Sparar Friaordet IP-adress?

Förslag och idéer om förbättring!
Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Reaktioner:
Dat: 22 december 2018

#37 Sparar Friaordet IP-adress?

Oläst inlägg av turtle » 11 mar 2020, 17:44

Slaktaren skrev:
11 mar 2020, 15:49
@Scoop inget att oroa sig för nu.
Tur att du översätter, scoop hadde nog inte fattat utan din hjälp. :roll:
Rätta mig gärna om du tycker dig veta bättre.

https://ifers.123.st/

Användarvisningsbild
Gustavsson
Medlem
Reaktioner:
Dat: 21 december 2018

#38 Sparar Friaordet IP-adress?

Oläst inlägg av Gustavsson » 12 mar 2020, 16:37

Varför är ni så rädda om IP för? Syns inte IP när ni surfar in på andra sidor? friaordet har iaf inte några metoder för att se alternativa konton som flashback har. Om ni inte förstår deras metoder är ni dumma.

Användarvisningsbild
Administratör
Admin
Reaktioner:
Dat: 07 november 2018

#39 Sparar Friaordet IP-adress?

Oläst inlägg av Administratör » 15 mar 2020, 20:34

Gustavsson skrev:
12 mar 2020, 16:37
Varför är ni så rädda om IP för? Syns inte IP när ni surfar in på andra sidor? friaordet har iaf inte några metoder för att se alternativa konton som flashback har. Om ni inte förstår deras metoder är ni dumma.
Metoden är att kunna se IP-adress, det finns inga andra metoder.

Jag med min begränsade IT-kunskap har själv gjort om databasen så att inga IP-adresser eller mail sparas. Det krävs mycket om jag ska släppa in någon programmerare för att hantera databasen. Kan man inte själv fixa en hel del skall man inte heller driva ett forum.

Friaordet är ett säkert forum för anonymitet, alla här är anonyma. Jag tar inte anonymitet på låtsas som ett annat forum gör. Värnar användaras anonymitet men fritt fram att anmäla för alternativa konton. Då har anonymiteten fallit, inte så genomtänkt från början eftersom man aldrig tagit anonymitet på allvar.

Jag har skrivit förut att jag tänker söka utgivningsbevis men just nu avvaktar jag med det. Jag har fått hotfulla PM och mail om att jag ska stänga ned Friaordet, annars skulle jag få se på jävlar. Varför Friaordet retar upp en del kan jag inte förstå men det skulle gynna en person. Hatforumets ägare.

Scoop
Medlem
Reaktioner:
Dat: 13 februari 2020

#40 Sparar Friaordet IP-adress?

Oläst inlägg av Scoop » 15 apr 2020, 05:29

Slaktaren skrev:
11 mar 2020, 15:49
@Scoop inget att oroa sig för nu.
https://imgur.com/a/z4VvQrk

Jag tog kontakt med samma person om han var villig att sälja till mig igen, han hade inget emot att göra affärer igen med mig.

Scoop
Medlem
Reaktioner:

#41 Sparar Friaordet IP-adress?

Oläst inlägg av Scoop » 15 apr 2020, 05:30

Allt kanske inte har blivit i kronologiskt ordning, det var inte lätt att få ihop det.

Användarvisningsbild
Slaktaren
Medlem
Reaktioner:
Dat: 24 april 2019

#42 Sparar Friaordet IP-adress?

Oläst inlägg av Slaktaren » 15 apr 2020, 21:58

Scoop skrev:
15 apr 2020, 05:29

Jag tog kontakt med samma person om han var villig att sälja till mig igen, han hade inget emot att göra affärer igen med mig.
Det här är det bästa som jag sett på evigheter. Nu så ska vi ses Jan Axelsson. Vi får se om det hjälper dig att låtsas registrerat Flashback i USA. Flugsvamp var också registrerat i ett land nära USA. I Kanada. Vill polisen komma åt spelar det ingen roll om du skulle registrera eller ha dina serverar på Månen. Lagen har väldigt långa armar. Men om polisen kommer med bortförklaringar den här gången Jan är det ett bevis på hur hårt du samarbetar med polisen. Jag misstänker faktiskt hur det ligger till mellan dig Jan och polisen. Du ger dom vad dom vill ha och dom låter dig driva ditt knarkforum. Det blir win-win. Men du borde nu verkligen vara orolig Jan Axelsson, om polisen kommer med bortförklaringar så kommer du minnas som mannen som drev knarkforum.

