Sparar Friaordet IP-adress?

Förslag och idéer om förbättring!
Användarvisningsbild
FBspararIP
Medlem
Reaktioner:
Dat: 09 december 2018

#49 Sparar Friaordet IP-adress?

Oläst inlägg av FBspararIP » 25 apr 2020, 06:44

Så ja!

Jan Axelsson besöker Friaordet ofta, han kan inte förneka att han inte gör det. Han vill veta vad som skrivs här om sig själv och om sitt hatforum. Vad som gör mig ledsen är att han inte pausar donationerna för tillfället, det här att knark säljs på Flashback kommer bli ett problem för Jan och hans forum. Jan brukar slingra sig rätt bra men det här kommer inte du kunna göra det tyvärr Jan. Du är körd, och ditt forum Flashback.

Jag vill tipsa er om att man kan göra tipsa polisen anonymt. Dela bilderna på polisens sida på Facebook och Twitter snälla.
YTTRANDEFRIHET PÅ MINA VILLKOR!! På ditt forum hade jag inte fått ha din bild Jan :-D

Fula_Gubben
Medlem
Reaktioner:
Dat: 28 november 2018

#50 Sparar Friaordet IP-adress?

Oläst inlägg av Fula_Gubben » 25 apr 2020, 07:42

FBspararIP skrev:
25 apr 2020, 06:44
Så ja!

Jan Axelsson besöker Friaordet ofta, han kan inte förneka att han inte gör det. Han vill veta vad som skrivs här om sig själv och om sitt hatforum. Vad som gör mig ledsen är att han inte pausar donationerna för tillfället, det här att knark säljs på Flashback kommer bli ett problem för Jan och hans forum. Jan brukar slingra sig rätt bra men det här kommer inte du kunna göra det tyvärr Jan. Du är körd, och ditt forum Flashback.

Jag vill tipsa er om att man kan göra tipsa polisen anonymt. Dela bilderna på polisens sida på Facebook och Twitter snälla.
Jan-nej kommer säga ifrån det. Att det inte är från hans forum.

JohanJ
Medlem
Reaktioner:
Dat: 24 november 2018

#51 Sparar Friaordet IP-adress?

Oläst inlägg av JohanJ » 27 apr 2020, 23:17

Kox skrev:
19 apr 2020, 20:55
En gång i tiden innan skitungarna tog över langningen fick man kokain i kuvert faktiskt, det kallas för Amsterdamkuvert. I dag säljer man det i ziplock påsar, langarna kan inte eller har inte tid med att vika kuvert. Den som sålt det är en old school person, jag ser det på linjerna av pappret, hur den är vikt och den ser rätt ren ut. Sök på Amsterdamkuvert.

För övrigt känner jag till en mods som köpt vid två tillfällen knark på Flashback, dock inte kokain men vad spelar det för roll om huvudsaken är knark? Den modsen är rätt liberal och dukar inte under för att knark ska vara fritt i i samhället.

Alla möjliga köper knark där tror jag.

JohanJ
Medlem
Reaktioner:
Dat: 24 november 2018

#52 Sparar Friaordet IP-adress?

Oläst inlägg av JohanJ » 27 apr 2020, 23:18

En bra artikel om droghandeln på Flashback http://intre.se/ifolkets/flashback-drogernas-mecka/

Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Reaktioner:
Dat: 22 december 2018

#53 Sparar Friaordet IP-adress?

Oläst inlägg av turtle » 26 maj 2020, 22:03

Vad gjorde scoop med knarket sen då? Köpte du knark för 1000 kr bara för att visa att Flashback har droghandel och slängde knarket för att du inte knarkar själv? Eller är du en knarkare som vill sabba sin egen knarktillgång?
Rätta mig gärna om du tycker dig veta bättre.

https://ifers.123.st/

Skriv svar

Återgå till "Feedback om Friaordet"