Något förslag har jag inte

Förslag och idéer om förbättring!
JohanJ
Medlem
Reg: 24 nov 2018

Inlägg av JohanJ » 24 nov 2018, 19:38

Jag gillar att det finns variation av olika forum, ett välkänt forum vägrar jag besöka, dels för att det bara numera handlar om invandring, allt handlar bara om invandring och massa hat. Forum där man kan diskutera politik men ändå avskild från hat kan bli något bra. Det första jag la märke till att forumet inte har ämnen om droger vilket är positivt.

Jag ger stöd för forumet och hoppas fler kan hoppa på tåget.

frase
Medlem
Reg: 24 nov 2018
 Gillat: 5 gånger
 gillade inlägg: 2 gånger

Inlägg av frase » 24 nov 2018, 21:09

Håller med, det får tiden visa. Bra att passa på registrera sig nu när många användarnamn inte är tagna. Med tiden så kommer forumet växa till sig med medlemmar. Vi har i stort sett bara "ett" stort forum i Sverige, resten är små forum som är koncentrerade till teknik och det är inget man diskuterar dagligen.

OJ-Simpson
Medlem
Reg: 28 nov 2018
 Gillat: 1 gång
 gillade inlägg: 1 gång

Inlägg av OJ-Simpson » 28 nov 2018, 19:30

På tiden ett nytt forum föds. Är rädd för att flashback medlemmar kommer försöka förstöra forumet.

vinkork
Medlem
Reg: 09 dec 2018
 Gillat: 1 gång

Inlägg av vinkork » 09 dec 2018, 22:08

Jag gillar att ett forum har lite mer brett spektra, inte koncentrerad till något specifikt men beundrar er som skapat forumet och att ni vågar det när flera siter slagit igen.

Användarvisningsbild
Mongo
Medlem
Reg: 13 dec 2018
 Gillat: 4 gånger
 gillade inlägg: 7 gånger

Inlägg av Mongo » 13 dec 2018, 19:44

Måste fyllas på med ämnen, måste finnas trådar för att det ska ta fart. Ingen vill bli medlem i ett tomt forum.
Bara börja och skriva, jag kan hjälpa till med farten. Startar trådar och ämnen som jag är mest intresserad av.

Om du inte har skapat annons föreslår jag dig göra det snart, helst på Twitter då jävla Facebook har förstört forum kulturen. Gynna inte på något sätt Facebook.

Sen vill jag att du admin ska komma ihåg att göra mig till moderator när forumet börjar fyllas med medlemmar. :D

worried
Medlem
Reg: 10 jan 2019

Inlägg av worried » 10 jan 2019, 21:56

Gillar iden då man inte blir tvungen att vända sig till ett forum bara.
Orolig mamma.

Brottsadvokat
Medlem
Reg: 19 jan 2019

Inlägg av Brottsadvokat » 19 jan 2019, 13:43

Mongo skrev:
13 dec 2018, 19:44
Måste fyllas på med ämnen, måste finnas trådar för att det ska ta fart. Ingen vill bli medlem i ett tomt forum. Bara börja och skriva, jag kan hjälpa till med farten. Startar trådar och ämnen som jag är mest intresserad av.

Om du inte har skapat annons föreslår jag dig göra det snart, helst på Twitter då jävla Facebook har förstört forum kulturen. Gynna inte på något sätt Facebook.

Sen vill jag att du admin ska komma ihåg att göra mig till moderator när forumet börjar fyllas med medlemmar. :D
Jag fick uppfattningen att du och den tvådimensionella sköldpaddan var någon slags moderatorer här. Kanske för att din avatar är ganska aggressiv och för att ni var först att börja posta inlägg.

Turtle har jag följt med intresse genom hans klagomål på Flashback (som man aldrig har en chans att vinna men ändå behöver framföras), men vem är du?

Användarvisningsbild
Mongo
Medlem
Reg: 13 dec 2018
 gillade inlägg: 7 gånger

Inlägg av Mongo » 19 jan 2019, 17:06

Brottsadvokat skrev:
19 jan 2019, 13:43
Mongo skrev:
13 dec 2018, 19:44
Måste fyllas på med ämnen, måste finnas trådar för att det ska ta fart. Ingen vill bli medlem i ett tomt forum. Bara börja och skriva, jag kan hjälpa till med farten. Startar trådar och ämnen som jag är mest intresserad av.

Jag fick uppfattningen att du och den tvådimensionella sköldpaddan var någon slags moderatorer här. Kanske för att din avatar är ganska aggressiv och för att ni var först att börja posta inlägg.

Turtle har jag följt med intresse genom hans klagomål på Flashback (som man aldrig har en chans att vinna men ändå behöver framföras), men vem är du?
Nej mod är jag inte men jobbar på det 😆
Såg på en film med han som jag har avatar på, han ser rätt mongo ut och mongo passar han tyckte jag.

Skriv svar