Användarvisningsbild
Slaktaren
Medlem
Reaktioner:
Dat: 24 april 2019

#43 Sparar Friaordet IP-adress?

Oläst inlägg av Slaktaren » 15 apr 2020, 22:00

Scoop skrev:
15 apr 2020, 05:29

Ett tips, logga aldrig in igen med samma konto, Janne kommer ha stenkoll på vilka som loggar in nu för att kolla upp alla misstänktas PM. Jag hoppas du använde TOR eller VPN.

Scoop
Medlem
Reaktioner:

#44 Sparar Friaordet IP-adress?

Oläst inlägg av Scoop » 16 apr 2020, 01:14

Slaktaren skrev:
15 apr 2020, 22:00
Ett tips, logga aldrig in igen med samma konto, Janne kommer ha stenkoll på vilka som loggar in nu för att kolla upp alla misstänktas PM. Jag hoppas du använde TOR eller VPN.
Kommer inte göra det. Jag glömde ladda upp den viktigaste bilden och bevis.

JohanJ
Medlem
Reaktioner:
Dat: 24 november 2018

#46 Sparar Friaordet IP-adress?

Oläst inlägg av JohanJ » 16 apr 2020, 18:33

Knark i papper?

JohanJ
Medlem
Reaktioner:
Dat: 24 november 2018

#47 Sparar Friaordet IP-adress?

Oläst inlägg av JohanJ » 16 apr 2020, 18:37

Slaktaren skrev:
15 apr 2020, 21:58
Det här är det bästa som jag sett på evigheter. Nu så ska vi ses Jan Axelsson. Vi får se om det hjälper dig att låtsas registrerat Flashback i USA. Flugsvamp var också registrerat i ett land nära USA. I Kanada. Vill polisen komma åt spelar det ingen roll om du skulle registrera eller ha dina serverar på Månen. Lagen har väldigt långa armar. Men om polisen kommer med bortförklaringar den här gången Jan är det ett bevis på hur hårt du samarbetar med polisen. Jag misstänker faktiskt hur det ligger till mellan dig Jan och polisen. Du ger dom vad dom vill ha och dom låter dig driva ditt knarkforum. Det blir win-win. Men du borde nu verkligen vara orolig Jan Axelsson, om polisen kommer med bortförklaringar så kommer du minnas som mannen som drev knarkforum.
Polisen vill inte röra sin bästa vän. Flashback har reklam för framställning av knark, sektionsforum för droger. Polisen vet exakt vad som sker mellan användarna men varför dom inte gör något kommer vi få aldrig svar på.

Kox
Medlem
Reaktioner:
Dat: 19 april 2020

#48 Sparar Friaordet IP-adress?

Oläst inlägg av Kox » 19 apr 2020, 20:55

JohanJ skrev:
16 apr 2020, 18:33
Knark i papper?
En gång i tiden innan skitungarna tog över langningen fick man kokain i kuvert faktiskt, det kallas för Amsterdamkuvert. I dag säljer man det i ziplock påsar, langarna kan inte eller har inte tid med att vika kuvert. Den som sålt det är en old school person, jag ser det på linjerna av pappret, hur den är vikt och den ser rätt ren ut. Sök på Amsterdamkuvert.

För övrigt känner jag till en mods som köpt vid två tillfällen knark på Flashback, dock inte kokain men vad spelar det för roll om huvudsaken är knark? Den modsen är rätt liberal och dukar inte under för att knark ska vara fritt i i samhället.

Skriv svar

Återgå till "Feedback om Friaordet"