Det var då själva fan hur svårt det ska vara att bedöma någons insats, negativ eller positiv och uttryckt i någon slags siffror.
Great - 132

Användarvisningsbild
blueberry
Avstängd
Reaktioner:

#30 Hur mycket våld för man använda?

Oläst inlägg av blueberry » 01 nov 2019, 17:28

FBspararIP skrev:
30 okt 2019, 23:26
Blueberry är ett dåligt troll med dåliga ämnen att det är uppenbart att han vill bara trolla.
Som man sår får man skörda, brukar det heta. Sen räcker det väl sällan med att bara så, såvida det inte är kaktusar man odlar.

Användarvisningsbild
blueberry
Avstängd
Reaktioner:

#31 Hur mycket våld får man använda?

Oläst inlägg av blueberry » 02 nov 2019, 00:51

Jag är allt för förlåtelse, som vilken diplomat eller politiker som helst skulle säga, men kommer man någonstans med det? Om man glömmer, som är ett annat populärt ord, och båda parterna går tillbaka till utgångspunkten, vad har egentligen förändrats? Jag använder då "vad" i ett väldigt vitt begrepp, så ska frågan tolkas.

Frestelsen att posta en låt för att försöka ge mitt inlägg mer tyngd, och samtidigt göra bort mig för det förstår jag ju att jag gör, är för stor * iiiih * Nåja, kristna gör det med bibelcitat, jag är varken bättre eller sämre än dem, och Roffe Ruff har ungefär samma kvalitet som de heliga skrifterna. https://youtu.be/GohhF0b2m9U

Användarvisningsbild
FBspararIP
Medlem
Reaktioner:
Dat: 09 december 2018

#32 Hur mycket våld för man använda?

Oläst inlägg av FBspararIP » 07 nov 2019, 00:24

blueberry skrev:
01 nov 2019, 17:28
Som man sår får man skörda, brukar det heta. Sen räcker det väl sällan med att bara så, såvida det inte är kaktusar man odlar.
Hej... då. :lol:

Skriv svar

Återgå till "Juridik & Etik"