Flashback vs Friaordet

Förslag och idéer om förbättring!
FBspararIP
Medlem
Reg: 09 dec 2018
 Gillat: 7 gånger
 gillade inlägg: 3 gånger

Inlägg av FBspararIP » 12 jun 2019, 19:08

Tramssexuell skrev:
11 jun 2019, 21:54
Jag är ju lyktstolpe :)

Jag hittade ett gammalt konto som ännu inte hade blivit bannat, med ett lösenord från klistermärket på laptopen: E402S. Jag förväntade mig att bli avstängd redan efter det första eller andra inlägget, och vet fortfarande inte varför kontot lever. Trolltestet måste ha missat mig.

Men lever gör det och alla är välkomna att posta inlägg i dess namn. Några andra öppna konton är d1m0r, 1305 och EU-Man, alla med ett lösenord som är användarnamnet baklänges, följt av en punkt. Med 0 inlägg som credit :( men det är det jag kan erbjuda.

När det gäller Acies har jag bara läst hans inlägg i Flashback-trådarna. Fem stycken om jag inte missminner mig. Baserat på det är jag inte förvånad att han blev avstängd.
Är du lennart.lyktstolpe? 😂

Han hade inte fler än 6-7 inlägg i hatgruppen men blev avstängd i en månad när andra får bara en veckas avstängning.

hejhå
Medlem
 Gillat: 1 gång

Inlägg av hejhå » 12 jun 2019, 21:23

vildsvinsjakt skrev:
26 apr 2019, 16:44
Hur vore det då, att ett antal fnöskeinvalda "moderatorer", om än bara en handfull... Får reda på din identitet? Nej, det enda som nån bryr sig om är Jan Axelssons "hemliga identitet". Tror nån på fullaste allvar att regel 1.12, där det bl.a. står;

Efter att Jan Axelsson blev hotad av OG... :lol:

De bryr sig inte ett dugg om användarnas anonymitet, i så fall hade man lagt ner mer på säkerheten! Sen när det gäller typ sorgliga figurer som Thomas Sundström, den s.k. "taags" på Flashback, så kommer bara moderatorerna med ett typ;
-Tänk på 1.06! När hela jävla Sverige vet vilken pajas som ligger bakom sedan Trolljägarna!

taags, den tuffingen, skulle minera sin trädgård. Han åkte gnylande hem i en Volvo, efter att i hopp om att få träffa en tjej o fått syn på Robert Aschberg istället, ringde o bönade o bad sen upp i direktsändning! :lol:
Läste att .cloe en medlem där påpekade säkerhetsbristen men att man sket i det.

hejhå
Medlem
 Gillat: 1 gång

Inlägg av hejhå » 12 jun 2019, 21:24

vildsvinsjakt skrev:
26 apr 2019, 16:44
Hur vore det då, att ett antal fnöskeinvalda "moderatorer", om än bara en handfull... Får reda på din identitet? Nej, det enda som nån bryr sig om är Jan Axelssons "hemliga identitet". Tror nån på fullaste allvar att regel 1.12, där det bl.a. står;

Efter att Jan Axelsson blev hotad av OG... :lol:

De bryr sig inte ett dugg om användarnas anonymitet, i så fall hade man lagt ner mer på säkerheten! Sen när det gäller typ sorgliga figurer som Thomas Sundström, den s.k. "taags" på Flashback, så kommer bara moderatorerna med ett typ;
-Tänk på 1.06! När hela jävla Sverige vet vilken pajas som ligger bakom sedan Trolljägarna!

taags, den tuffingen, skulle minera sin trädgård. Han åkte gnylande hem i en Volvo, efter att i hopp om att få träffa en tjej o fått syn på Robert Aschberg istället, ringde o bönade o bad sen upp i direktsändning! :lol:
Är Jan inte själv medlem i nån klubb? Hells Angels?

FBspararIP
Medlem

Inlägg av FBspararIP » 13 jun 2019, 16:07

Admin säger att han har anmält hoten och att det är polisärende. Tror ni på det?

Användarvisningsbild
Tramssexuell
Medlem
Reg: 27 dec 2018
 Gillat: 5 gånger
 gillade inlägg: 12 gånger

Inlägg av Tramssexuell » 15 jun 2019, 02:44

hejhå skrev:
12 jun 2019, 21:23
Läste att .cloe en medlem där påpekade säkerhetsbristen men att man sket i det.
Chloe låtsades vara en flicka och kunde inget om lågnivåprogrammering.
En gång var jag utklädd till mig själv.

FBspararIP
Medlem

Inlägg av FBspararIP » 15 jun 2019, 11:42

Tramssexuell skrev:
15 jun 2019, 02:44
Chloe låtsades vara en flicka och kunde inget om lågnivåprogrammering.
Menar du det? Hade han någon sorts störning eller? Men han var duktig och kunnig.

Skriv svar